Біздің Отанымыз-Қазақстан
Дүниетану 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Біздің Отанымыз - Қазақстан
Сабақтың мақсаты:
білімділік: Қазақстан Республикасының географиялық орны, табиғаты және табиғат ресурстары, халқы, шаруашылығы, сыртқы экономикалық байланыстары жөнінде түсінік беріп, білім негізін қалыптастыру.
дамытушылық: Оқушылардың танымдық қасиетін, ойлау өрісін, сөйлеу қабілеттерін дамыту. Пәнге деген қызығушылығын арттыру.
тәрбиелік: Отаншылдыққа, өз елінің патриоты болуға, достастыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа білімді қалыптастыру
Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ - жауап, сызба арқылы, картамен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, кесте, карта, схема, суреттер, деңгейлік тапсырмалар.
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу
Күтілетін нәтиже: Оқушылар Қазақстан Республикасы туралы жан - жақты білім алу.
Сабақтың барысы:
Сабақтың этаптары (әдістері мен тәсілдер) Сабақ барысы Күтілетін нәтиже
Ұйымдастыру кезеңі 3 мин Психологиялық дайындық
Оқушының сабаққа қызығушылығын ояту
Жаңа сабақ 15 - 17 мин
Мұғалімнің жаңа сабақты түсіндіру
1. баяндау арқылы
2. интерактивті тақта арқылы
3. картадан көрсету арқылы
1. Мақсаты, міндеттерін айту
1. Жер көлемі
2. Шекаралас елдер
3. Астана қаласы
4. Еліміздің рәміздері Мемлекеттік тіл
5. Елді басқару органдары
6. Қазақстан халқы
Қазақстан Республикасының географиялық орны, мемлекет құрылымы, тарихы, халқы, шаруашылығы жаңа мәліметтер алады.
Жаңа материалды меңгерту
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс 11 - 13 мин Деңгейлік тапсырмаларды орындау
І деңгей «Білу»
ІІ деңгей «Түсіну»
ІІІ деңгей «Талдау»
ІV деңгей «Жинақтау»
Оқушылардың барлығы орындауға тиісті
Басым бөлігі орындау қажет
Жаңа материалды меңгергенін тексеру Жеке жұмыс 5 мин Тест тапсырмалары Жаңа сабақты меңгеру қажет
Картамен жұмыс 3 мин Жеке оқушылар картадан көрсетеді Картадан Қазақстан Республикасының шекарасын, облыстарын көрсете білу керек
Жаңа сабақты қорытындылау
2мин Схеманы толтырып аяқтау Топпен жұмыс Қазақстан Республикасы туралы алған білімдерін жинақтай білу қажет
Бағалау 1мин Бағалау парағы арқылы бағаланады Журналға, күнделікке бағаларын қою
Үйге тапсырма 1мин «Өз елімді мақтан етем...» тұсаукесер,«Мемлекеттік тілдің мемлекет үшін қажеттілігі» еркін жазу.
Өз еліміз туралы буклет жасау, сурет салу, бес жолды өлең құрау.
І деңгей «Білу»
1. Қазақ Республикасының жер көлемі қанша?
2. Мемлекеттік құрылымы қандай?
3. Мемлекет басшысы кім?
4. Мемлекеттік тілі қай тіл?
5. Қандай қалаларын білесің?
І деңгей«Білу»
1. Қазақстан Республикасының халқының саны қанша?
2. Астанамыз қай қала?
3. Заң шығарушы органы не?
4. Ұлттық валютасы не?
5. Мемлекеттік рәміздерді ата
ІІ деңгей «Түсіну»
1. Еліміздің табиғаты неліктен алуан түрлі деп ойлайсың? Оның қандай белгілері бар?
2. Картадан Қазақстанда кездесетін қазба байлықтар түрін анықта?
3. Қазақстан халқының санын, дамуын әңгімеле?
4. Мемлекеттік рәміздерді сипатта. Авторларын айт.
