Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлуді қайталау
Сабақтың тақырыбы: Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлуді қайталау
3 сынып
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар: Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлу туралы есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптасады.
Басы
Екі шеңбер жасап тұрып, қарама - қарсы тұрған оқушының жақсы қасиеттерін айтады. Санау арқылы топқа бөлу.
Математикалық диктант.
(10+80)*5=450 (13+27)*4=160
(24+6)*2=60 (12+18)*3=90
(100+80)*5=900 (100+70)*4=680
(400+60)*2=920 (200+80)*3=840
Ортасы
Электронды оқулықты тыңдау.
Бірлесіп жазу
Түсіндіру ресурстарымен танысу.
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.
Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлу
Сергіту сәті
«Сергіту жаттығулары - энерждайзер.
«Поезд» жаттығулары психологиялық және физикалық қобалжулықтан арылу, дұрыс пікір қалыптастыру. Ойын шеңберде өткізіледі. Алдымен бірінші, екінші деп саналу керек. Бірінші қадам - алақанмен шапалақтау, екі рет аяғымен тоқылдату. Екінші қадам - екі шапалақ, бір топылдату. Қозғалыс кезекпен қайталанады: бірінші - екінші - бірінші - екінші және т. с. с шеңбер бойынша: пойыз доңғалақтарының шуылын салып көрсетеді. Ойын барысының өн бойында қарқын үнемі тездетіледі. 2 мин
Соңы
Тапсырманы орында:
Ойын «Брейн – ринг»
Екі жұмыртқа 4 минутта піседі. Дәл сондай 8 жұмыртқа қанша уақытта піседі?
- Әжей қалаға бара жатып қарсы алдынан 3 ер адамды кездестіреді. Олардың әрқайсысында бір - бір қап бар, әр қаптың ішінде бір мысықтан бар екен. Қалаға сапар шеккен жолаушылар нешеу?
- Торда 4 қоян бар еді. Осы қояндарды төрт бала бір - бірден сатып алды, біреуі қалып қойды. Неліктен бұлай болды?
- Қаз 2 аяғымен тұрған кезде, оның массасы 6 кг. Егер қаз бір аяғымен тұрса, массасы қандай болады?
Мектеп: Ғали Орманов
Мұғалім: С. Сарай
Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлуді қайталау жүктеу
3 сынып
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар: Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлу туралы есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптасады.
Басы
Екі шеңбер жасап тұрып, қарама - қарсы тұрған оқушының жақсы қасиеттерін айтады. Санау арқылы топқа бөлу.
Математикалық диктант.
(10+80)*5=450 (13+27)*4=160
(24+6)*2=60 (12+18)*3=90
(100+80)*5=900 (100+70)*4=680
(400+60)*2=920 (200+80)*3=840
Ортасы
Электронды оқулықты тыңдау.
Бірлесіп жазу
Түсіндіру ресурстарымен танысу.
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.
Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлу
Сергіту сәті
«Сергіту жаттығулары - энерждайзер.
«Поезд» жаттығулары психологиялық және физикалық қобалжулықтан арылу, дұрыс пікір қалыптастыру. Ойын шеңберде өткізіледі. Алдымен бірінші, екінші деп саналу керек. Бірінші қадам - алақанмен шапалақтау, екі рет аяғымен тоқылдату. Екінші қадам - екі шапалақ, бір топылдату. Қозғалыс кезекпен қайталанады: бірінші - екінші - бірінші - екінші және т. с. с шеңбер бойынша: пойыз доңғалақтарының шуылын салып көрсетеді. Ойын барысының өн бойында қарқын үнемі тездетіледі. 2 мин
Соңы
Тапсырманы орында:
Ойын «Брейн – ринг»
Екі жұмыртқа 4 минутта піседі. Дәл сондай 8 жұмыртқа қанша уақытта піседі?
- Әжей қалаға бара жатып қарсы алдынан 3 ер адамды кездестіреді. Олардың әрқайсысында бір - бір қап бар, әр қаптың ішінде бір мысықтан бар екен. Қалаға сапар шеккен жолаушылар нешеу?
- Торда 4 қоян бар еді. Осы қояндарды төрт бала бір - бірден сатып алды, біреуі қалып қойды. Неліктен бұлай болды?
- Қаз 2 аяғымен тұрған кезде, оның массасы 6 кг. Егер қаз бір аяғымен тұрса, массасы қандай болады?
Мектеп: Ғали Орманов
Мұғалім: С. Сарай
Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлуді қайталау жүктеу
Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлуді қайталау математикадан сабақ жоспары кестелік көбейту және бөлу
Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуді дұрыс орындауды қалыптастыру, сәйкес қалдықпен бөлуді орындау.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.