Ахмет Байтұрсынов, Аққу, шортан һәм шаян
Ана тілі
Тақырыбы: А. Байтұрсынов, Аққу, шортан һәм шаян
Жалпы мақсаттар: Өлеңдегі негізі ойды оқушының өзіне таптырып, ойларын өз сөзімен жеткізе білуге үйрету. Оқушыларды бірлік, ынтымақтастық секілді жақсы әдеттерді үйреніп, осы мысал мазмұны арқылы жаманнан жирендіруге тәрбиелеу.
Оқыту нәтижелері: Жаңа ақпарат алады. Топпен жұмыстанады. Шығармашылықпен жұмыс жасап, жеке қабілеттері ашылады.
Негізгі идеялар: Мысалдағы негізгі ойды ұғындыру.
Тапсырма: Үй тапсырмасын сұрау, диалогтік әдіс, ой қозғау, мағынаны тану кезеңдері, дәптермен жұмыс, тренинг, жазу стратегиясы, рефлексия, бағалау.
Дереккөздер: 1, 2, 3, 4, 5, модульдер
Мұғалімнің іс - әрекеті
Сыныппен сәлемдесу
Тренинг өткізіп, сыныпты сурет қималары арқылы топқа бөлу.
Үй тапсырмасы
Қауын мен қарбыз әңгімесі
Диалогтік әдіс
- Ертегі қалай басталады?
-«Дән – қауынның жүрегі» дегенді қалай түсінесің?
- Қарбыздың жағдайын оқығанда қандай сезімде болдың?
- Бұл ертегіден нені түсіндің?
«Ой қозғау» әдісі
1. І топ: А. Байтұрсынұлының өмірі.
ІІ топ: А. Байтұрсынұлының мысалдары.
ІІІ топ: А. Байтұрсынұлының өлеңдері.
2. Аққу, шортан һәм шаян мысалын үнтаспадан тыңдату.
«Ассоциация» құру.
Мағынаны тану» кезеңі
«Өзіммен - өзім»
«Түртіп алу»
Қызылорда облысы,
Жалағаш ауданы, №202 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі Сапаралиев Урал
Ахмет Байтұрсынов, Аққу, шортан һәм шаян. жүктеу
Тақырыбы: А. Байтұрсынов, Аққу, шортан һәм шаян
Жалпы мақсаттар: Өлеңдегі негізі ойды оқушының өзіне таптырып, ойларын өз сөзімен жеткізе білуге үйрету. Оқушыларды бірлік, ынтымақтастық секілді жақсы әдеттерді үйреніп, осы мысал мазмұны арқылы жаманнан жирендіруге тәрбиелеу.
Оқыту нәтижелері: Жаңа ақпарат алады. Топпен жұмыстанады. Шығармашылықпен жұмыс жасап, жеке қабілеттері ашылады.
Негізгі идеялар: Мысалдағы негізгі ойды ұғындыру.
Тапсырма: Үй тапсырмасын сұрау, диалогтік әдіс, ой қозғау, мағынаны тану кезеңдері, дәптермен жұмыс, тренинг, жазу стратегиясы, рефлексия, бағалау.
Дереккөздер: 1, 2, 3, 4, 5, модульдер
Мұғалімнің іс - әрекеті
Сыныппен сәлемдесу
Тренинг өткізіп, сыныпты сурет қималары арқылы топқа бөлу.
Үй тапсырмасы
Қауын мен қарбыз әңгімесі
Диалогтік әдіс
- Ертегі қалай басталады?
-«Дән – қауынның жүрегі» дегенді қалай түсінесің?
- Қарбыздың жағдайын оқығанда қандай сезімде болдың?
- Бұл ертегіден нені түсіндің?
«Ой қозғау» әдісі
1. І топ: А. Байтұрсынұлының өмірі.
ІІ топ: А. Байтұрсынұлының мысалдары.
ІІІ топ: А. Байтұрсынұлының өлеңдері.
2. Аққу, шортан һәм шаян мысалын үнтаспадан тыңдату.
«Ассоциация» құру.
Мағынаны тану» кезеңі
«Өзіммен - өзім»
«Түртіп алу»
Қызылорда облысы,
Жалағаш ауданы, №202 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі Сапаралиев Урал
Ахмет Байтұрсынов, Аққу, шортан һәм шаян. жүктеу
Жаңалықтар
А. Байтұрсынұлы. Аққу, Шортан Һәм Шаян
Қазақ халқының ұлы тұлғасы Ахмет Байтұрсынұлы шығармасының мазмұнымен таныстыру. Мысал жанры туралы түсінік қалыптастыру.
Ахмет Байтұрсынұлы «Аққу, Шортан һәм Шаян» (Крыловтан)
Мысал жанрымен таныстыра отырып, мысалды басқа шығарма түрлерінен ажырата білу, мысалдың негізгі идеясын анықтай білу. Мысал жанрымен танысады, мысалдың ерекшелігін біледі, негізгі ойды анықтай алады, өз пікірімен бөліседі.
Ахмет Байтұрсынов "Аққу, шортан һәм шаян"
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Құланды ауылы, Құланды орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Диханова Райхан Ахытқызы
Мысалдар. Аққу, Шортан һәм Шаян. Ахмет Байтұрсынұлы
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы, Абай атындағы №4 лицей - мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Маденова Эльмира Кайратовна
"Аққу, Шортан Һәм Шаян" Ахмет Байтұрсынов
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, №32 мектеп - гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Қажығалиева Клара Жанұзаққызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.