Жексенбі, 15 Желтоқсан 2024
  • :
  • :
Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


4 санын көбейту. 3 көбейту. Тең 3 бөлікке бөлу

11 мам 2016, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Алматы облысы, Кербұлақ ауданы,
Т. Құлыбеков атындағы орта мектеп,
мектепке дейінгі шағын орталығы
мектеп педагог - психологы
Бекбергенова Жанар Жақсыбайқызы

Математика пәні - 4 сынып (үйден оқыту)
Сабақ тақырыбы: 4 санын көбейту
Сабақ мақсаты: оқушыға 4 - ке көбейту кестесімен таныстыру, арифметикалық амалдардың мәнін ашу; математикаға деген қызығушылығын арттыру; ұқыптылыққа тәрбиелеу.
түзете – дамыту құралдары: сандар жазылған суреттер, жаттығулар.
Сабақтың кезеңдері: Мұғалім мен оқушылардың бірлескен жұмысының мазмұны

І. Ұйымдастыру кезеңі
Бірінші кезекте оқушының көңіл - күйін ретке келтіру. Қане қолдарың қайсы? Күнге қолдарыңды соз.. Сиқырлы күн жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.

ІІ. Негізгі бөлім
Х... = 4
Х... = 8
Х... = 12

4*1= 4
4*2 = 8
4*3=12
4*4= 16

1. Ауызша жұмыс. Бос орынға тиісті сандарды қой.
ІІІ. Қорытынды бөлім
ІҮ. Үй тапсырмасы
Көбейту кестесін қайталап келу.


Математика пәні 4 сынып (үйден оқыту)
Сабақ тақырыбы: 3 көбейту. Тең 3 бөлікке бөлу

Сабақ мақсаты: 3 - ке көбейту және бөлу кестесімен таныстыру, көбейту және бөлудің мағынасын бекіту, арифметикалық амалдардың мәнін ашу; математикаға деген қызығушылығын арттыру; ұқыптылыққа тәрбиелеу.
түзете – дамыту құралдары: сандар жазылған суреттер, жаттығулар
Сабақтың кезеңдері: Мұғалім мен оқушылардың бірлескен жұмысының мазмұны
І. Ұйымдастыру кезеңі
Бірінші кезекте оқушының көңіл - күйін ретке келтіру. Қане қолдарың қайсы? Қолымызды алға созып бірге айтамыз.
Сағаттын тіліндей,
Иіліп оңға бір.
Сағаттың тіліндей,
Иіліп солға бір.
Оң аяқ, Сол аяқ.
Жаттығу оң аяқ.
ІІ. Негізгі бөлім
3 ∙ 3 = 3 + 3 + 3
3 ∙ 4 = 3 + 3 + 3 + 3 Теңдіктің оң жағы мен сол жағын салыстыр.
3 ∙ 5 = 3 + 3 + 3 + 3 + 3 Неліктен әрбір келесі өрнектің мәні алдыңғы
3 ∙ 6 = 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 өрнектің мәнінен 3 - ке артық?
3 ∙ 7 = 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3
3 ∙ 8 = 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3
3 ∙ 9 = 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3
3 ∙ 3 = 9
3 ∙ 4 = 12
3 ∙ 5 = 15
3 ∙ 6 = 18
3 ∙ 7 = 21
3 ∙ 8 = 24
3 ∙ 9 = 27
3 - ті көбейту

3 - ке бөлу кестесі:
12: 3 = 4
15: 3 = 5
18: 3 = 6
21: 3 = 7
24: 3 = 8
27: 3 = 9

ІІІ. Қорытынды бөлім
Берілген геометриялық фигураларды теңдей 3 - ке бөлу.
ІҮ. Үй тапсырмасы
Көбейту кестесін қайталап келу.

Толық нұсқасын жүктеу


Жаңалықтар
Санды бірнеше есе арттыру және кеміту
Санды бірнеше есе арттыру және кеміту
Санды бірнеше есе арттыру және кеміту туралы түсінік беру, білімін жүйелеу; есеп шығару, есептеу дағдысын қалыптастыру; салыстырып, талдай білуге баулу.
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
ЕҮОБ және ЕКОЕ тақырыптарына байланысты есептер шығару
ЕҮОБ және ЕКОЕ тақырыптарына байланысты есептер шығару
Алматы облысы, Балқаш ауданы, «Көкжиде орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесінің математика - информатика пәні мұғалімі Абитбекова Жанар Санаққызы
Міржақып Дулатов "Наурыз"
Міржақып Дулатов "Наурыз"
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы Бейнеу селосы, Абай орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Нурмухаммедова Карлыга
Өнімділік және жұмсалған уақыт бойынша орындалған жұмысты табу
Өнімділік және жұмсалған уақыт бойынша орындалған жұмысты табу
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың есепті тез шығару қабілетін арттыру, есептерді шығару, өрнектердің мәнін табу, шешу.
Боран
Боран
Астана қаласы, №53 мектеп - лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Аманова Т. С
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×