Л дыбысы мен әріпі. Асханада
Қысқа мерзімді жоспар
Сауат ашу 1 сынып
Тақырыбы: Л дыбысы мен әріпі. Асханада
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 1. 1. 5. 1 Түрлі тілдік жағдаяттарда этикет сөздерді қолдана білу,
1. 1. 6. 1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті және вербалды емес қарым - қатынас құралдарын (ым - ишара, қимыл) қолдану
1. 1. 6. 2 Сөйлеу барысында сипаттау сөздерін қолдану
1. 2. 9. 1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
1. 3. 12. 1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін жазу.
Тілдік мақсат: Тірек сөздер: асхана, дәліз, киім ілетін орын, бұрыш, кітапхана, баспалдақ, мұражай.
Сабақта диалогке керекті сөздер:
- Біз қай жерде тыныш жүруіміз керек?
- Қай жерде жүгіруге болады?
- Қай жерде қаттырақ сөйлеуге болады?
Алдыңғы оқу: Оқушылар үлкендермен сөйлескенде сыпайы сөйлесу, мектеп дәлізінде сабақ болып жатқанда тыныштық сақтау керектігін біледі.
Басы 0 - 5 минут
Ширату.
"Үнсіз хор"
Жазда өлеңін 3 түрлі айту.
Ортасы 6 - 24 минут
Асхананың суретін көрсету.
Асханаға саяхатқа шығатындарын хабарлау.
(Ө) Саяхатта көргендерін ым - ишарамен көрсету.
Сынып бөлмесінің ішіне мектептегі негізгі орындарды жазып іліп қоямын.
(асхана, дәліз, киім ілетін орын, кітапхана, баспалдақ)
Әр оқушы сол сөзге жақындағанда өз іс - әрекетін қимылмен көрсету керек.
Мыс: киім ілетін орынның қасына барғанда киімін шешіп іліп жатқандай қимыл жасау керек.
(Ж) Өзара сөйлесу.
(Т) Бүгінгі айтылған сөздерден л дыбысы бар сөздерді қайталау.
Мыс: дәліз, киім ілетін орын, баспалдақ т. б.
Электронды оқулықпен жұмыс
Тыңдалым
- Л дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба?
Л л әріпімен таныстыру.
Кеспе сөздерге дыбыстық талдау жасау.
Жазылым
Көркем жазу.
Л л әрпін үлгі бойынша жазу.
Ширату.
Соңы 25 - 35 минут
- Балалар, бүгінгі сабақта не үйрендік?
- Қандай дыбыспен таныстық?
- Ол дауысты дыбыс па, дауыссыз дыбыс па?
Егер бүгінгі сабақты жақсы түсінсеңдер күннің, әлі де түсінбеген болсаңдар бұлттың суретін көтеруді сұраймын.
Мектеп: Шаған ЖОББМ
Мұғалімнің аты - жөні: Мухамбетжанова С. О.
Л дыбысы мен әріпі. Асханада. жүктеу
Сауат ашу 1 сынып
Тақырыбы: Л дыбысы мен әріпі. Асханада
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 1. 1. 5. 1 Түрлі тілдік жағдаяттарда этикет сөздерді қолдана білу,
1. 1. 6. 1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті және вербалды емес қарым - қатынас құралдарын (ым - ишара, қимыл) қолдану
1. 1. 6. 2 Сөйлеу барысында сипаттау сөздерін қолдану
1. 2. 9. 1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
1. 3. 12. 1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін жазу.
Тілдік мақсат: Тірек сөздер: асхана, дәліз, киім ілетін орын, бұрыш, кітапхана, баспалдақ, мұражай.
Сабақта диалогке керекті сөздер:
- Біз қай жерде тыныш жүруіміз керек?
- Қай жерде жүгіруге болады?
- Қай жерде қаттырақ сөйлеуге болады?
Алдыңғы оқу: Оқушылар үлкендермен сөйлескенде сыпайы сөйлесу, мектеп дәлізінде сабақ болып жатқанда тыныштық сақтау керектігін біледі.
Басы 0 - 5 минут
Ширату.
"Үнсіз хор"
Жазда өлеңін 3 түрлі айту.
Ортасы 6 - 24 минут
Асхананың суретін көрсету.
Асханаға саяхатқа шығатындарын хабарлау.
(Ө) Саяхатта көргендерін ым - ишарамен көрсету.
Сынып бөлмесінің ішіне мектептегі негізгі орындарды жазып іліп қоямын.
(асхана, дәліз, киім ілетін орын, кітапхана, баспалдақ)
Әр оқушы сол сөзге жақындағанда өз іс - әрекетін қимылмен көрсету керек.
Мыс: киім ілетін орынның қасына барғанда киімін шешіп іліп жатқандай қимыл жасау керек.
(Ж) Өзара сөйлесу.
(Т) Бүгінгі айтылған сөздерден л дыбысы бар сөздерді қайталау.
Мыс: дәліз, киім ілетін орын, баспалдақ т. б.
Электронды оқулықпен жұмыс
Тыңдалым
- Л дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба?
Л л әріпімен таныстыру.
Кеспе сөздерге дыбыстық талдау жасау.
Жазылым
Көркем жазу.
Л л әрпін үлгі бойынша жазу.
Ширату.
Соңы 25 - 35 минут
- Балалар, бүгінгі сабақта не үйрендік?
- Қандай дыбыспен таныстық?
- Ол дауысты дыбыс па, дауыссыз дыбыс па?
Егер бүгінгі сабақты жақсы түсінсеңдер күннің, әлі де түсінбеген болсаңдар бұлттың суретін көтеруді сұраймын.
Мектеп: Шаған ЖОББМ
Мұғалімнің аты - жөні: Мухамбетжанова С. О.
Л дыбысы мен әріпі. Асханада. жүктеу
Жаңалықтар
Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
1. 1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну 1. 2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау Күтілетін нәтижелер: тыңдаған материалының сөйлеу екенін, оның мазмұнын түсіну мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау
Әңгіме оқимын. Сөз.
Қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Ұлттық ойындар туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі
Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі
Д дыбысы мен әрпі. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі
Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.