Қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдері
Математика 4 сынып
Тақырыбы: Қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдері.
Мақсаты: Оқушылардың көп таңбалы сандарды қосу және азайтуды жазбаша орындау біліктерін тиянақтай түсу.
Тәрбиелігі: Оқушыларды разряд бірліктерін баған түрінде дұрыс жазуды үйрету.
Дамытушылығы: Есте сақтауын, ойлау қабілетін, сөйлеу тілін арттыру.
Көрнекілігі: Мысалдар, сурет, кесте, слайд.
Сабақтың түрі: Пысықтау, қайталау.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, байқау, бағалау.
Сабақтың жүру барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылар құралдарын түгендеп, сабаққа назар аудару.
II. Үй жұмысын тексеру.
№8.
х∙5=5000 ------------- 5000: х=100 ---------- 6∙х=60000 ------------------ х∙1000=426000
х=5000: 5 ------------ х=5000: 100 ---------- х=60000: 6 ----------------- х=426000: 1000
х=1000 --------------- х=50 ------------------- х=10000 --------------------- х=426
1000∙5=5000 ------5000: 50=100 --------6∙10000=60000 ------------426∙1000=426000
№9.
48: 24+499=501 ------ 80∙6 - 400=80 ------ 203∙4 - 302=510
60: 20+798=801 ------ 210∙3+60=690 ------- 5∙120+210=810
Тақырыбы: Қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдері.
Мақсаты: Оқушылардың көп таңбалы сандарды қосу және азайтуды жазбаша орындау біліктерін тиянақтай түсу.
Тәрбиелігі: Оқушыларды разряд бірліктерін баған түрінде дұрыс жазуды үйрету.
Дамытушылығы: Есте сақтауын, ойлау қабілетін, сөйлеу тілін арттыру.
Көрнекілігі: Мысалдар, сурет, кесте, слайд.
Сабақтың түрі: Пысықтау, қайталау.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, байқау, бағалау.
Сабақтың жүру барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылар құралдарын түгендеп, сабаққа назар аудару.
II. Үй жұмысын тексеру.
№8.
х∙5=5000 ------------- 5000: х=100 ---------- 6∙х=60000 ------------------ х∙1000=426000
х=5000: 5 ------------ х=5000: 100 ---------- х=60000: 6 ----------------- х=426000: 1000
х=1000 --------------- х=50 ------------------- х=10000 --------------------- х=426
1000∙5=5000 ------5000: 50=100 --------6∙10000=60000 ------------426∙1000=426000
№9.
48: 24+499=501 ------ 80∙6 - 400=80 ------ 203∙4 - 302=510
60: 20+798=801 ------ 210∙3+60=690 ------- 5∙120+210=810
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Көп таңбалы сандарды қосудың және азайтудың жазбаша тәсілдері
Оқушыларға жаңа тақырып бойынша түсінік қалыптастыру. көп таңбалы сандарды қосу және азайтудың жазбаша есептеу тәсілдерін орындауға үйрету; есептеу тәсілдерін жетілдіру.
Разрядтан екі рет аттап өту арқылы қосу және азайтудың жазбаша тәсілі
Оқушылардың ойлау қабілетін, пәнге қызығушылығын арттыру. Іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, жеке оқушылардың білім дағдыларын дамыту.
Қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдері»
Атырау қаласының жалпы білім беретін №6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Хасанова Галя Санахқызы
Ондық бөлшектерді қосу
Алматы облысы, Панфилов ауданы, Қожбанбет би атындағы орта мектептің математика пәні мұғалімі Умбетов Марат Сейтбекұлы
Қайталау. Өздік жұмысы
Шығыс Қазақстан облысы, Жарма ауданы. Жаңғызтөбе кенті, «Жаңғызтөбе орта мектеп - балабақша кешені» КММ-сі Бастауыш сынып мұғалімі: Бектенова Кенжегүл Шашымқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.