Сандық және әріпті өрнектер
БҚО, Шыңғырлау ауданы, Шыңғырлау ауылы6
Л. Қылышев атындағы Шилі ОЖББМ бастауыш сынып мұғалімі
Урингалиева Үзілдік Талиевна
Тақырыбы: Сандық және әріпті өрнектер
Мақсаты: Өрнектердің түрлері жайындағы түсініктерді тиянақтай түсу; өрнектер құру, оқу, жазу және мәнін табу сияқты іс - әрекеттер орындату; көпбұрыштың элементтерін анықтауға жаттықтыру; есеп құрастыруды және шығаруды пысықтау.
І. Кіріспе. Ұйымдастыру бөлімі.
Үй тапсырмасын тексеру.
Жақсы болып сабақта
Әдеп сақтау сәніміз
Отыруға нақпа-нақ,
Дайындалдық бәріміз.
ІІ. Тұсаукесер.
Қызығушылығын ояту.
Осы фигуралардан өзімізге жылу алар қандай затты құрауға болады?
ІІІ. Негізгі бөлім.
Мағынаны тану.
А) Сандардың қайсысы өз орнында тұрған жоқ?
10 11 12 13 16 14 15 17 18 19 20
16 саны туралы не айтуға болады?
16 санын қалай шығарып алуға болады?
Ә) Өмір сүріп достасқан
Бес тиін, тағы төрт қоян.
Барлығы нешеу?
Бұл өлеңдегі есеп қандай амалмен шығарылды?
Бұл аңдар қайда өмір сүреді?
Тағы басқа қандай аңдарды білесіңдер?
Б) Ойын «Дәрігер Айболит»
Қазір күз мезгілі, түрлі вирустың өршіп тұрған кезі. Дәрігер Айболитке тұмауға қарсы егілуге келген аңдардың кезегін сақтап кіргіз.
Оқулықпен жұмыс
№1 «Тиінге көмек» ойыны
Мына сандардың айырмасы мен қосындысын өрнек түрінде жазып, мәнін тауып, тиінге қысқа азық дайындауға көмектес.
Санды өрнекке байланысты қорытынды жаса.
Тәттіні сүйер орман қожасы не?
Ендеше, аю тапсырмасы
№2. Өрнектерді құрастырып, мәнін тауып, әріпті өрнекке байланысты қорытынды жасайды.
40 - 8 40 - 30
30 - 20 20+30
№3. Оқы: 39 см, 50 см
39 см=30 см+9 см
50 см=20 см+30 см
39 см=3 дм+9 см
50 см= 4дм+10см
39 см=2 дм+10 см
50 см=3 дм+20см
4. Өзіндік жұмыс.
Қатысты - 50 бала
1 - команда - 30 бала
2 - команда -? бала
Шешуі: 50 - 20=30 /бала/
Жауабы: Екінші командада 30 бала болды.
Сергіту сәті
Бұғының үлкен үйі бар,
Әйнектен көзін салып тұр.
Орманнан қашқан бір қоян,
Есікті келіп қағып тұр.
Тық - тық - тық, аш есікті,
Орманға аңшы жетіпті,
Қоянжан, енді тұрыс не,
Қолыңды соз, кір ішке.
№5. Топтық жұмыс.
Суретте барлығы неше бұрыш бар?
10 бұрыш бар
Тікбұрыш және тік емес бұрыштар.
Доғал бұрыш, сүйір бұрыш деп топтастыруға болады.
ҮІ. Қорытындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма
Шығармашылық тапсырма
Жауабы:
Самат 8 балық, ал Марат 4 балық ұстады.
Л. Қылышев атындағы Шилі ОЖББМ бастауыш сынып мұғалімі
Урингалиева Үзілдік Талиевна
Тақырыбы: Сандық және әріпті өрнектер
Мақсаты: Өрнектердің түрлері жайындағы түсініктерді тиянақтай түсу; өрнектер құру, оқу, жазу және мәнін табу сияқты іс - әрекеттер орындату; көпбұрыштың элементтерін анықтауға жаттықтыру; есеп құрастыруды және шығаруды пысықтау.
