Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Л дыбысы мен әріпі. Асханада

21 желтоқсан 2017, Бейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Қысқа мерзімді жоспар
Сауат ашу 1 сынып
Тақырыбы: Л дыбысы мен әріпі. Асханада
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 1. 1. 5. 1 Түрлі тілдік жағдаяттарда этикет сөздерді қолдана білу,
1. 1. 6. 1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті және вербалды емес қарым - қатынас құралдарын (ым - ишара, қимыл) қолдану
1. 1. 6. 2 Сөйлеу барысында сипаттау сөздерін қолдану
1. 2. 9. 1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
1. 3. 12. 1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін жазу.
Тілдік мақсат: Тірек сөздер: асхана, дәліз, киім ілетін орын, бұрыш, кітапхана, баспалдақ, мұражай.
Сабақта диалогке керекті сөздер:
- Біз қай жерде тыныш жүруіміз керек?
- Қай жерде жүгіруге болады?
- Қай жерде қаттырақ сөйлеуге болады?

Алдыңғы оқу: Оқушылар үлкендермен сөйлескенде сыпайы сөйлесу, мектеп дәлізінде сабақ болып жатқанда тыныштық сақтау керектігін біледі.
Басы 0 - 5 минут
Ширату.
"Үнсіз хор"
Жазда өлеңін 3 түрлі айту.

Ортасы 6 - 24 минут
Асхананың суретін көрсету.
Асханаға саяхатқа шығатындарын хабарлау.
(Ө) Саяхатта көргендерін ым - ишарамен көрсету.
Сынып бөлмесінің ішіне мектептегі негізгі орындарды жазып іліп қоямын.
(асхана, дәліз, киім ілетін орын, кітапхана, баспалдақ)
Әр оқушы сол сөзге жақындағанда өз іс - әрекетін қимылмен көрсету керек.
Мыс: киім ілетін орынның қасына барғанда киімін шешіп іліп жатқандай қимыл жасау керек.
(Ж) Өзара сөйлесу.
(Т) Бүгінгі айтылған сөздерден л дыбысы бар сөздерді қайталау.
Мыс: дәліз, киім ілетін орын, баспалдақ т. б.
Электронды оқулықпен жұмыс
Тыңдалым
- Л дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба?
Л л әріпімен таныстыру.
Кеспе сөздерге дыбыстық талдау жасау.
Жазылым
Көркем жазу.
Л л әрпін үлгі бойынша жазу.
Ширату.

Соңы 25 - 35 минут
- Балалар, бүгінгі сабақта не үйрендік?
- Қандай дыбыспен таныстық?
- Ол дауысты дыбыс па, дауыссыз дыбыс па?
Егер бүгінгі сабақты жақсы түсінсеңдер күннің, әлі де түсінбеген болсаңдар бұлттың суретін көтеруді сұраймын.

Мектеп: Шаған ЖОББМ
Мұғалімнің аты - жөні: Мухамбетжанова С. О.

Л дыбысы мен әріпі. Асханада. жүктеу
2 120
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
1. 1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну 1. 2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау Күтілетін нәтижелер: тыңдаған материалының сөйлеу екенін, оның мазмұнын түсіну мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау
Әңгіме оқимын. Сөз.
Әңгіме оқимын. Сөз.
Қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Ұлттық ойындар туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі
Ұлттық ойындар туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі
Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі
Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі
Д дыбысы мен әрпі. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар Сауат ашу (48 сағат)
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі
Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×