Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Құрама есептер шығару

08 желтоқсан 2015, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Астана қаласы, № 64 мектеп - лицей
Бастауыш сынып мұғалімі
Бекжанова Бахтигул Нурмухамбетовна

Математика 2 сынып

Сабақтың тақырыбы: Құрама есептер шығару
Сабақтың мақсаты мен міндеттері:
• оқушылардың екі амалмен шығатын есептерді түсінігін қамтамасыз ету;
• есептеу, есеп шығару дағдыларын жетілдіру;
• дүниетанымдарын кеңейтіп, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;

Сабақтың көрнекілігі: слайд, таратпа тапсырмалар
Сабақтың түрі: ойын - сабақ
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, түсіндірме, сайыс
Ұйымдастыру кезеңі: оқушылар сәлемдесіп, өздерін алдағы тапсырмалар орындауға даярлайды.
Психологиялық даярлық:

Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Бар адамды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
● Математикалық диктант
8 бен 8 - дің қосындысынан 4 - ті азайту
2 ондықта неше бірлік бар?
7 мен 7 - нің қосындысынан 4 - ті азайт
6 мен 4 - тің қосындысына 5 - ті қос
Екі алтының қосындысы неше?
16 мен 8 - дің айырмасынан 2 - ні азайт
5 дм 4 см неше см болады?
8 ондық 6 бірлік ол қандай сан?
10 мен 10 - ның қосындысынан 7 - ні азайт

● Ойын «Керегін тап»
Кіші көршім оң жақта,
Үлкен көршім сол жақта.
Тұрушы еді қасымда
Қайда кеткен жан - жаққа

● Ойын «Бұл не?»
Балалар фигуралардың атауларын атап шығады да, «периметр» деген сөзді ашады. Периметрді табу ережесін еске түсіреді

●Оқулықпен жұмыс:
Сыныпта 30 бала бар. Үзілісте 10 бала шығып кетті де, 5 бала кірді. Сыныпта неше бала болды?
Балалармен есепті талдап болған соң, слайдтан осы есеп шешулерінен дұрысын таңдап алу ұсынылады. Жауабын түсіндіріп беру керек.
● Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастыру:
Қыз балалар – 7?
Ұл балалар -? 3 - еуі артық
7+3+7= 17 б. – барлығы
Жауабы: 17 бала.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
32 603
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді үйрену; көп таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру дағдыларын бекіту; ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру; құрама есептер шығара білуге үйрету.
Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару
Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару
Натурал сандар туралы түсініктерін, тарихи ой - өрістерін кеңейту; Логикалық ойлау, зейін тұрақтылығы мен есте сақтау қабілеттерін, сараптау біліктіліктерін қалыптастыру; пәнге деген белсенді танымдық қызығушылықты дамыту.
Қосу және азайту 3+56, 30+24
Қосу және азайту 3+56, 30+24
Оқушылардың ойлауын, есте сақтауын, өз бетімен шешім қабылдап, қорытынды ой - пікірлер білдіруін, белсенділігін, танымдық қабілетін дамыту. Оқушыларды тапқырлыққа, алған білімдерін өмірде қолдана білуге, өзінің белсенді ойлау әрекетін жүзеге
Жүздіктермен санау
Жүздіктермен санау
Тақырыбы: Жүздіктермен санау
Кері есептер
Кері есептер
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы, «№48 ЖОББ мектеп» ММ бастауыш сынып мұғалімі Аменова Панигуль Бекеновна Сабақтың тақырыбы: Кері есептер Сабақтың мақсаты: құрама есептерге кері есептер құрастыру тәсілімен таныстыру; Сабақтың міндеттері: •
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×