Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Табиғаттағы су

17 сәуір 2015, Жұма
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Су және оны қорғау. «Табиғаттағы су»
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға табиғаттағы судың адам өміріндегі маңызы туралымағлұмат бере отырып, су туралы түсініктерін кеңейту.
Білімділігі: іс - тәжірибе жүзінде оқушылардың табиғаттағы су туралы білімдерін молайту.
Дамытушылығы: оқушыларды шығармашылыққа баулу, өз беттерімен жұмыс жасай алу қабілетін және ойлау қабілеттерін дамыту. Сөздік қорын байыту.
Тәрбиелілігі: қоршаған орта табиғатты аялауға, ластамауға, сүйіспеншілікке, қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа білімді игерту
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, тәжірибе жасау
Көрнекілігі: суреттер, қанатты сөздер, слайдтар
Құралдар: интербелсенді тақта, оқулық, дәптер, глобус, дидактикалық материалдар

Жүрісі:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару
Сабақтың барысы:
I. Қызығушылықты ояту.
- Сәлеметсіздер ме, балалар!
- Бізге қазір қай сабақ?
- Ендеше, назарымызды сабаққа аударайық.
Психологиялық ахуал.
- Алақанды қосып уқалаймыз,
- Ненің дыбысы? (Жел )
- Қатты – қатты уқалай екі бетімізге басамыз. Сонда бетіңіз нені сезді?(Жылы, ыстық)
- Ендеше, балалар, әрқашан жүрегіміз, көңіліміз, бойымыз жылылыққа толы болсын. Әрдайым айналамызға жылылық сыйлап жүрейік.
- Балалар, бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын, әр топ өз топ басшысын тағайындап алайық.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
Өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық?
А) «Таза ауа – денсаулық кепілі» ( Мәтін мазмұнын 2 оқушыдан сұрау.)
Ә) Суретпен жұмыс. (Сұрақ: - Зауыттан, фабрикадан шыққан түтіннің адамға, жануарларға зияны бар ма?

II. Қызығушылықты ояту.
3. Байқап көру.
- Балалар, үстел үстінен не көріп отырсыңдар? (Судың үш түрлі күйін көрсету)
- Үш стакан бірінші стаканда - мұз, екінші стаканда - ыстық су, үшінші стаканда - суық су.
- Ендеше, бүгін біз жаңа бөлім бастайын деп отырмыз. Ол -«Су және оны қорғау» деп аталады. Осы бөлім ішінде бүгінгі өтетініміз, «Табиғаттағы су».
- Сонымен, табиғаттағы су жайлы тақырыбына байланысты не білуіміз керек? (Оқимыз, үйренеміз, бұрынғы білгенімізді еске түсіреміз)

III. Мағынаны тану.
- Балалар, менің қолымда не бар?
- Глобус деген не?
- Глобустан көріп отырғанымыздай жер бетінің көп бөлігі көк түспен берілген. Көк түс нені білдіреді?
- Суды.
- Балалар, жер шарындағы ең көп сұйық зат - су. Ол құрлықтан үш есе көп. Жер бетінің 70 пайызын су алып жатыр. Су теңізден, мұхиттан, көлден, өзеннен құралады. Картада су көгілдір түспен көрсетілген. Су табиғаттың байлығы. Су тіршіліктің көзі.(Слайдтан көрсету құрлық - 30, су - 70 пайыз)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
1 971
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Су. Табиғаттағы су айналымы
Су. Табиғаттағы су айналымы
Судың табиғаттағы, адам өміріндегі маңызын түсіне отырып, оны қорғауға, үнемді пайдалануға үйренеді.
Су – тіршілік көзі
Су – тіршілік көзі
Судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру. Үнемшілдікке тәрбиелеу. Қоршаған ортаны қорғауға ауаны, суды ластамауға шақыру. Қазақстандағы ірі көлдер мен өзендер туралы әңгімелеу
Cу – тіршілік негізі
Cу – тіршілік негізі
Бастауыш сынып мұғалімі Ибрашева Гулжамал
Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі
Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі
Атырау қаласы, Геолог поселкесі, Қ.Сәтбаев орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Гулайым Куспанова
Су. Табиғаттағы су айналымы
Су. Табиғаттағы су айналымы
Арзакулова Бексулу Айдынгалиевна Ғ. Ақтаев атындағы №6 орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×