Шаршының ауданы
Атырау облысы, Жылыой ауданы,
Құлсары қаласындағы № 1 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Сакенова Болар Айсақызы
Тақырыбы: Шаршының ауданы
Мақсаты: Шаршының ауданын табу жайлы түсінік беру; көбейту мен бөлуге ауызша есептеуге дағдыландыру; салыстырып, қорытынды жасай білуге баулу.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, ауызша есептеу.
Көрнекілігі: кестелер, суреттер, шаршы.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:
- Қол ұстасып тұрыңдар, көршілеріңе күлімсіреңдер және бір – біріңе табыс тілеңдер.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Білімдерін тексеру. Ауызша жұмыс.
7 - 2 = 5
2 ∙ 3 = 6
5 + 3 = 8
4 ∙ 2 = 8
3 + 4 = 7
8 – 3 = 5
6 – 4 = 2
6 – 3 = 3
3 + 3 = 6
3 ∙ 2 = 6
8 – 2 =6
8: 4 = 2
6: 3 = 3
4: 2 = 2
8 – 4 = 4
5 + 2 = 7
Мақсат қою кезеңі:
ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру: а) Ұжымдық жұмыс. (қорытынды жаса)
Шаршының ауданы қалай табылады?
● Көбейтінді
2 • 2
3 • 3
4 • 4
.........
а • а
● Қысқаша жазылуы
2 ²
3 ²
4 ²
...................
а²
● Оқылуы
Екінің квадраты
Үштің квадраты
Төрттің квадраты
.......................
а – ның квадраты
Егер шаршының қабырғасының ұзындығы а - ға тең болса, онда оның ауданы а ²- қа тең болады.
2. № 2. Өрнек құр және оның мәнін тап.
Шешуі: 6 ∙ 6 + 4 = 36 + 4 = 40
жауабы: 40 пияз.
3. Топтық жұмыс. № 3. Мәндері өзара тең өрнектерден теңдіктер құр:
80 ∙ 5 › 40 ∙ 7;
200: 1 = 5 ∙ 40
50 ∙ 7 = 170 + 180
1. Жұптық жұмыс. № 4. Теңдеулерді шеш:
2. Ү. Білімдерін тексеру:
1. Есеп шығару. № 6.
12 л сүт – 4 ыдысқа
Шешуі: 15: (12: 4) = 15: 3 = 5
15 л сүт -?
Жауабы: 5 ыдыс керек.
№ 7.
2 қуыршақ – 200 тг.
Шешуі: 400: (200: 2) = 400: 100 = 4
400тг. -?
Жауабы: 4 қызы бар.
2. Жұптық жұмыс. № 8. Қалдықпен бөлу дұрыс орындалған ба, тексер:
301: 3 = 100 (қалд. 1)
320: 100 = 3 (қалд 20)
100 ∙ 3 + 1 = 301
3 ∙ 100 + 20 = 320
т. с. с
3. шығармашылық жұмыс.
№ 9. (Жауабы: 1) 10 м; 2) 10 м.
ҮІ. Бекіту:
- Сабақтан не білдіңдер?
- Сендерге қандай тапсырма ұнады?
ҮІІ. Үйге тапсырма:
Бағалау.
Құлсары қаласындағы № 1 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Сакенова Болар Айсақызы
Тақырыбы: Шаршының ауданы
Мақсаты: Шаршының ауданын табу жайлы түсінік беру; көбейту мен бөлуге ауызша есептеуге дағдыландыру; салыстырып, қорытынды жасай білуге баулу.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, ауызша есептеу.
Көрнекілігі: кестелер, суреттер, шаршы.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:
- Қол ұстасып тұрыңдар, көршілеріңе күлімсіреңдер және бір – біріңе табыс тілеңдер.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Білімдерін тексеру. Ауызша жұмыс.
7 - 2 = 5
2 ∙ 3 = 6
5 + 3 = 8
4 ∙ 2 = 8
3 + 4 = 7
8 – 3 = 5
6 – 4 = 2
6 – 3 = 3
3 + 3 = 6
3 ∙ 2 = 6
8 – 2 =6
8: 4 = 2
6: 3 = 3
4: 2 = 2
8 – 4 = 4
5 + 2 = 7
Мақсат қою кезеңі:
ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру: а) Ұжымдық жұмыс. (қорытынды жаса)
Шаршының ауданы қалай табылады?
● Көбейтінді
2 • 2
3 • 3
4 • 4
.........
а • а
● Қысқаша жазылуы
2 ²
3 ²
4 ²
...................
а²
● Оқылуы
Екінің квадраты
Үштің квадраты
Төрттің квадраты
.......................
а – ның квадраты
Егер шаршының қабырғасының ұзындығы а - ға тең болса, онда оның ауданы а ²- қа тең болады.
2. № 2. Өрнек құр және оның мәнін тап.
Шешуі: 6 ∙ 6 + 4 = 36 + 4 = 40
жауабы: 40 пияз.
3. Топтық жұмыс. № 3. Мәндері өзара тең өрнектерден теңдіктер құр:
80 ∙ 5 › 40 ∙ 7;
200: 1 = 5 ∙ 40
50 ∙ 7 = 170 + 180
1. Жұптық жұмыс. № 4. Теңдеулерді шеш:
2. Ү. Білімдерін тексеру:
1. Есеп шығару. № 6.
12 л сүт – 4 ыдысқа
Шешуі: 15: (12: 4) = 15: 3 = 5
15 л сүт -?
Жауабы: 5 ыдыс керек.
№ 7.
2 қуыршақ – 200 тг.
Шешуі: 400: (200: 2) = 400: 100 = 4
400тг. -?
Жауабы: 4 қызы бар.
2. Жұптық жұмыс. № 8. Қалдықпен бөлу дұрыс орындалған ба, тексер:
301: 3 = 100 (қалд. 1)
320: 100 = 3 (қалд 20)
100 ∙ 3 + 1 = 301
3 ∙ 100 + 20 = 320
т. с. с
3. шығармашылық жұмыс.
№ 9. (Жауабы: 1) 10 м; 2) 10 м.
ҮІ. Бекіту:
- Сабақтан не білдіңдер?
- Сендерге қандай тапсырма ұнады?
ҮІІ. Үйге тапсырма:
Бағалау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданы
Оқушылар тік төртбұрыштың (шаршының) ауданының формуласын пайдалана отырып ауданды табумен танысады. Кестелік көбейту мен бөлуге берілген есептерді шығарады. Есептер шешу арқылы ойлау қабілеті дамиды.
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыш туралы алған білімдерін еске түсіру, тік төртбұрыш пен шаршының периметрін және ауданын әр түрлі тәсілмен табуды түсіндіру.
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табудың әр түрлі тәсілдері
Атырау қаласы. Жалпы білім беретін №6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Баймурзиева Нұрғаным Сабырқызы
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау
Атырау қаласы. Ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын техникалық гимназияның бастауыш сынып мұғалімі Шудабаева Гульбаршин Кенжегалиевна
Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданын есептеу
Сабақтың мақсаты: Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданының формуласын пайдалана отырып ауданды таба білуге үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.