Ою -өрнектің шеңбер ішінде орналасуы
Сабақтың тақырыбы: Ою - өрнектің шеңбер ішінде орналасуы.
Мақсаты:
а) Білімділік: Оқушылардың білімін жүйелендіру, шеберлік деңгейін арттыру арқылы әсемдік пен сұлулықты бағалай білуге үйрету.
ә) Дамытушылық: Оқушылардың жұмысты орындауындағы ептілігін дамыту, алған білімдерін өз беттерінше қолдана білуге қадағалау.
б) Тәрбиелік: Өзге ұлттың өнерін үйреніп, біткен ою - өрнекті талдап, сәндік талап қоя білуге тәрбиелеу, әдемілікті сезіне білу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақ әдісі: түсіндіру, жұмбақ шешу, тест, топпен жұмыс.
Көрнекілік құралдар: қатырма қағаз, түрлі - түсті қағаз, қайшы, желім т. б.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу түгендеу.
2. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Балалар үйге қандай тапсырма берілді?
Ою - өрнектің қолдану орны.
Ою - өрнек қайда қай жерлерде қолданылады.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Кілем, дастархан, шар ыдыстар шеңбер пішінді болып келеді. Аталған бұйымдарға ою - өрнектер
салуға болады. Енді шеңбер ішіне ою - өрнектерді орналастырып көрейік.
1 - кезең «Сиқырлы ою», Слайдтан ою түрлері шеңбер ішінде көрсетіледі.(«құсқанат», «жұлдыз», «түйік табан», «сынықмүйіз»). Оюдың атын тапса, ою атындағы сұрақтарға жауап бере алады.
2 - кезең «Тапқырлық» Сурет бойынша жұмыс.
1 - сурет, 2 - сурет, 3 - сурет, 4 - сурет, 5 - 7 - суреттердегі шеңбер ішіндегі қандай ою - өрнек бейнеленген соны табу.
3 - кезең Мына сөздерден ою аттарын табу. мүйіз, қанат, құс, қошқар, табан, сынық, тік, түйе, мойын, құрт, қаз, ит, ала, құлақ, су, көз, төрт, ирек, мұрын, үй, балта, шық, табан, бота.
4 - кезең Қағаздан қырқып дайындаған шеңбер ішіне ою - өрнектерді орналастыру.
Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.
Жұмыстың орындалу реті:
1. Қатырма қағаз дайындау.
2. Өз қалауыңша жиегін сәндеу.
3. Қатырма қағаздың боялған түсін таңдау
4. Шеңберді қиып алып, бетіне ою түрлерін жапсыру.
Қорытынды: Шеңбер ішіне ою - өрнектерді қалай орналастыру керек екен?
Бағалау: Мақтау және мадақтау арқылы бағалау
Үйге тапсырма: Шеңбер ою - өрнектерді орналастырып келу.
Мақсаты:
а) Білімділік: Оқушылардың білімін жүйелендіру, шеберлік деңгейін арттыру арқылы әсемдік пен сұлулықты бағалай білуге үйрету.
ә) Дамытушылық: Оқушылардың жұмысты орындауындағы ептілігін дамыту, алған білімдерін өз беттерінше қолдана білуге қадағалау.
б) Тәрбиелік: Өзге ұлттың өнерін үйреніп, біткен ою - өрнекті талдап, сәндік талап қоя білуге тәрбиелеу, әдемілікті сезіне білу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақ әдісі: түсіндіру, жұмбақ шешу, тест, топпен жұмыс.
Көрнекілік құралдар: қатырма қағаз, түрлі - түсті қағаз, қайшы, желім т. б.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу түгендеу.
2. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Балалар үйге қандай тапсырма берілді?
Ою - өрнектің қолдану орны.
Ою - өрнек қайда қай жерлерде қолданылады.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Кілем, дастархан, шар ыдыстар шеңбер пішінді болып келеді. Аталған бұйымдарға ою - өрнектер
салуға болады. Енді шеңбер ішіне ою - өрнектерді орналастырып көрейік.
1 - кезең «Сиқырлы ою», Слайдтан ою түрлері шеңбер ішінде көрсетіледі.(«құсқанат», «жұлдыз», «түйік табан», «сынықмүйіз»). Оюдың атын тапса, ою атындағы сұрақтарға жауап бере алады.
2 - кезең «Тапқырлық» Сурет бойынша жұмыс.
1 - сурет, 2 - сурет, 3 - сурет, 4 - сурет, 5 - 7 - суреттердегі шеңбер ішіндегі қандай ою - өрнек бейнеленген соны табу.
3 - кезең Мына сөздерден ою аттарын табу. мүйіз, қанат, құс, қошқар, табан, сынық, тік, түйе, мойын, құрт, қаз, ит, ала, құлақ, су, көз, төрт, ирек, мұрын, үй, балта, шық, табан, бота.
4 - кезең Қағаздан қырқып дайындаған шеңбер ішіне ою - өрнектерді орналастыру.
Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.
Жұмыстың орындалу реті:
1. Қатырма қағаз дайындау.
2. Өз қалауыңша жиегін сәндеу.
3. Қатырма қағаздың боялған түсін таңдау
4. Шеңберді қиып алып, бетіне ою түрлерін жапсыру.
Қорытынды: Шеңбер ішіне ою - өрнектерді қалай орналастыру керек екен?
Бағалау: Мақтау және мадақтау арқылы бағалау
Үйге тапсырма: Шеңбер ою - өрнектерді орналастырып келу.
Жаңалықтар
Санды өрнектер
Амалдар таңбалары және қажет болған жағдайда жақшалардың көмегімен сандардан құрастырылған өрнек санды өрнек деп аталады. Санды өрнектегі көрсетілген барлық амалдарды орындау нәтижесінде шыққан сан өрнектің мәні деп аталады
Алгебралық өрнек. Алгебралық қосынды
Алгебралық өрнек, алгебралық қосынды туралы оқушы білімдерін жинақтау, жүйелеу, тәжірибеде қолдана білу дағдысын қалыптастыру
Алгебралық өрнек. Алгебралық қосынды
Алгебралық өрнек, алгебралық қосынды туралы оқушы білімдерін жинақтау, жүйелеу, тәжірибеде қолдана білу дағдысын қалыптастыру;
Екі өрнектің қосындысының кубына есептер шығару
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Тұрғызба селосындағы №4. М. Әуезов атындағы жалпы орта білім беретін мектептің математика пәні мұғалімі Абдрахманова Кунсая Алмасовна
Жіппен бейнелеу «Тұмар»
ШҚО Ұлан ауданы Мамай батыр ауылы «М. Ломоносов атындағы орта мектеп» КММ технология пәні мұғалімі Калиева Гаухар Картаевна
Ою өрнек және сәндік декор
Авторы: Бирманов Нуржан Ақтөбе облысы, Алға ауданы, Нұрбұлақ ауылы Тақырыбы: Өрнектер және сәндік декор
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.