Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Дөңгелек, шеңбер сызу. Оларға тиісті және тиісті емес нүктелер

01 желтоқсан 2013, Жексенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика
Тақырыбы: Дөңгелек, шеңбер, сызу. Оларға тиісті және тиісті емес
нүктелер.
Мақсаты:
1. Дөңгелек, шеңбер сызу жолымен және оларға тиісті, тиісті емес нүктелермен таныстыру.
2. Танымдық, шығармашылық тапсырмалар орындау арқылы ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Экологиялық тәрбие беру
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: практикалық проблемалық, Сто элементтері.
Көрнекілігі: фигуралар, интерактивті тақта, циркуль, стакан, жіп.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Кестені тексеру, оқыту.
Сұрақ – жауап арқылы түзулерді сұрау. /сызу, дәлелдеу/

ІІІ. Жаңа сабақ
Қызығушылығын ояту.
Фигуралар әлеміне саяхат
Бүгін тағы да екі фигурамен танысамыз. Ол үшін мына цифрограмманы шешіп көрейік.
1. лек, ге, дөң.
2. бер, шең.

Сонымен бүгін біз дөңгелек және шеңбермен, оған тиісті, тиісті емес нүктелермен танысамыз.

№ 2
Суреттегі фигураларды неше топқа бөлуге болады?
Дөңгелектер;
Тұйықталған қисық сызық
Бұл фигуралардың ауданын қалай табуға болады? /жауап/
S = 60 + 10 = 70 мм2
S = 100 + 25 = 125 мм2

Бұдан қандай қорытынды шығаруға болады?
Дөңгелектің ауданы болады?
Мағынаны ажырату
№ 3 Сарамандық жұмыс
Түбі дөңгелек стакан алып, дәптер бетіне қойып, оны айналдыра сызу керек.
Қандай сызық шықты? /тұйықталған қисық сызық/
Осы сызықты шеңбер деп атайды?
Стаканды жіппек айналдыра бір орап, сонан соң жіпті жаз. Сонда стаканды бір ораған жіптің ұзындығы сызылған шеңбердің ұзындығына теңі болады.

Есіңе сақта! Шеңбердің ұзындығы болады.
Ой қозғау
Шеңберді циркуль деп аталатын құралмен сызады. Дәптерге циркульдің көмегімен суретте көрсетілген үлгіні пайдаланып, шеңбер сызу.
О – шеңбердің центрі;
ОА – шеңбердің радиусы.
Қандай қорытынды жасауға болады? /Элементтерін атау/
Шеңбердің ұзындығы, ғ центрі, радиусы болады.

Сергіту сәті
/қимылмен фигуралардың элементтерін көрсету/
№ 1
Суреттегі фигураларды салыстыру. Олардың ұқсастықтары неде, айырмашылығы неде?
№ 4
Суреттегі фигураларды салыстыру. Оларды неше топқа бөлуге болады? / дөңгелек, шеңбер/

Дөңгелекке тиісті нүктелер
Дөңгелекке тиісті емес нүктелер
Шеңберге тиісті нүктелер:
Шеңберге тиісті емес нүктелер
№ 7 /а/
5 күнде - 45 сағат? сағат артық жөндеді
3 күнде – 21 сағат

45: 5 = 9
21: 3 =7
9 – 7 = 2
Ж: 2 сағат

№ 8 Теңдеулерді шешу
900 – х = 90 ---------------- 360: х = 60 --------------- х: 60 = 50
х + 1020 = 3010 ----------- х – 740 = 10074 --------- х * 200 = 1800

№ 9 Амалдарды орындау
Ой толғау
Шығармашылық тапсырма
«Ауылымыздың табиғаты» ой толғау
Тапсырма: Біздің ауылымыздың жанында дөңгелек пішіндес көл бар. Осы көлдің жағалауына кен байыту комбинаты мен демалыс үйін олардың арасы мейлінше қашық болатындай етіп, қалай салуға болады? /Дөңгелектің екі шетіне/

Сабақты қорыту
Венн диаграммасы бойынша қорытындылау
ІV. Үйге тапсырма:
V. Бағалау

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
11 854
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Геометриялық пішіндер: дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш
Геометриялық пішіндер: дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш
Геометриялық пішіндерді ажырата білуге, оларға ұқсас заттарды таба білуге, пішіні ұқсас заттарды білуге, пішіндерден бейне құрастыра білуге, түстерін айта білуге үйрету.
Қарапайым геометриялық фигуралармен танысу (нүкте, түзу, сәуле, кесінді)
Қарапайым геометриялық фигуралармен танысу (нүкте, түзу, сәуле, кесінді)
Қарапайым геометриялық фигуралармен танысу (нүкте, түзу, сәуле, кесінді) Математика 1 сынып
Жазық геометриялық фигураларды салу
Жазық геометриялық фигураларды салу
Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру
Геометриялық фигуралардың құрылымдық элементтері туралы түсінік
Геометриялық фигуралардың құрылымдық элементтері туралы түсінік
Қарапайым математикалық түсінік қалыптастыру. «Фигураның қабырғасы», «фигураның бұрышы» түсініктерін бекіту, шеңбер сопақша арасындағы айырмашылықты нақтылау;
Дөңгелек және шеңбер
Дөңгелек және шеңбер
Шеңбер және дөңгелек ұғымдарына түсінік беру, шеңбердің элементтерімен таныстыру; Математикалық сауаттылықты арттыру
Шеңбер және дөңгелек
Шеңбер және дөңгелек
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек ауылы, №31 Т.Бигелдинов атындағы жалпы орта мектептің математика пәні мұғалімі: Сейткулова Назира
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×