Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу
Сабақтың тақырыбы: Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу.
Сабақтың мақсаты: теңдеу, теңдік, теңсіздік, өрнек туралы білімдерін жетілдіру; алған білімдерін таныс және жаңа оқу жағдайларында пайдалана білу; математика бойынша білім - білік жүйелерін игеру деңгейлерін тексеру; логикалық ойлауларын дамыту.
Сабақтың барысы.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Тірек білім, білік, дағдыларын белсендіру.
1) Кестеден математикалық терминдерді тауып оқиды. Сөздерді көлденеңінен де және тігінен де оқуға болады. (Теңдік, теңсіздік, теңдеу, өрнек). Сабақтың тақырыбын құрастырады.
2) Математикалық диктант.
- 7 саны 91 - ден неше есе кем?
- 68 шығу үшін 17 - ні неше есе арттыру керек?
- 8 шығу үшін 56 - ны нешеге бөлу керек?
- Бір кітапта 40 бет, ал екіншісінде 10 бет бар. Бірінші кітапта екінші кітапқа қарағанда неше бет артық?
- Тіктөртбұрыш пішінді журналдың ені 10 см, ал ұзындығы 20 см. Осы тіктөртбұрыштың периметрі нешеге тең?
- Азайғыш - 1000, азайтқыш - 450. Айырманың мәнін тап.
- Бөлінгіш - 320. Бөлінді - 4. Бөлгіш нешеге тең?
- Санның төрттен бір белігі 60 - қа тең. Сан нешеге тең?
- 190 және 60 сандарының айырмасын 2 есе арттырдың. Нәтижесін жаз.
- 720 санын 2 есе кеміт.
№1 ауызша есептеуге арналған.
3. Өтілген материалмен жұмыс.
Алдымен №6 теңдеуді шешіп, жай және күрделірек теңдеулерді шешу алгоритмін еске түсіреді. Содан соң есепті арифметикалық және теңдеу құру арқылы шешу тәсілдері туралы білімдері жүйеленеді. Ол үшін №3 тапсырмадағы есепті шығарудың әртүрлі тәсілдері қарастырылады.
ә), б) бөлімдерін талдап, ары қарай өз беттерінше жазуды ұсынуға немесе үйге беруге болады.
ә) х - сөре
30 • х - х сөредегі кітаптар
30 • х = 150
б) х - жәшікте қалған кітап
3 • 30 - 3 сөредегі кітаптар
3 • 30 + х - кітапханаға әкелінген кітап
3 - 30 + х=150
Содан соң әртүрлі құрылымдағы теңдік, теңсіздік туралы білімдері қорытындыланады.
№5 тапсырманың көп нұсқалы шешімі бар. Оқушыларға ең жеңілі - осы кесте бойынша теңдіктер құрастырады, соңынан өрнектердің мәніне сүйене отырып, теңсіздіктер де құрастырады. Бұл тапсырманы топтар арасындағы жарыс түрінде ұйымдастыруға болады: кесте бойынша теңдіктерді және теңсіздіктерді кім көп құрастырады?
Әріпті өрнек туралы түсініктерін қайталау үшін төмендегідей (№7) кесте ұсыныңыз:
Батыс Қазақстан облысы,
Сырым ауданы, Алғабас ауылы
ЖББ М. Каналиев атындағы
Алғабас орта мектеп - балабақша кешені
бастауыш сынып мұғалімі Жанадилова Р. Ы.
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу. жүктеу
Сабақтың мақсаты: теңдеу, теңдік, теңсіздік, өрнек туралы білімдерін жетілдіру; алған білімдерін таныс және жаңа оқу жағдайларында пайдалана білу; математика бойынша білім - білік жүйелерін игеру деңгейлерін тексеру; логикалық ойлауларын дамыту.
Сабақтың барысы.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Тірек білім, білік, дағдыларын белсендіру.
1) Кестеден математикалық терминдерді тауып оқиды. Сөздерді көлденеңінен де және тігінен де оқуға болады. (Теңдік, теңсіздік, теңдеу, өрнек). Сабақтың тақырыбын құрастырады.