ІІ деңгей «Түсіну»
1. Қазақстан жерінің топырақ жамылғысы қандай?
2. Елдің табиғи - ресурстық мүмкіншіліктері шаруашылықтың мамандануына қалай әсер еткен?
3. Ел аумағында қандай өзендер мен көлдер орналасқан? (картадан көрсету)
4. Қазақстанмен шекаралас мемлекеттерді карта арқылы анықта?
ІІІ деңгей «Талдау»
1. Төменде берілген статистикалық мәліметтерді пайдалана
отырып, Қазақстан Республикасы халқының ұлттық құрамы бойынша дөңгелек диаграмма тұрғызу керек.
№ Ұлттардың аты %
1 қазақтар 53, 4
2 орыстар 30
3 украиндар 3, 7
4 немістер 2, 4
5 ұйғырлар 1, 4
6 басқалары 5, 9
ІІІ деңгей «Талдау»
1. Елді басқару органдарының реттілігін анықта. Сызбаны құрастыр.
ІV деңгей (жинақтау)
«Өз елімді мақтан етем...» тұсаукесер,
Өз еліміз туралы буклет жасау, сурет салу, бес жолды өлең құрау.
ІV деңгей (жинақтау)
«Мемлекеттік тілдің мемлекет үшін қажеттілігі» еркін жазу.
Сабақтың тақырыбы: Біздің Отанымыз - Қазақстан
Сабақтың мақсаты:
білімділік: Қазақстан Республикасының географиялық орны, табиғаты және табиғат ресурстары, халқы, шаруашылығы, сыртқы экономикалық байланыстары жөнінде түсінік беріп, білім негізін қалыптастыру.
дамытушылық: Оқушылардың танымдық қасиетін, ойлау өрісін, сөйлеу қабілеттерін дамыту. Пәнге деген қызығушылығын арттыру.
тәрбиелік: Отаншылдыққа, өз елінің патриоты болуға, достастыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа білімді қалыптастыру
Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ - жауап, сызба арқылы, картамен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, кесте, карта, схема, суреттер, деңгейлік тапсырмалар.
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу
Күтілетін нәтиже: Оқушылар Қазақстан Республикасы туралы жан - жақты білім алу.
Сабақтың барысы:
Сабақтың этаптары (әдістері мен тәсілдер) Сабақ барысы Күтілетін нәтиже
Ұйымдастыру кезеңі 3 мин Психологиялық дайындық
Оқушының сабаққа қызығушылығын ояту
Жаңа сабақ 15 - 17 мин
Мұғалімнің жаңа сабақты түсіндіру
1. баяндау арқылы
2. интерактивті тақта арқылы
3. картадан көрсету арқылы
1. Мақсаты, міндеттерін айту
1. Жер көлемі
2. Шекаралас елдер
3. Астана қаласы
4. Еліміздің рәміздері Мемлекеттік тіл
5. Елді басқару органдары
6. Қазақстан халқы
Қазақстан Республикасының географиялық орны, мемлекет құрылымы, тарихы, халқы, шаруашылығы жаңа мәліметтер алады.
Жаңа материалды меңгерту
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс 11 - 13 мин Деңгейлік тапсырмаларды орындау
І деңгей «Білу»
ІІ деңгей «Түсіну»
ІІІ деңгей «Талдау»
ІV деңгей «Жинақтау»
Оқушылардың барлығы орындауға тиісті
Басым бөлігі орындау қажет
Жаңа материалды меңгергенін тексеру Жеке жұмыс 5 мин Тест тапсырмалары Жаңа сабақты меңгеру қажет
Картамен жұмыс 3 мин Жеке оқушылар картадан көрсетеді Картадан Қазақстан Республикасының шекарасын, облыстарын көрсете білу керек
Жаңа сабақты қорытындылау
2мин Схеманы толтырып аяқтау Топпен жұмыс Қазақстан Республикасы туралы алған білімдерін жинақтай білу қажет
Бағалау 1мин Бағалау парағы арқылы бағаланады Журналға, күнделікке бағаларын қою
Үйге тапсырма 1мин «Өз елімді мақтан етем...» тұсаукесер,«Мемлекеттік тілдің мемлекет үшін қажеттілігі» еркін жазу.
