Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қосындыдан санды азайту тәсілі (өткенді қайталау)

05 қаңтар 2014, Жексенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика пәні
«Өткенді қайталау»
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау

Сабақтың мақсаты: Қосындыдан санды азайту тәсілі туралы алған білімдерін толықтыру
Сабақтың міндеттері: 1. Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы логикалық ойлауын арттыру;
2. Оқушыларды байланыстыра сөйлете отырып есепті әр түрлі тәсілмен шығару дағдысын дамыту;
3. Тапсырманы түсініп орындауға, шапшаңдыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап
Сабақтың көрнекілігі: слайд

Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Қатар, қатар түзеліп,
Оқушыға лайық.
Қолымызды жіберіп,
Түп - түзу боп тұрайық.
Бәріміз де бірдей боп,
Әдеп сақтау сәніміз.
Отыруға нақпа - нақ,
Дайындалдық бәріміз.
І қатар жай отыр,
ІІ қатар сен де отыр,
ІІІ қатар тез отыр.

ІІ. Негізгі бөлім
- Ертедегі тыңдағыларың келе ме?
- Жарайды!
- Олай болса мен сендерге керемет бір ертегі айтып берейін.
- Жарай ма?

Мұғалім:
- Ерте, ерте, ертеде Айжан деген қыз болыпты (суретін көрсету). Айжанның ата - анасы, 7 ағасы болыпты. Бұл балалар өте ақылды, мейірімді болып өсіп келеді екен. Айжанның 7 ағасының осындай жағымды мінездеріне ауыл адамдары таң қалады. Күндердің күнінде Айжанның ата - анасы қайтыс болады.
- Ал, мыстан кемпір келіп Айжанның ағаларын 7 аққуға айналдырып жібереді. 7 ағасын таба алмаған Айжан орман кезіп жүрсе, төбесінен аққулар ұшып өтеді (Слайд көрсету). Соңғы аққудың дауысы кенже ағасының дауысына ұқсап кетеді. Бұл аққулар хан шаһарының басына барып қонады (суретін көрсету).
- Айжан барып шаһарға кірейін десе күзетшісі менің берген тапсырмаларымды орындамасаң, кіргізбеймін депті.
- Айжан қатты сасыпты
- Енді не істейміз, балалар?
- Айжанға көмектесеміз
- Жарайсыңдар!
- 1 есікте қандай тапсырма бар екен?

1 - есікте:
- Үй тапсырмасын тексеру, дәптер жинау, күннің жадын жазу және көркем жазу.
- Міне, қыс мезгілі, енді қар да жауып қалар, сол кезде бәріміз аққала жасап ойнаймыз. Күзетші біздің шеберлігімізді байқағысы келген ғой (Аққала бейнесінен сандарды көркем жазу 013478).
- Сөйтіп Айжанға сіздердің көмектерің тиіп, 1 - ағасын табады

2 - есікте:
- Назар аударамыз
(6+4) – 3= 7
(6 - 3) + 4=7
(4 - 3) +6 = 7
- Қандай өрнектер?
- Жақшалы өрнектер
- Ұқсастықтары бар ма?
- Сандары, таңбалары.
- Енді оқып көреміз
- Қосындыдан санды азайтамыз
- Айырмаға санды қосамыз
- Айырмаға санды қосамыз
- Мәндері 7 - ге тең.
- Бізге есептеуге ыңғайлы, тиімдісі қайсысы?
- Яғни (4 - 3) +6 = 7 – тиімді.
- Сөйтіп Айжан 2 - ағасымен қауышады.

3 - есікте:
№2 есеп. Оқулықпен жұмыс (Әр түрлі тәсілмен шығару).
- Оқулыққа қараймыз
- Есепті әртүрлі тәсілмен орындаймыз.
- Есеп неден тұрады?
- Есеп не туралы – шам тізбе туралы – гирлянды
- Есепте не белгілі? Не белгісіз?
- Қызыл шам – 40
Жасыл шам – 30
Күйіп кетті – 10
Қалғаны -?

