Жауқазын
Жамбыл облысы, Қордай ауданы,
№1 Д.А.Қонаев атындағы мектеп-гимназияның
бастауыш сынып мұғалімі Кокобаева Б.Р.
Сабақтың тақырыбы: Жауқазын
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Өлең мазмұнымен танысып, негізгі ойын айту.
Дамытушылық: Ой - өрістерін, сауатты сөйлеу, талдай білу дағдыларын дамытады.
Тәрбиелік: Бақтағы, бөлмедегі гүлдерді аялай білуді үйренеді.
Оқытудың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтері.
Орындалатын тапсырмалар: өлеңді жатқа айту, топтық тапсырмалар, талдау, мәтінмен жұмыс және т. б.
Негізгі идеялар: ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Көрнекілігі: жауқазын гүлінің муляжы, слайд, плакат, түрлі суреттер және т. б.
Оқытудың нәтижесі:
өлеңді өздігінен оқи отырып, мағынасын ашады және
жауқазын сөзін талдауды үйренеді.
Өз пікірін сауатты түрде жеткізеді.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
• Сәлемдесу, түгендеу, оқу құралдарын тексеру, топ ережесін еске түсіру.
• Психологиялық ахуал туғызу.
Түстерді таңдау:
Көк түс - көгілдір аспандай күніміз ашық болсын
Сары түс - күндей жарқырап көңілді өткізейік сабақты
Жасыл түс - жайқалып көктемдей өсе берсін өркендерің деп бүгінгі сабағымызды бастайық.
Біз бақытты баламыз,
Ойнап - күліп аламыз.
Жетілсін деп санамыз,
Оқып - білім аламыз!
ІІ. Үй тапсырмасы: 90 - жаттығу
І топ Кім?
ІІ топ Кімдер?
ІІІ топ Не?
ІV топ Нелер?
• Бәйшешек өлеңін жатқа сұрау
ІІІ. Сергіту сәті: Қарлығаш.
(бойымыз бен ойымызды сергіттік, енді топ ережемін сақтайық )
ІV. Жаңа сабақ: « Жауқазын»
• Ой ашар кезеңі:
Сөз жұмбақ шешу
1. Он екі ай қалай аталады?(жыл)
2. Көктемнің алғашқы айы?(наурыз)
3. ҚР - ң рәміздерінің бірі?( ту )
4. Біздің ұлтымыз?( қазақ )
5. Ең ардақты жан? ( ана)
6. Үй құсы?( қаз)
7. Дастарханның сәні?( нан)
• Ендеше балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Жауқазын( екенін білдік).
• Мақсаты болса көктемнің алғашқы гүлі жауқазынды танып білеміз. Өз ойымызды еркін жеткізуді үйренеміз.
• Ой қозғау кезеңі: балалар жауқазын қандай гүл екен? (қолыма муляжды алып)
оқушы жауабын жүйелеу.
Балалар жауқазын тек қызыл бола ма?
Жауқазын ( слайд)
І топ буындық талдау (сөзде неше дыбыс, неше әріп бар?)
ІІ топ дыбыстық талдау (дауысты)
ІІІ топ дыбыстық талдау (дауыссыз)
ІV топ тасымал түрін көрсетіңдер.(жау – қазын, жауқа – зын)
Оқулықпен жұмыс: 104 бетті ашып Несіпбек Айтовтың
«Жауқазын» атты өлеңін оқимыз.
Талдау.
«Жауқазын» сөзіне қандай сұрақ қоямыз?
Ережені сұрау.
Дәптермен жұмыс
Көркем жазу; К, к
Сөздік диктант: күн, бүршік, жаңбыр, торғай, раушан, жауқазын.
92 - жаттығу.
Топпен жұмыс №1
І топ Көктем
ІІ топ Ағаш
ІІІ топ Құстар
ІV топ Мал
Көктем болды. Ағаштар бүршік жарды. Жылы жаққа кет кеткен құстар қайта келді.
Мал көкке жайылатын болды.
Топпен жұмыс №2
І және ІІІ топ сурет және жазылған сөздермен Венн диаграммасын құрады
ІІ және ІV топ сурет және сөздермен Кластер құрады.
V. Бекіту кезеңі:
Кім? Кімдер? Не? Нелер? сұрақтарына сәйкес суреттерді тиісті орнына қою.
Бөлме өсімдігі мен жауқазынды салыстыру (ауызша, сурет арқылы)
Қорытынды:
Рефлексия - Бүгін біз нені үйреніп, нені білдік?
• Ал балалар кімге бүгінгі сабақ ұнаса жасыл түсті көтеріңдер.
• Ал сабақ қиындау болса қызыл түсті көтеріңдер.
ФОРМАТИВТІ БАҒАЛАУ: Енді балалар бүгінгі сабақты ауызша бағалап жіберейік.
Топты ауызша бағалаймыз: (Белсенді, жақсы; кішкене 5 – ке жетпей тұрсыңдар)
Ал, балалар бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік деп ойлайсыңдар ма?
Егер мақсатына жетсек келген қонақтарға рақметімізді айтамыз.
№1 Д.А.Қонаев атындағы мектеп-гимназияның
бастауыш сынып мұғалімі Кокобаева Б.Р.
Сабақтың тақырыбы: Жауқазын
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Өлең мазмұнымен танысып, негізгі ойын айту.
Дамытушылық: Ой - өрістерін, сауатты сөйлеу, талдай білу дағдыларын дамытады.
Тәрбиелік: Бақтағы, бөлмедегі гүлдерді аялай білуді үйренеді.
Оқытудың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтері.
Орындалатын тапсырмалар: өлеңді жатқа айту, топтық тапсырмалар, талдау, мәтінмен жұмыс және т. б.