Өз еліміз туралы буклет жасау, сурет салу, бес жолды өлең құрау.
І деңгей «Білу»
1. Қазақ Республикасының жер көлемі қанша?
2. Мемлекеттік құрылымы қандай?
3. Мемлекет басшысы кім?
4. Мемлекеттік тілі қай тіл?
5. Қандай қалаларын білесің?
І деңгей«Білу»
1. Қазақстан Республикасының халқының саны қанша?
2. Астанамыз қай қала?
3. Заң шығарушы органы не?
4. Ұлттық валютасы не?
5. Мемлекеттік рәміздерді ата
ІІ деңгей «Түсіну»
1. Еліміздің табиғаты неліктен алуан түрлі деп ойлайсың? Оның қандай белгілері бар?
2. Картадан Қазақстанда кездесетін қазба байлықтар түрін анықта?
3. Қазақстан халқының санын, дамуын әңгімеле?
4. Мемлекеттік рәміздерді сипатта. Авторларын айт.
ІІ деңгей «Түсіну»
1. Қазақстан жерінің топырақ жамылғысы қандай?
2. Елдің табиғи - ресурстық мүмкіншіліктері шаруашылықтың мамандануына қалай әсер еткен?
3. Ел аумағында қандай өзендер мен көлдер орналасқан? (картадан көрсету)
4. Қазақстанмен шекаралас мемлекеттерді карта арқылы анықта?
ІІІ деңгей «Талдау»
1. Төменде берілген статистикалық мәліметтерді пайдалана
отырып, Қазақстан Республикасы халқының ұлттық құрамы бойынша дөңгелек диаграмма тұрғызу керек.
№ Ұлттардың аты %
1 қазақтар 53, 4
2 орыстар 30
3 украиндар 3, 7
4 немістер 2, 4
5 ұйғырлар 1, 4
6 басқалары 5, 9
ІІІ деңгей «Талдау»
1. Елді басқару органдарының реттілігін анықта. Сызбаны құрастыр.
ІV деңгей (жинақтау)
«Өз елімді мақтан етем...» тұсаукесер,
Өз еліміз туралы буклет жасау, сурет салу, бес жолды өлең құрау.
ІV деңгей (жинақтау)
«Мемлекеттік тілдің мемлекет үшін қажеттілігі» еркін жазу.
Жаңалықтар
Беларусь Республикасы
Беларусь Республикасының географиялық орны, табиғаты және табиғат ресурстары, халқы, шаруашылығы, сыртқы экономикалық байланыстары жөніндегі түсінік беріп, білім негізін қалыптастыру.
Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері
Табиғат ресурстары мен олардың жіктелуі, табиғат ресурстары түрлерінің дүние жүзі бойынша таралуы мен әркелкі орналасу туралы білімдерін беріп, жетілдіру
Беларусь Республикасы
Беларусь Республикасының экономикалық - географиялық жағдайының ерекшеліктері, өнеркәсібі мен ауыл шаруашылығының салалары туралы жөнінде түсіндіру.
Жапония шаруашылығы. Сыртқы байланыстары
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы, Аудандық білім бөлімінің әдіскері Елғондина Гүлжанат Базарбайқызы
Оңтүстік Қазақстан ЭГЖ ерекшеліктері, табиғат жағдайы мен ресурстары және халқы
Жаңаарқа ауданы, С. Сейфуллин атындағы орта мектебінің география пәні мұғалімі: Шакенов Жанбол Толеубайұлы
Біздің Отанымыз
Шығыс Қазақстан облысы, Көкпекті ауданы, Көкжыра ауылы, «Амангелді орта мектебі»КММ Бастауыш сынып мұғалімі Ибраева Гульфаира Токтаргазиновна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.