Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жемістермен көкөністер

25 сәуір 2016, Дүйсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Алматы қаласы, №15гимназия
Бастауыш сынып мұғалімі:
Мелдебекова Г. Р.

1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жемістермен көкөністер
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары О. 1. 3. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (кім? не? Қандай? қанша?) сұрақ қоя білу.
Ж. 1. 4. 2. 1 Мұғалімнің көмегімен оқыған/ тыңдаған/ аудиовизуалды материалдар бойынша таныс заттардың атауын жазу.

Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар: Жеміс - жидек және көкөніс атауын үйренеді
Көпшілігі: Жемістердің тәтті, ащылылығын ажырата алады.
Кейбір оқушылар: Жемістердің атауын жаза алады

Жетістік критерийлері
• Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді
• Қарапайым сұрақтар қоя алады
• Жемістер мен көкөністерді салыстыра сипаттай алады және атауларын жаза алады.

Тілдік мақсаттар: Тәтті, қышқыл, тәтті емес, қышқыл емес, шие, кішкентай, үлкен
Осыған дейін меңгерілген білім: Тағам атауларын біледі және ажырата алады.

Сабақтың басы
Қызығушылығын ояту

Берілген суреттер 4 - ке бөлініп, қиылады. Оқушылар қиылған суреттерді таңдап алады және оларды біріктіреді. Құрастырылған сурет бойынша 3 топқа бөлінеді.
Топта оқушылар қандай жемістің суреті екенін анықтайды және сол жеміс туралы білетін мәліметтерін айтады.
1 - топ. лимон
2 - топ. алма
3 - топ алмұрт

Сабақтың ортасы
Мағынаны тану кезеңі
О. Оқушылар сөздікпен танысады
Жемістер - фрукты
Көкөністер - овощи
Тәтті - сладкий
Қышқыл - кислый
Құлпынай - клубника
Алмұрт - груша
Жүзім - виноград
Сәбіз - морковь
Картоп - картошка
Оқушылар суретке қарап алақанды шапалақтай отырып жеміс атауларын буынға бөліп оқиды

Мысалы: ба - нан а - нар сә - біз
Оқушылар жеміс атауларын дәптерлеріне жазады.
Тапсырма 1
Оқушының «тәтті, қышқыл» сөздерін орынды қолдана білуіне бағытталған. Алдымен оқушыларға лимон мен кәмпит көрсетіледі

Кәмпитті көрсете отырып, «тәтті» деген сөзді бірнеше рет қайталанады. Лимонды бет - әлпеттің мимикасы арқылы көрсетіледі.
Осыдан кейін оқушылардың назарын оқулықтағы жеміс - жидектің суретіне аудартып олардың тәтті не қышқыл екенін айтады.
Оқушылардың алдына суреттер беріледі. Оқулықтағы диалогті пайдаланып бір - бірінің қолындағы жемістің суретіне байланысты сұрақ қойып, жауап беруді үйренеді.
Мысалы: - Алма қышқыл ма?
- Жоқ, алма қышқыл емес. Алма тәтті.
Жетістік критерийлері:
- «тәтті, қышқыл» сөздерін орынды қолдана алса және сұраққа дұрыс жауап берсе, мақсатқа жетеді.

Бағалау:
- Топаралық бағалау жүзеге асады.
- Бірінші топ екінші топты бағалайды және пікірін білдіреді.

Тапсырма 2
Алдымен жемістер мен көкөністер слайдтан көрсетіледі.

Оқушылардың алдына жемістердің суреттері қойылады. Суретті алып салыстыра сипаттайды.
Оқушыларға алдымен сұрақтар қойылады. Мысалы: Кәмпит тәтті ме?/иә/

Оқушылар оқулықтағы үлгі арқылы салыстырып жемістерді сипаттайды және жазады.

Жетістік критерийлері:
Жеміс атауларын жаза алса, қарапайым сұрақтар қоя алса,
3 смайлик жинаса топ мақсатқа жетеді.
Бағалау:
Оқушы жинаған смайлик бойынша өзіне баға береді.

Сабақтың соңы
Рефлексия
«Алма ағашы» әдісі
• Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.

Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
7 601
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Жемістер
Жемістер
Жемістердің дәмін, түсін ажырата алады, қандай екенін айта алады. Жемістердің атауын үш тілде біледі және жаза алады.
Жемістер мен көкөністер
Жемістер мен көкөністер
Жемістер мен көкөністерді ажыратады. Дауысты дыбыстарды ажыратып жазады
Емханаға бару
Емханаға бару
Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым(кім? не? қандай? ) сұрақтарға жауап беру Барлық оқушылар орындай алады: таныс сөздерді оқиды.
Балмұздақ. Жаңартылған бағдарлама бойынша
Балмұздақ. Жаңартылған бағдарлама бойынша
Тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру, сәйкес сурет тыңдау. Шағын мәтінді қарапайым оқиғаларды мазмұндау
Не дәмді?
Не дәмді?
Оқушыларға қоржыннан қызыл, жасыл, сары алмаларды ұсына отырып, искетіп, дәмін сұрау.
Аңдар
Аңдар
Топта оқушылар қандай аңның суреті екенін анықтайды және сол аң туралы білетін мәліметтерін айтады
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×