Негізгі идеялар: ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Көрнекілігі: жауқазын гүлінің муляжы, слайд, плакат, түрлі суреттер және т. б.
Оқытудың нәтижесі:
өлеңді өздігінен оқи отырып, мағынасын ашады және
жауқазын сөзін талдауды үйренеді.
Өз пікірін сауатты түрде жеткізеді.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
• Сәлемдесу, түгендеу, оқу құралдарын тексеру, топ ережесін еске түсіру.
• Психологиялық ахуал туғызу.
Түстерді таңдау:
Көк түс - көгілдір аспандай күніміз ашық болсын
Сары түс - күндей жарқырап көңілді өткізейік сабақты
Жасыл түс - жайқалып көктемдей өсе берсін өркендерің деп бүгінгі сабағымызды бастайық.
Біз бақытты баламыз,
Ойнап - күліп аламыз.
Жетілсін деп санамыз,
Оқып - білім аламыз!
ІІ. Үй тапсырмасы: 90 - жаттығу
І топ Кім?
ІІ топ Кімдер?
ІІІ топ Не?
ІV топ Нелер?
• Бәйшешек өлеңін жатқа сұрау
ІІІ. Сергіту сәті: Қарлығаш.
(бойымыз бен ойымызды сергіттік, енді топ ережемін сақтайық )
ІV. Жаңа сабақ: « Жауқазын»
• Ой ашар кезеңі:
Сөз жұмбақ шешу
1. Он екі ай қалай аталады?(жыл)
2. Көктемнің алғашқы айы?(наурыз)
3. ҚР - ң рәміздерінің бірі?( ту )
4. Біздің ұлтымыз?( қазақ )
5. Ең ардақты жан? ( ана)
6. Үй құсы?( қаз)
7. Дастарханның сәні?( нан)
• Ендеше балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Жауқазын( екенін білдік).
• Мақсаты болса көктемнің алғашқы гүлі жауқазынды танып білеміз. Өз ойымызды еркін жеткізуді үйренеміз.
• Ой қозғау кезеңі: балалар жауқазын қандай гүл екен? (қолыма муляжды алып)
оқушы жауабын жүйелеу.
Балалар жауқазын тек қызыл бола ма?
Жауқазын ( слайд)
І топ буындық талдау (сөзде неше дыбыс, неше әріп бар?)
ІІ топ дыбыстық талдау (дауысты)
ІІІ топ дыбыстық талдау (дауыссыз)
ІV топ тасымал түрін көрсетіңдер.(жау – қазын, жауқа – зын)
Оқулықпен жұмыс: 104 бетті ашып Несіпбек Айтовтың
«Жауқазын» атты өлеңін оқимыз.
Талдау.
«Жауқазын» сөзіне қандай сұрақ қоямыз?
Ережені сұрау.
Дәптермен жұмыс
Көркем жазу; К, к
Сөздік диктант: күн, бүршік, жаңбыр, торғай, раушан, жауқазын.
92 - жаттығу.
Топпен жұмыс №1
І топ Көктем
ІІ топ Ағаш
ІІІ топ Құстар
ІV топ Мал
Көктем болды. Ағаштар бүршік жарды. Жылы жаққа кет кеткен құстар қайта келді.
Мал көкке жайылатын болды.
Топпен жұмыс №2
І және ІІІ топ сурет және жазылған сөздермен Венн диаграммасын құрады
ІІ және ІV топ сурет және сөздермен Кластер құрады.
V. Бекіту кезеңі:
Кім? Кімдер? Не? Нелер? сұрақтарына сәйкес суреттерді тиісті орнына қою.
Бөлме өсімдігі мен жауқазынды салыстыру (ауызша, сурет арқылы)
Қорытынды:
Рефлексия - Бүгін біз нені үйреніп, нені білдік?
• Ал балалар кімге бүгінгі сабақ ұнаса жасыл түсті көтеріңдер.
• Ал сабақ қиындау болса қызыл түсті көтеріңдер.
ФОРМАТИВТІ БАҒАЛАУ: Енді балалар бүгінгі сабақты ауызша бағалап жіберейік.
Топты ауызша бағалаймыз: (Белсенді, жақсы; кішкене 5 – ке жетпей тұрсыңдар)
Ал, балалар бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік деп ойлайсыңдар ма?
Егер мақсатына жетсек келген қонақтарға рақметімізді айтамыз.
Жаңалықтар
Сауысқанның ұясы
Оқушылар мәтіннің мазмұнымен танысып, негізгі идеясын біле отырып, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді
Ж. Аймауытов Қартқожа
Көркем шығарманы талдай білуге төселеді, сын тұрғысынан ойлап, өз пікірін қорғауға дағдыланады. Шығарманың көркемдік ерекшеліктерін сипаттай алады.
Бұрыш
Қысқа мерзімді жоспар. Бұрышпен таныстыру. Айналадағы заттардан бұрыш табуға басқа фигуралардан ажыратуға үйрету. Сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру;
Дінтану негіздеріне қысқа мерзімді жоспар (9 сынып)
Оқушыларға буддизм ілімі, буддизмнің негізгі тармақтары, буддизм ілімінің пайда болуы туралы түсіндіру. Оқушыларға әр түрлі тапсырмалар беру арқылы ой - өрісін дамыту, сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
Қасым Аманжолов. «Көктем»
Ақын Қасым Аманжолов туралы мағлұмат ала отырып «Көктем» өлеңінің мазмұны мен мағынасын түсініп, өлеңдегі негізгі ойды ашады, қорытынды жасай білуге үйренеді
Н. Әлімқұлов «Бәйшешек» Н. Айтов «Жауқазын»
Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы №7 мектеп бастауыш сынып мұғалімі Джумабекова Маруза
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.