Ақылшы мұғалім
Сабақ тақырыбы: | Ақылшы мұғалім. /Ә. Дүйсенбиев/ | Пәні: Әдебиеттік оқу | ||||||||
Сабақ мақсаты: | 2. 1. 3. 1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 2. 2. 2. 1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 2. 3. 3. 1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну | |||||||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |||||||||
Әдіс - тәсілдер | Сұрақ - жауап, бестармақ, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. ыстық орындық, ой қозғау, | |||||||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі, тарих. | |||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | ||||||||
Басталуы 5 минут | 1. Ұйымдастыру 2. Топқа бөлу Қала атауларына байланысты топқа бөлінеді Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бір - бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет шапалақтаймыз! Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! Үй тапсырмасын ыстық орындық әдісі арқылы еске түсіріп қорытындылаймыз. Ыстық орындыққа отырған оқушыға, басқа оқушының өзі сұрақтар қояды. Кері байланыс: Маған.......... ұнады. Себебі.......... | 1 - топ: Астана 2 - топ: Алматы Қала суреттері | ||||||||
20 минут 8 минут | Жаңа сабақ Ой қозғау. Мына суретте кімді көріп тұрмыз? - Әрине мұғалімді - Мұғалім дегеніміз кім өзі? Оқушылар өз ойларын айтады. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Ақылшым - мұғалім Мәнерлеп оқып, өлеңді әнімен айту. Дескриптор: Білім алушы - Өлеңді мәнерлеп оқиды - Өлеңнің негізгі ой туралы айтады. - Сұрақтарға жауап береді. Дәптермен жұмыс. Дескриптор: Білім алушы - Өлеңдегі жаман әдеттен аулақ болу үшін кеңес жаз - сөйлемді дұрыс құрап, қатесіз жазу - Автор өмірбаяны туралы шолу жаз. Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір - бірінің сұрақтарына жауап береді. Өмірде мамандықтың түрі көп. Әр мамандықтың өзіндік ерекшелігі бар. Дәрігер адамдарды емдесе, мұғалім оларды оқытады, әнші ән айтады, құрылысшы үй салса, тігінші киім тігеді. Тағы басқа да мамандықтар туралы айта беруге болады. Адамдар мамандықты жүрегінің қалауы бойынша таңдауы керек. Өйткені, әрбір адамның болашағы таңдаған мамандығына тікелей байланысты. Өз ісін жақсы көріп, үлкен жауапкершілікпен атқарғанда ғана адам өзін бақытты сезінеді екен. Топпен жұмыс. 1 - топ мұғалім жайында не білесіңдер? 2 - топ мұғалім мамандығы қандай мамандық? Топпен ойласып, жауап береді. | «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. «Интервью» әдісі Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады. | ||||||||
Сергіту сәті 2 минут | Ұстазым әнін орындау | Оқушылардың барлығы қосылып бірге орындайды. | ||||||||
Сабақты қорытындылаймыз. 5 минут | БББ кестесі
| Оқушылар кестемен жұмыс жасайды | ||||||||
Бағалау 5 минут | Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім | |||||||||
Үйге тапсырма: Өлеңді әуенімен жатқа айту, дәптермен жұмыс. |
Жаңалықтар
Сиқырлы дәрі жасаймын. Жұрнақ пен жалғау.
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық. Мысал. Қожанасыр мен ашқарақ. Аңыз
шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау.
Мұқағали Мақатаев. Отан туралы
Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу
Жолбарыс пен түлкі
Шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау Мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.