Қосу және азайту
Тақырыбы: Қосу және азайту.
Мақсаты: оқушыларды өзара кері есептер құрастыруға және шығаруға жаттықтыру. Көпбұрыштар түрлері жайындағы түсінікті тиянақтау. Екі таңбалы сандарды оқуға, жазуға және салыстыра білуге машықтандыру. Тез ойлап тез есептеуге үйрету.
Білімділігі: екі таңбалы санның ондықтарға және бірліктерге жіктелуі және сол білімге негізделген есептеу тәсілдерімен таныстыру.
Дамытушылығы: тапсырмаларды орындау арқылы ой - өрістерін дамыту, өз беттерінше есептерді шығару қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі: шығармашылықпен жұмыс жасауға үйрету, ұйымшылдықпен жұмыс жасауға, бір - біріне деген сыйластыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: кеспе сандар касса, карточкалар геометриялық фигуралар, слайдтар.
Сабақтың түрі: Жаңа материалды оқыту, игеру, логикалық тапсырмалар беру.
Сабақтың барысы: ұйымдастыру. Оқушыларды топқа бөлу. Әр топтың топ басшысын бағалау парағын беру.
Психологиялық тренинг. Кімнің қандай жағымсыз қасиеті бар соны параққа жазу.
Парақты мыжып лақтыру. Барлық қиындықтардан арылу.
Үй тапсырмасын тексеру. Сөзжұмбақты шешу.
1дм - де неше см бар?- 10см
100 саны неше таңбалы сан?
1м - де неше дм бар?
1м - де неше см бар?
Қосуды қай амалмен тексереміз?
Азайтуды қай амалмен тексереміз?
Сыйымдылықтың өлшем бірлігі?
Массаның өлшем бірлігі?
Жаңа сабақ: 100 - ге дейін санау.
Ауызша есептер айту.
Ондықтармен бірліктерден құрылған санды жазу және оқу
2 онд 4 бірл 24 3 онд 2 бірл 32 9 онд 6 бірл 96
5 онд 7 бірл 57 8 онд 1 бірл 81 7 онд 9 бірл 79
Оқулықпен жұмыс.
Әйнекшелердің орнындағы сандарды суретті пайдаланып тауып жазу:
90+5=95
60+0=60
40+4=44
95 - 5=90
60 - 0 =60
44 - 4=40
95 - 90=5
60 - 60=0
44 - 40=4
5+90=95
0+60=60
4+40=44
Сергіту сәті:
Бір, екі, үш,
Бойға жинап күш.
Әдемі етіп жазамыз,
Күнде бестік аламыз.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз.
- Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады?
Күз мезгіліне байланысты суреттер слайдтарда көрсетіледі.
- Күн суытады, ағаш жапырақтары сарғаяды, жемістер піседі, көкөністер піседі, егін жиналады, дәндерді қоймаға жинайды, барлық аң - құстар қысқы азығын жинайды.
- Қане біз де көкөніс жинауға кірісейік. Тақтадағы себетте көкөністердің артында есептер жазулы тұр.№2 есеп.
Қай топтың оқушылары жақсы шығарса сол топқа балл беріледі.
Оқулықтағы №3 есеп.
Шартын оқу. Есеп не жайында екенін айту. Не белгілі, не белгісіз? Осы есепке 2 топ кері есеп жазу.
Слайтқа есептің шартын 3 топтан 3 оқушы шығып жазады. Әр топ өз есебін дәптерге жазады. Дәптермен жұмыс
1 - топ --------------------------------------------2 - топ -----------------------------------3 - топ
Тергені - 9 шелек ---------------------------- тергені -? ------------------------------ Тергені - 9 шелек
Бергені - 5 шелек --------------------------- бергені - 5ш --------------------------- бергені --?
Қалғаны -? ------------------------------------- Қалғаны - 4ш ------------------------- қалғаны - 4 шелек.
Ш: 9 - 5=4 -------------------------------------- Ш: 5+4=9 -------------------------------- Ш: 9 - 4=5ш
Жауабы: 4шелек алма қалды ----------- Ж: тергені 9 шелек алма ---------- Ж: бергені 5 ш алма
9 5? ----------------------------------------------? 5 4 --------------------------------------- 9? 4
№4 есеп
2 және 3
23= 2онд 3 бірл.
32=3онд 2бірл
23 = 20+3
32=30+2
Шығарылу жолын түсіндіру.
Әр топқа тапсырма беру
1 - топ ----------- 2 - топ --------------- 3 - топ
3, 6 --------------- 4, 5 ------------------- 4, 2
Әр топтан бір оқушы шығып тақтаға жазу.
№5 есеп
Слайд арқылы фигуралардың суретін көрсету.
1 - топ Үшбұрыштар
2 - топ Төртбұрыштар
3 - топ Көпбұрыштар
Өз орнына апарып қою. Дидактикалық ойын түрінде өткізіледі.
Шығармашылық тапсырма.
Билет нөміріндегі ондықтар - қатардың ретін, ал бірліктер - қатардағы орынды көрсетеді.
Слайдта орындау әр топ өз қатарын таңдайды.
......
Үйге тапсырма беру.№6 есеп Шығарылу жолын түсіндіру.
Қорытынды.
Мақсаты: оқушыларды өзара кері есептер құрастыруға және шығаруға жаттықтыру. Көпбұрыштар түрлері жайындағы түсінікті тиянақтау. Екі таңбалы сандарды оқуға, жазуға және салыстыра білуге машықтандыру. Тез ойлап тез есептеуге үйрету.
Білімділігі: екі таңбалы санның ондықтарға және бірліктерге жіктелуі және сол білімге негізделген есептеу тәсілдерімен таныстыру.