І. Кіріспе. Ұйымдастыру бөлімі.
Үй тапсырмасын тексеру.
Жақсы болып сабақта
Әдеп сақтау сәніміз
Отыруға нақпа-нақ,
Дайындалдық бәріміз.
ІІ. Тұсаукесер.
Қызығушылығын ояту.
Осы фигуралардан өзімізге жылу алар қандай затты құрауға болады?
ІІІ. Негізгі бөлім.
Мағынаны тану.
А) Сандардың қайсысы өз орнында тұрған жоқ?
10 11 12 13 16 14 15 17 18 19 20
16 саны туралы не айтуға болады?
16 санын қалай шығарып алуға болады?
Ә) Өмір сүріп достасқан
Бес тиін, тағы төрт қоян.
Барлығы нешеу?
Бұл өлеңдегі есеп қандай амалмен шығарылды?
Бұл аңдар қайда өмір сүреді?
Тағы басқа қандай аңдарды білесіңдер?
Б) Ойын «Дәрігер Айболит»
Қазір күз мезгілі, түрлі вирустың өршіп тұрған кезі. Дәрігер Айболитке тұмауға қарсы егілуге келген аңдардың кезегін сақтап кіргіз.
Оқулықпен жұмыс
№1 «Тиінге көмек» ойыны
Мына сандардың айырмасы мен қосындысын өрнек түрінде жазып, мәнін тауып, тиінге қысқа азық дайындауға көмектес.
Санды өрнекке байланысты қорытынды жаса.
Тәттіні сүйер орман қожасы не?
Ендеше, аю тапсырмасы
№2. Өрнектерді құрастырып, мәнін тауып, әріпті өрнекке байланысты қорытынды жасайды.
40 - 8 40 - 30
30 - 20 20+30
№3. Оқы: 39 см, 50 см
39 см=30 см+9 см
50 см=20 см+30 см
39 см=3 дм+9 см
50 см= 4дм+10см
39 см=2 дм+10 см
50 см=3 дм+20см
4. Өзіндік жұмыс.
Қатысты - 50 бала
1 - команда - 30 бала
2 - команда -? бала
Шешуі: 50 - 20=30 /бала/
Жауабы: Екінші командада 30 бала болды.
Сергіту сәті
Бұғының үлкен үйі бар,
Әйнектен көзін салып тұр.
Орманнан қашқан бір қоян,
Есікті келіп қағып тұр.
Тық - тық - тық, аш есікті,
Орманға аңшы жетіпті,
Қоянжан, енді тұрыс не,
Қолыңды соз, кір ішке.
№5. Топтық жұмыс.
Суретте барлығы неше бұрыш бар?
10 бұрыш бар
Тікбұрыш және тік емес бұрыштар.
Доғал бұрыш, сүйір бұрыш деп топтастыруға болады.
ҮІ. Қорытындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма
Шығармашылық тапсырма
Жауабы:
Самат 8 балық, ал Марат 4 балық ұстады.
Жаңалықтар
Санды және әріпті өрнектер
Санды, әріпті өрнектерді құру, оқу және жазу, салыстыру, олардың мәндерін табу біліктігін қалыптастыру; көбейту мен бөлу амалдарына байланысты есеп шығаруын біліктігін жетілдіру; талдай және салыстыра білу қабілетін дамыту.
Санды өрнек және әріпті өрнек
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік қалыптастыру. Әріпті теңдіктерді құру, оқу және жазуымен таныстыру, оларды бір - бірінен ажырата алуға үйрету.
Өрнектер а + 1, а + 8, а – 1, а – 8
Қызылорда қаласы, № 211 А. Байтұрсынов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Шамаханова Гүлфира Нұрсұлтанқызы
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы Ш. Тұржанов атындағы орталау мектебінің математика пәні мұғалімі Қабиева Тлекші Сабидоллақызы
Күрделендірілген әріпті және санды өрнектер
Әріпті өрнектерді оқи алу дағдыларын қалыптастыру;сандық өрнектердің мәнін табу
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.