Ш: 1.(40+30) – 10 = 60 шам
2.(40 - 10) + 30 = 60 шам
3.(30 – 10) + 40= 60 шам
Ж: 60 шам қалды

- Сөйтіп Айжан тағы да қуанышқа кенеліпті.

4 - есік:
- Қане, назар аударамыз. №4 сурет бойынша екі амалмен орындалатын есеп шығару. Түлкі мен қоян кездесіп, алма жинауға алма бағына барады. Түлкі 16 алма жинайды. Ал, қоян оған қарағанда 6 алма кем жинайды. Түлкі мен қоян барлығы қанша алма жинады?
Түлкі – 16 а
Қоян –? 6 алма кем
Ш: (16 – 6) + 16 = 26
Ж: барлығы 26 алма жинады.
- Сөйтіп Айжан тағы да қуаныпты.

5 – есік:
Сергіту сәті.
- Жаңағы түлкі, қояндар қайда тұрады?
- Орманда
- Олай болса бәріміз Айжанмен бірге жаттығу жасаймыз. Бұғының үлкен үйі бар, Терезеден қарайды ол, Қоян жүгіріп келеді...
- Осылай Айжан келесі ағасымен қауышыпты.

6 – есік:
Математикалық диктант
- Алдымызда қандай мереке келе жатыр?
- 16 желтоқсан тәуелсіздік күні
- Н. Ә. Назарбаев атамыздың салиқалы саясаты нәтижесінде егеменді ел болдық (21) -? М. Д.
- 13 + 3= 16
- 19 – 3 = 16
- 1сағ -? мин (60)
- 1 апта -? (7) күн
- 1сағ 10мин -? (70мин)
- 1сағ 40мин -? (100 мин)
- 2 - 3 балаға оқытамын
- Осылай Айжан кішкене ағасын көріп қуаныпты.

7 - есік:
Не үйрендік, не білдік?
- Аққала денесінің сандардан тұратынын білдік?
- Қосындыдан санды азайту тәсілін білдік?
- Алда мерекенің жақын екенін білдік.
- Жарайсыңдар!
- Осылай Айжан кенже ағасымен де қауышады.
- Балалар, Айжан ағаларын табатын жолды қалай тапты. Кенже ағасының дауысы есінде сақталып қалған екен. – Міне, біздер де осындай аңғарымды, орындалған тапсырмаларды есте сақтай білуіміз керек екен, және бір - бірімізге бауырмал болуымыз керек екен.
- Әдетте ата - аналар көп балалы үйде 7 - баласынан көп үміт күтеді екен. Сол сияқты күллі әлемге қазақ елін паш еткен боксшы Ермахан Ибраймов жанұясында 7 бала екен. Міне, көрдіңіздер ме 7 ағасының дауысы және сіздердің көмектеріңнің нәтижесінде ағаларымен қауышып бақытты, ұзақ өмір сүріпті.

Сабақ аяқталды.
Үйге тапсырма:
Бағалау:
3 707
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сөйлем мүшелерінің байланысы
Сөйлем мүшелерінің байланысы
оқушыларға жаңа білімді меңгерту, сөйлем мүшелерінің байланысын сөйлеу әрекетінде дұрыс қолдана білу, сөйлем мүшелеріне тән өзіндік ерекшеліктерін үйрету;
Қосындыдан санды азайту тәсілі
Қосындыдан санды азайту тәсілі
Ақмола облысы, Қорғалжын ауданы, Майшұқыр негізгі мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Туребекова Айгерім Маратқызы
Түбір сөз бен туынды сөз
Түбір сөз бен туынды сөз
Түбір сөз бен туынды сөз туралы сабақ жоспары
Қосындыдан санды азайту
Қосындыдан санды азайту
Ақмола облысы, Аршалы ауданы, №3 Аршалы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жақсылық Күлшара Әзілханқызы
Сан есім
Сан есім
Ақтөбе облысы, Ембі қаласы, №2 орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Шакибаева Алия Сагидуллақызы
"Мал атасы" Дауыссыз дыбыстар
"Мал атасы" Дауыссыз дыбыстар
Қарағанды облысы, Қарқаралы қаласы, № 44 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Қыстаубай Арайлым Әскербекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×