Дамытушылығы: тапсырмаларды орындау арқылы ой - өрістерін дамыту, өз беттерінше есептерді шығару қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі: шығармашылықпен жұмыс жасауға үйрету, ұйымшылдықпен жұмыс жасауға, бір - біріне деген сыйластыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: кеспе сандар касса, карточкалар геометриялық фигуралар, слайдтар.
Сабақтың түрі: Жаңа материалды оқыту, игеру, логикалық тапсырмалар беру.
Сабақтың барысы: ұйымдастыру. Оқушыларды топқа бөлу. Әр топтың топ басшысын бағалау парағын беру.
Психологиялық тренинг. Кімнің қандай жағымсыз қасиеті бар соны параққа жазу.
Парақты мыжып лақтыру. Барлық қиындықтардан арылу.
Үй тапсырмасын тексеру. Сөзжұмбақты шешу.
1дм - де неше см бар?- 10см
100 саны неше таңбалы сан?
1м - де неше дм бар?
1м - де неше см бар?
Қосуды қай амалмен тексереміз?
Азайтуды қай амалмен тексереміз?
Сыйымдылықтың өлшем бірлігі?
Массаның өлшем бірлігі?
Жаңа сабақ: 100 - ге дейін санау.
Ауызша есептер айту.
Ондықтармен бірліктерден құрылған санды жазу және оқу
2 онд 4 бірл 24 3 онд 2 бірл 32 9 онд 6 бірл 96
5 онд 7 бірл 57 8 онд 1 бірл 81 7 онд 9 бірл 79
Оқулықпен жұмыс.
Әйнекшелердің орнындағы сандарды суретті пайдаланып тауып жазу:
90+5=95
60+0=60
40+4=44
95 - 5=90
60 - 0 =60
44 - 4=40
95 - 90=5
60 - 60=0
44 - 40=4
5+90=95
0+60=60
4+40=44
Сергіту сәті:
Бір, екі, үш,
Бойға жинап күш.
Әдемі етіп жазамыз,
Күнде бестік аламыз.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз.
- Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады?
Күз мезгіліне байланысты суреттер слайдтарда көрсетіледі.
- Күн суытады, ағаш жапырақтары сарғаяды, жемістер піседі, көкөністер піседі, егін жиналады, дәндерді қоймаға жинайды, барлық аң - құстар қысқы азығын жинайды.
- Қане біз де көкөніс жинауға кірісейік. Тақтадағы себетте көкөністердің артында есептер жазулы тұр.№2 есеп.
Қай топтың оқушылары жақсы шығарса сол топқа балл беріледі.
Оқулықтағы №3 есеп.
Шартын оқу. Есеп не жайында екенін айту. Не белгілі, не белгісіз? Осы есепке 2 топ кері есеп жазу.
Слайтқа есептің шартын 3 топтан 3 оқушы шығып жазады. Әр топ өз есебін дәптерге жазады. Дәптермен жұмыс
1 - топ --------------------------------------------2 - топ -----------------------------------3 - топ
Тергені - 9 шелек ---------------------------- тергені -? ------------------------------ Тергені - 9 шелек
Бергені - 5 шелек --------------------------- бергені - 5ш --------------------------- бергені --?
Қалғаны -? ------------------------------------- Қалғаны - 4ш ------------------------- қалғаны - 4 шелек.
Ш: 9 - 5=4 -------------------------------------- Ш: 5+4=9 -------------------------------- Ш: 9 - 4=5ш
Жауабы: 4шелек алма қалды ----------- Ж: тергені 9 шелек алма ---------- Ж: бергені 5 ш алма
9 5? ----------------------------------------------? 5 4 --------------------------------------- 9? 4
№4 есеп
2 және 3
23= 2онд 3 бірл.
32=3онд 2бірл
23 = 20+3
32=30+2
Шығарылу жолын түсіндіру.
Әр топқа тапсырма беру
1 - топ ----------- 2 - топ --------------- 3 - топ
3, 6 --------------- 4, 5 ------------------- 4, 2
Әр топтан бір оқушы шығып тақтаға жазу.
№5 есеп
Слайд арқылы фигуралардың суретін көрсету.
1 - топ Үшбұрыштар
2 - топ Төртбұрыштар
3 - топ Көпбұрыштар
Өз орнына апарып қою. Дидактикалық ойын түрінде өткізіледі.
Шығармашылық тапсырма.
Билет нөміріндегі ондықтар - қатардың ретін, ал бірліктер - қатардағы орынды көрсетеді.
Слайдта орындау әр топ өз қатарын таңдайды.
......
Үйге тапсырма беру.№6 есеп Шығарылу жолын түсіндіру.
Қорытынды.
Жаңалықтар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар, Математика 3 - сынып
Математика пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар. Математика, 3 - сынып.
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Қосу мен азайту 26+30 56 - 30
Ондықтарды ондықтарға қосуға және ондықтардан ондықтарды азайтуға негізделген есептеу тәсілдерімен таныстыру; екі амалмен шығарылатын есепті және ондықтан аттап қосу мен азайту тәсілдерін енгізуге дайындық жүргізу; амалдардың орындалу ретін
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту
Екі таңбалы санды екі таңбалы санға қосу және азайту жағдайындағы білімдерін кеңейту. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, есеп шығаруға деген қабілеттерін дамыту;
Үш таңбалы сандарды салыстыру
Үш таңбалы сандарды салыстыру. Нөлмен аяқталатын үш таңбалы сандарды қосу және азайтудың ауызша тәсілдерімен таныстыру; разрядтық қосылғыштарға жіктеу;
Қосу мен азайту. 23+7, 30 - 7
Атырау қаласы, Қ. И. Сәтбаева атындағы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Тажмағамбетова Зульфия Хайруллаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.