2) Математикалық диктант.
- 7 саны 91 - ден неше есе кем?
- 68 шығу үшін 17 - ні неше есе арттыру керек?
- 8 шығу үшін 56 - ны нешеге бөлу керек?
- Бір кітапта 40 бет, ал екіншісінде 10 бет бар. Бірінші кітапта екінші кітапқа қарағанда неше бет артық?
- Тіктөртбұрыш пішінді журналдың ені 10 см, ал ұзындығы 20 см. Осы тіктөртбұрыштың периметрі нешеге тең?
- Азайғыш - 1000, азайтқыш - 450. Айырманың мәнін тап.
- Бөлінгіш - 320. Бөлінді - 4. Бөлгіш нешеге тең?
- Санның төрттен бір белігі 60 - қа тең. Сан нешеге тең?
- 190 және 60 сандарының айырмасын 2 есе арттырдың. Нәтижесін жаз.
- 720 санын 2 есе кеміт.
№1 ауызша есептеуге арналған.
3. Өтілген материалмен жұмыс.
Алдымен №6 теңдеуді шешіп, жай және күрделірек теңдеулерді шешу алгоритмін еске түсіреді. Содан соң есепті арифметикалық және теңдеу құру арқылы шешу тәсілдері туралы білімдері жүйеленеді. Ол үшін №3 тапсырмадағы есепті шығарудың әртүрлі тәсілдері қарастырылады.
ә), б) бөлімдерін талдап, ары қарай өз беттерінше жазуды ұсынуға немесе үйге беруге болады.
ә) х - сөре
30 • х - х сөредегі кітаптар
30 • х = 150
б) х - жәшікте қалған кітап
3 • 30 - 3 сөредегі кітаптар
3 • 30 + х - кітапханаға әкелінген кітап
3 - 30 + х=150
Содан соң әртүрлі құрылымдағы теңдік, теңсіздік туралы білімдері қорытындыланады.
№5 тапсырманың көп нұсқалы шешімі бар. Оқушыларға ең жеңілі - осы кесте бойынша теңдіктер құрастырады, соңынан өрнектердің мәніне сүйене отырып, теңсіздіктер де құрастырады. Бұл тапсырманы топтар арасындағы жарыс түрінде ұйымдастыруға болады: кесте бойынша теңдіктерді және теңсіздіктерді кім көп құрастырады?
Әріпті өрнек туралы түсініктерін қайталау үшін төмендегідей (№7) кесте ұсыныңыз:
Батыс Қазақстан облысы,
Сырым ауданы, Алғабас ауылы
ЖББ М. Каналиев атындағы
Алғабас орта мектеп - балабақша кешені
бастауыш сынып мұғалімі Жанадилова Р. Ы.
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу. жүктеу
Жаңалықтар
Теңдеу, теңсіздік, өрнек. Өрнектерді ықшамдау. Өрнектің мәнін табу үшін амалдар қасиетін қолдану.
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу туралы білімдерін жетілдіреді.
Тура және тура емес теңдіктер
Тура және тура емес теңдіктер туралы білімдерін қалыптастыру, логикалық ойлау және салыстыру қабілетін дамыту.
Сандарды салыстыру. Теңдік. Теңсіздік
Теңдік және теңсіздік туралы түсініктерді қайталау, сандарды, сандық және әріптік есептерді салыстыру дағдыларын дамыту.
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу туралы білімдерін жетілдіру; алған білімдерін таныс және жаңа оқу жағдайларында пайдалана білуге үйрету; математика бойынша білім - білік жүйелерін игеру деңгейлерін тексеру; логикалық ойлауларын дамыту.
Теңдеу, теңсіздік, өрнек
Амалдар қасиеттерін қолданып, өрнектерді қысқартуға үйренеді. Оқушылар әріпті өрнектерді ықшамдауда амалдар қасиеттерін қолдануға үйренеді.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.