Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Біздің ғажайып түсіміз

23 сәуір 2024, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
 «------------------------- орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
      Әдебиеттік оқу 90-сабақ
Бөлім:Ғарышқа саяхат
Мұғалімнің  аты-жөні
Күні:
Сынып: 4Қатысушылар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыБіздің ғажайып түсіміз
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары4.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану
Сабақтың мақсаты
  • сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолданады.
      Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақытПедагогтің  әрекетіОқушының әрекетіБағалауРесурстар
Ұйымдастыру, 
өзін –
өзі тексеру
8 мин
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.
Топқа бөлу «Таңдау» әдісімен жүреді. 
-Берілген суреттерден біреуін таңдап, топқа бірігіп отырыңдар.
Өткен тақырыпқа шолу: 
-Үй тапсырмасын сұрау.
-Бір-біріңе өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қойып жауап алыңдар.
Жаңа оқу материалын жариялау «Мозайка» әдісі:
-Топқа бөлінгенде алынған сурет бойынша әңгіме құрап айтыңдар. Үш топ құраған әңгімеден толық жүйелі мәтін шығуына көңіл бөліңдер.
-Өте жақсы, бүгінгі сабақта түс туралы шығарма оқып,  сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді, тілдік құралдарды қолданатын боламыз.
Жаттығу жасайды.
Топқа бірігеді. 
Сұрақтар қояды, сұрақтарға   жауап береді.
«Ауызша мадақтау» әдісі:
Жарайсың! 
Тамаша!
Жақсы!

Жаңа білім
15 мин
2 мин
Бекіту
15 мин
(Т) 1- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен орындалады. 
А) Түсінік.
-Әзіл туралы анықтаманы оқып, түсіндіріңдер.
Ә) Мәтінмен жұмыс.
-Өлеңді рөлге бөліп, мәнерлеп оқыңдар.
-Өлеңдегі оқиғаны 3-жақта әңгімелеп айтыңдар.
-Қыз бала неліктен осындай түс көрді?
Саралаудың «Дереккөз» тәсілі жүзеге асады. 
Кейбір оқушыға: 
- Өзің көрген қызықты түсті әңгімеле.
Сергіту сәті – құстар үні.
(Д, Т) 2-тапсырмада «Ашық микрофон» әдісі,     дәптермен жұмыс жүзеге асырылады. 
А) Іздеу.
-Кейіпкердің көңіл-күйіндегі өзгерісті мәтіннен тауып оқыңдар.
-Лайықты сөзді тауып айтыңдар.
Оның (несі)... су сепкендей басылды.
Ә) Салыстыру.
Сурет бойынша құраған әңгімелеріңді мәтінмен салыстырыңдар.
Б) Әңгімелеу.
-Өздерің қиял-ғажайып түстер көресіңдер ме? Әңгімелеңдер.
В) Қорытынды.
Абай атаның: «Өзіңе сен, өзді алып шығар,
                    Ақылың мен еңбегің екі жақтап»
деген сөзін негізге алып, кейіпкерге не айтар едіңдер?
- Тапсырма орындайды.
Құстар үнін тыңдап сергиді.
-Тапсырманы орындап, өз пікірлерін білдіреді. 
Дескриптор:
- Әзіл туралы түсіндіреді-1балл.
Өлеңді рөлге бөліп, мәнерлеп оқиды-2балл.
- Өлеңдегі оқиғаны 3-жақта әңгімелеп айтады-2балл.
Дескриптор:
- Кейіпкердің көңіл-күйіндегі өзгерісті мәтіннен табады-1балл. 
Сөйлемге лайықты сөзді тауып айтады-1балл. 
-Сурет бойынша құраған әңгімені мәтінмен салыстырады-1балл.
- Өздерінің қиял-ғажайып түстерін әңгімелейді-1балл.
- Кейіпкерге кеңес айтады-1балл.
«Әде-
биеттік оқу» оқулығы
4 сынып
3-бөлім 2019ж
Құстар үні
Қорытын-ды
5 мин
Кері байланысты «Үш қадамдық сұқбат» әдісі арқылы береді. 
Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.
Оқу  тапсырмасы: мәтінді мазмұндау, сәйкестендіру. 
Сабақтан түйген ой-пікірін айтады.ҚБ қойылады.

Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
1 114
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Өзіңді тексер
Өзіңді тексер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 4. 1. 2. 1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау Сабақтың мақсаты: • шығарма
Бейбіт өмір тамаша
Бейбіт өмір тамаша
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 4. 2. 3. 1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу Сабақтың мақсаты: шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтайды; • автордың ойын мәтін
Күзгі уақыт. «Күз» Міржақып Дулатов
Күзгі уақыт. «Күз» Міржақып Дулатов
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану Сабақтың мақсаты: Қарасөз мәтініндегі көркем ойды айту
У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы
У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы
2. 1. 6. 1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым - ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? т. б.) назарын аударту 4. 1 Сөздердің орфографиялық, орфоэпиялық нормаларын сақтау. «у», «и, й» әріптерінің
Әдеби шығарманың жанрын анықтау
Әдеби шығарманың жанрын анықтау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3. 2. 4. 1. Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерешеліктерін анықтау Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіме - нің
Л дыбысы мен әріпі. Асханада
Л дыбысы мен әріпі. Асханада
Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті және вербалды емес қарым - қатынас құралдарын (ым - ишара, қимыл) қолдану
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×