Дүкендер
Сабақтың тақырыбы: Дүкендер.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: «Дүкендер» тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастырып, қорытындылау. Тақырыпты шынайы өмірмен ұштастыру.
Дамытушылық: Байланыстырып сөйлеу дағдысын тақырыпқа сай жүргізу. Материалдарды өмірдегі жағдаяттармен байланыстыра отырып, тілдесу әрекетін жандандыру. Әр оқушының білім сапасын оқу, тыңдау, жазу, айту әрекеттері арқылы дамыту.
Тәрбиелік: Тілге деген қызығушылықты арттыру; азық - түлік, көкөніс, жеміс - жидектің маңызын түсіндіріп, олар бойынша тәрбиелік әңгіме жүргізу.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Амандасу.
2. Ауызекі сөйлеу.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Өткен сабақ бойынша сөздерді карточка бойынша тексеру.
Яблоко,капуста, овощи, свёкла, ягоды, земляника, витамин, клубника, огурец, фрукты, малина, овощи, клубника, витамин, виноград, ягоды
ІІІ. Негізгі кезең.
1. Жұптық жұмыс. Азық - түлік, көкөніс, жеміс - жидек атауларын еске түсіру мен оларды ажырату білу мақсатымен өткізіледі.
Алма, нан, сүт, ірімшік, қияр, пияз, орамжапырақ, таңқурай, бүлдірген, құлпынай, май, қаймақ, шұжық, алма, жүзім, алмұрт, сәбіз, қызылша
Азық – түлік дүкені
көкөніс дүкені
жеміс - жидек дүкені
Әр тағамды өз дүкеніне орналастыр.
2. Оқылым әрекеті дұрыс, сауатты, мәнерлеп оқу мен аудару мақсатымен орындалады.
Біздің қалада дүкендер көп. Мен әжеммен азық-түлік дүкеніне бардым. Әжем нан, май, сүт, ірімшік сатып алды. Кейін біз көкөніс дүкеніне бардық.
Онда біз орамжапырақ, қартоп, қияр, қызанақ сатып алдық.
3. Айтылым.
- Костя, сен не сатып аласың?
- Мен екі нан, бір алмұрт сатып аламын.
4. Жазылым. Карточкалармен деңгейлік тапсырмалар.
1 - деңгей.
Аудар. Жуан сөздердің астын сыз.
Магазин, груша, молоко, колбаса, масло.
2 - деңгей.
Аудар. Жуан сөздердің астын сыз.
Вкусная колбаса. Большое яблоко. Красная клубника.
3 - деңгей.
Аудар. Жуан сөздердің астын сыз.
Я масло купил. Мама капусту купила.
ІV. Қорытындылау.
1. Тақпақтарды жаттау.
Шие
Мен шиемін, шиемін,
Күннің көзін сүйемін.
Қышқыл шырын менде бар,
Төмен басты иемін.
Алма
«Алма, алма» дейсің,
Алма әкелсем, жейсің,
Айтпайды екен деме,
Алманы жумай жеме.
2. «Балық сүйегі» ойыны.
3. «Жуан, жіңішке» ойыны.
V. Үйге тапсырма.
1. Қалған тақпақты жаттау.
2. «Дүкенде» тақырыбына сурет салып, әкелу.
3. 165 - бет, 1 - жаттығу.
VI. Бағалау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: «Дүкендер» тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастырып, қорытындылау. Тақырыпты шынайы өмірмен ұштастыру.
Дамытушылық: Байланыстырып сөйлеу дағдысын тақырыпқа сай жүргізу. Материалдарды өмірдегі жағдаяттармен байланыстыра отырып, тілдесу әрекетін жандандыру. Әр оқушының білім сапасын оқу, тыңдау, жазу, айту әрекеттері арқылы дамыту.
Тәрбиелік: Тілге деген қызығушылықты арттыру; азық - түлік, көкөніс, жеміс - жидектің маңызын түсіндіріп, олар бойынша тәрбиелік әңгіме жүргізу.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Амандасу.
