Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Өрнек пен өрнекті, өрнек пен санды салыстырып, ауызша, жазбаша жылдам есептеу

08 мам 2013, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Cабақтың тақырыбы: Есептер шығару
Мақсаты:
а) білімділігі: оқушыларға есептің шартын құрып, шығара білуге, өрнек пен өрнекті, өрнек пен санды салыстырып, ауызша, жазбаша жылдам есептеуге дағдыландыру;
ә) дамытушылығы: оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту, белсенділігін арттырып, қызығушылығын ояту;
б) тәрбиелігі: оқушыларды шапшаңдыққа, зейінділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: білімді тиянақтау
Сабақтың түрі: жарыс сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын, топтық, өзіндік жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: кесте, сызба, слайд материалы, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың оқу құралдарын қадағалап, назарларын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
- Барлық оқушының дәптерлерін қарап шығамын.
№ 5 Баған түрінде жазып есепте:
34 + 57 = 91
19 + 59 = 78
69 + 19 =88
37 + 19 = 56

- Тақтаға жазғандарды 4 оқушы түсіндіреді;
- Ауызша есептеулер жүргізіліп, үй тапсырмасын бекіту:
«Тез есепте» ойыны:

ІІІ. Жаңа сабақ:
1) КІТАППЕН ЖҰМЫС:
а) Кітаптың 58 беті бар. Әлия бірінші күні 12 бет, екінші күні 19 бет оқыды.
Оқылмаған неше бет қалды?
Жауабы: 58 – ( 12 + 19 ) = 27 (б)
ә) Әлия бірінші күні 12 бет, ал екінші күні бірінші күнге қарағанда 9 бет
артық оқыды. Әлия екі күнде неше бет оқыды?
Жауабы: ( 12 + 9 ) + 12 = 33 (б)
б) Әлия бірінші күні 12 бет оқыды, бұл екінші күнге қарағанда 9 бет артық.
Әлия екі күнде неше бет оқыды?
Жауабы: ( 12 - 9 ) + 12 = 15 (б)
в) Ертегі кітап 58 беттен тұрады. Бірінші ертегі 14 бетті, екінші ертегі 19
бетті, ал қалған беттерді үшінші ертегі құрайды. Үшінші ертегі неше бетті
құрайды.
Жауабы: 58 - ( 19 + 14 ) = 58 – 33 = 25(б)

2) КЕСТЕ БОЙЫНША ӨРНЕКТЕРДІ ОҚЫП, ОЛАРДЫҢ МӘНІН ТАП:
c ----------------- 90 ----------------------- 79 ------------------- 80 ----------------- 69 -------------------- 100 ------------------ 99 ------------------ 70
d ----------------- 10 ----------------------- 30 ------------------- 41 ----------------- 21 ---------------------- 50 ------------------ 11 ------------------ 60
c - ( d + 9 ) ----- 90 -(10+9)=71 ---- 79 -(30+9)=40 ---- 80 -(41+9)=30 ---- 69 -(21+9)=39 ---- 100 -(50+9)=41 ---- 99 -(11+9)=79 ---- 70 -(60+9)=1

3) ЕСЕП БОЙЫНША ӨРНЕКТЕР ҚҰРАСТЫР ЖӘНЕ ЖАЗ:
а) Бірінші кітапта а әңгіме, ал екіншісінде одан с артық әңгіме бар. Екінші кітапта неше әңгіме бар?
ә) Бірінші кітапта а әңгіме, ал екіншісінде одан b кем әңгіме бар. Екінші кітапта неше әңгіме бар?
б) Бірінші кітапта а әңгіме, ал екіншісінде біріншісінде қанша болса, сонша әңгіме бар. Екі кітапта неше әңгіме бар?
в) Бірінші кітапта а әңгіме, ал екіншісінде одан b кем әңгіме бар. Екі кітапта неше әңгіме бар?
a) a + c
ә) а – b
б) a + a
в) (a - b) + a

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
52 886
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Өрнектер. Формулалар
Өрнектер. Формулалар
а=113, b=286 болғандағы а+37+b өрнегінің мәнін табыңдар.
Санды өрнектерді салыстыру
Санды өрнектерді салыстыру
Қосумен берілген өрнек мәндерін салыстыру мен өрнекті құрастыруды үйрету; сандар, шамалар және санды өрнектер арасындағы қатынасты анықтау­ дағдысын дамыту; салыстыру нәтижесін салыстыру белгілерінің көмегімен жазу, есептеу дағды­ларын­ дамыту, сын
Әріпті және санды өрнектер
Әріпті және санды өрнектер
Оқушылардың сауатты, көркем жазу дағдыларын қалыптастыру. Ұстамдылыққа, жылдам ойлауға, әдемі сөйлеу тілін дамыту.
Санды өрнектер
Санды өрнектер
Амалдар таңбалары және қажет болған жағдайда жақшалардың көмегімен сандардан құрастырылған өрнек санды өрнек деп аталады. Санды өрнектегі көрсетілген барлық амалдарды орындау нәтижесінде шыққан сан өрнектің мәні деп аталады
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту. Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Санды және әріпті өрнек
Санды және әріпті өрнек
Сабақтың мақсаты: 1. Санды және әріпті өрнек мән - мағынасын түсіне отырып, оларды ажырата білуге үйрету; Әріпті өрнекте әріп орнына сан қою арқылы өрнектің мәнін табу тәсілін есептеуде қолдана білуге жаттығады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×