Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Азық - түлік

30 шілде 2019, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Технологиялық карта
Тобы: Ортаңғы топ.
Білім беру саласы: «Коммуникация».
Оқу қызметінің түрі: Қазақ тілі.
Тақырыбы: Азық - түлік.
Мақсаты: Азық – түлік аттарын қазақша атай алуға, естеріне сақтауға жаттықтыру; қандай?. Сұрағына жауап беру дағдысын жетілдіру. Тағамды қадірлеуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Мазмұнды сурет.
Қажетті құрал - жабдықтар: үлестірмелі суреттер, дәптер, қарандаш.
Алдын ала орындалатын жұмыстар: балалармен таңертеңгі ас кезінде әңгімелесу.
Билингвальді компонент: азық - түлік - продукты, нан - хлеб, сүт - молоко, май - масло.

Мотивациялық - қозғаушылық
- Сәлеметсіздер ме!
Балалар бәріміз шаттық шеңберіне тұрайық.
Кәне, кәне тұрайық.
Үлкен шеңбер құрайық
Тұрсақ егер шеңберге,
Алақанды ұрайық.
Сол жақтағы балаға,
Оң жақтағы балаға.
Шапалақта, шапалақ,
Шапалақта, шапалақ.
Балалар біз алдыңғы оқу іс - әрекетіне қандай сөздермен таныстық, ұмытып қалған жоқпыз ба?
(Балалар назарына көрнекілікке аудару).
- Суреттен нелер көріп тұрмыз?
- Мынау не?
- Ол не үшін керек?
- Құлақ?
- Құлақ не үшін керек?
Біреу есік қағады.
Бұл кім екен?
Балалар қолында себеті бар Айжан қуыршақ келді.
Қәне, бәріміз амандасайық!

Ұйымдастырушылық – ізденістік
Менің және Айжанның диалогім:
Айжан қайдан келесің?
- Дүкеннен келемін.
- Дүкенен не алдың?
- Шай, айран, ет алдым.
Балалар біз жаңа тақырыппен танысамыз.
- Айжан, не мынау?
- Шай.
- Балалар мынау не?
- Чай – шәй.
(жеке - жеке сұрау)
- Мынау не?
- Кефир – айран.
(жеке - жеке сұралады).
- Ал мынау не?
- Ет.
- Ет – мясо.
Дидактикалық ойын:
«Мен секілді қайтала»
Ет – мясо.
Сүт - молоко.
Шәй – чай.
Айран – кефир.
- Таңертең не жедіңдер?
- Қанша – ботқа, ботқа – каша.
Дәмді ботқа.

Сергіту сәтін өткізу.
Бала, бала, балақан,
Қане, қайсы алақан?
Саусақтарың әйбат
Былай – былай ойнап.
Азық - түлік. жүктеу
1 963
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Азық – түлік – Продукты
Азық – түлік – Продукты
Жаңа сөздерді білу, ол сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыра алу, сурет бойынша әңгіме құрастыра алу, мәтінді түсініп оқи алу, сұрақтарға жауап бере алу
Азық – түліктер. Дәрумендер.
Азық – түліктер. Дәрумендер.
Азық – түлік сапасын иісіне, дәміне, түсіне қарай ажырата білуге үйрету. Дәрумендер – табиғи қорғаушылар екенін ұғындыру, олардың пайдасы жайлы түсіндіру.
Ас - адамның арқауы
Ас - адамның арқауы
Балаларға азық – түлік туралы түсінік беру. Оларды танып білуге, атын атауға, дәмін, пішінін ажырата білуге үйрету
Азық – түліктер. Дәрумендер
Азық – түліктер. Дәрумендер
Азық – түлік сапасын иісіне, дәміне, түсіне қарай ажырата білуге үйрету. Дәрумендер – табиғи қорғаушылар екенін ұғындыру, олардың пайдасы жайлы түсіндіру.
Азық-түлік сатып аламыз
Азық-түлік сатып аламыз
Азық-түлік тағамдарын сатып алуға байланысты сөйлеу үлгілерін меңгерту. Азық - түлік тағамдарын сатып алудағы өздерінің іс - әрекеттерін баяндауға үйрету.
Азық - түліктер
Азық - түліктер
Астана қаласы №3 мектеп-гимназиясы Қазақ тілі мұғалімі Асанова Назира Куанышовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×