2. Ауызекі сөйлеу.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Өткен сабақ бойынша сөздерді карточка бойынша тексеру.
Яблоко,капуста, овощи, свёкла, ягоды, земляника, витамин, клубника, огурец, фрукты, малина, овощи, клубника, витамин, виноград, ягоды
ІІІ. Негізгі кезең.
1. Жұптық жұмыс. Азық - түлік, көкөніс, жеміс - жидек атауларын еске түсіру мен оларды ажырату білу мақсатымен өткізіледі.
Алма, нан, сүт, ірімшік, қияр, пияз, орамжапырақ, таңқурай, бүлдірген, құлпынай, май, қаймақ, шұжық, алма, жүзім, алмұрт, сәбіз, қызылша
Азық – түлік дүкені
көкөніс дүкені
жеміс - жидек дүкені
Әр тағамды өз дүкеніне орналастыр.
2. Оқылым әрекеті дұрыс, сауатты, мәнерлеп оқу мен аудару мақсатымен орындалады.
Біздің қалада дүкендер көп. Мен әжеммен азық-түлік дүкеніне бардым. Әжем нан, май, сүт, ірімшік сатып алды. Кейін біз көкөніс дүкеніне бардық.
Онда біз орамжапырақ, қартоп, қияр, қызанақ сатып алдық.
3. Айтылым.
- Костя, сен не сатып аласың?
- Мен екі нан, бір алмұрт сатып аламын.
4. Жазылым. Карточкалармен деңгейлік тапсырмалар.
1 - деңгей.
Аудар. Жуан сөздердің астын сыз.
Магазин, груша, молоко, колбаса, масло.
2 - деңгей.
Аудар. Жуан сөздердің астын сыз.
Вкусная колбаса. Большое яблоко. Красная клубника.
3 - деңгей.
Аудар. Жуан сөздердің астын сыз.
Я масло купил. Мама капусту купила.
ІV. Қорытындылау.
1. Тақпақтарды жаттау.
Шие
Мен шиемін, шиемін,
Күннің көзін сүйемін.
Қышқыл шырын менде бар,
Төмен басты иемін.
Алма
«Алма, алма» дейсің,
Алма әкелсем, жейсің,
Айтпайды екен деме,
Алманы жумай жеме.
2. «Балық сүйегі» ойыны.
3. «Жуан, жіңішке» ойыны.
V. Үйге тапсырма.
1. Қалған тақпақты жаттау.
2. «Дүкенде» тақырыбына сурет салып, әкелу.
3. 165 - бет, 1 - жаттығу.
VI. Бағалау.
Жаңалықтар
Азық – түлік – Продукты
Жаңа сөздерді білу, ол сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыра алу, сурет бойынша әңгіме құрастыра алу, мәтінді түсініп оқи алу, сұрақтарға жауап бере алу
Жемістермен көкөністер
Жеміс - жидек және көкөніс атауын үйренеді Жемістердің тәтті, ащылылығын ажырата алады.
Бізге күз не алып келді
Көкөніс және жеміс-жидек туралы балалардың ой - өрісін дамыту және жемістерді топтай білуге үйрету. Табиғаттағы қарапайым маусымдық өзгерістерді байқауға жаттықтыру.
Азық - түліктер
Астана қаласы №3 мектеп-гимназиясы Қазақ тілі мұғалімі Асанова Назира Куанышовна
Азық – түлік (Жемістер мен көкөністер) Сан есімдерді қайталау
«Өнер Колледжі – музыкалық – эстетикалық бейіндегі дарынды балаларға мамандандырылған мектеп – интернат» Кешені» КММ Дайындаған оқытушы: Л.Н.Мазина
Овощи
Дуйсенова Кенишкуль - преподаватель русского языка начальных классов сш №39 «Кызылозек»
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.