Жүйке жүйесі
ШҚО Катонқарағай ауданы Аққайнар ауылы
«Чернова орта мектебі» К М М – нің
химия және биология пәні мұғалімі
Абильбаева Нургуль Базарбековна
Биология 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жүйке жүйесі
Сабақтың түрі: Қайталау
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың жүйке жүйесі тарауынан алған білімдерін жетілдіру.
2. Рефлекстік доға, тізе рефлексін бақылау жұмыстарын әрі қарай дамыту.
3. Оқушыларды денсаулықты сақтауға үйрету.
Қолданылған көрнекіліктер: Электронды оқулық, слайдтар, кесте, муляждар.
1 - Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың назарын сабаққа аудару
2 - Негізгі бөлім
Оқушыларды топқа бөлу, топ басшыларын тағайындау.
1. Қызығушылықты ояту
І топ
1. Жүйке жасушасы қалай аталады?
2. Құрылысы мен қызметіне қарай нейрондар неше топқа бөлінеді?
3. Адамдағы жұлынның салмағы?
4. Мидың орташа салмағы?
ІІ топ
1. Нейронның ұзын өсінділері қалай аталады?
2. Рефлекс дегеніміз не?
3. Орталық жүйке жүйесі қандай бөлімдерден тұрады?
4. Әр омыртқаның бүйір тұсынан неше жұп жүйке таралады?
ІІІ топ
1. Нейронның қысқа өсінділері қалай аталады?
2. Нейронның денесіне қозу не арқылы өтеді?
3. Ми неше сыңардан тұрады?
4. Вегетативті жүйке жүйесінің түрлері?
2. Мағынасын ашу
І топ
Рефлекстік доға
ІІ топ
Тізе рефлексі
ІІІ топ
Жұлын
3. Ой қозғау.
1. Ми туралы мәлімет
2. Ми бөлімдері
Жұптық жұмыс
Постер құру.
1. Сопақша ми
2. Артқы ми
3. Ортаңғы ми
4. Аралық ми
5. Үлкен ми сыңарлары
Сәйкестендіру тесті
Аймақ атаулар ---------- Қызметі
Көру аймағы ------------ А) маңдай бөлігінің алдыңғы орталық иірімі
Есту аймағы ------------- Ә) төбе бөлігінің артқы орталық иірімі
Иіс сезу және дәм сезу орталықтары ------- Б) шүйде бөлігі
Тері - бұлшық ет сезім аймағы --------- В) төбе бөлігі
Қимыл - қозғалыс аймағы ------------- Г) самай бөлігі
Ассоциациялық аймақ -------------- Ғ) самай және маңдай бөлігінің ішкі беті
«Чернова орта мектебі» К М М – нің
химия және биология пәні мұғалімі
Абильбаева Нургуль Базарбековна
Биология 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жүйке жүйесі
Сабақтың түрі: Қайталау
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың жүйке жүйесі тарауынан алған білімдерін жетілдіру.
2. Рефлекстік доға, тізе рефлексін бақылау жұмыстарын әрі қарай дамыту.
3. Оқушыларды денсаулықты сақтауға үйрету.
Қолданылған көрнекіліктер: Электронды оқулық, слайдтар, кесте, муляждар.
1 - Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың назарын сабаққа аудару
2 - Негізгі бөлім
Оқушыларды топқа бөлу, топ басшыларын тағайындау.
1. Қызығушылықты ояту
І топ
1. Жүйке жасушасы қалай аталады?
2. Құрылысы мен қызметіне қарай нейрондар неше топқа бөлінеді?
3. Адамдағы жұлынның салмағы?
4. Мидың орташа салмағы?
ІІ топ
1. Нейронның ұзын өсінділері қалай аталады?
2. Рефлекс дегеніміз не?
3. Орталық жүйке жүйесі қандай бөлімдерден тұрады?
4. Әр омыртқаның бүйір тұсынан неше жұп жүйке таралады?
ІІІ топ
1. Нейронның қысқа өсінділері қалай аталады?
2. Нейронның денесіне қозу не арқылы өтеді?
3. Ми неше сыңардан тұрады?
4. Вегетативті жүйке жүйесінің түрлері?
2. Мағынасын ашу
І топ
Рефлекстік доға
ІІ топ
Тізе рефлексі
ІІІ топ
Жұлын
3. Ой қозғау.
1. Ми туралы мәлімет
2. Ми бөлімдері
Жұптық жұмыс
Постер құру.
1. Сопақша ми
2. Артқы ми
3. Ортаңғы ми
4. Аралық ми
5. Үлкен ми сыңарлары
Сәйкестендіру тесті
Аймақ атаулар ---------- Қызметі
Көру аймағы ------------ А) маңдай бөлігінің алдыңғы орталық иірімі
Есту аймағы ------------- Ә) төбе бөлігінің артқы орталық иірімі
Иіс сезу және дәм сезу орталықтары ------- Б) шүйде бөлігі
Тері - бұлшық ет сезім аймағы --------- В) төбе бөлігі
Қимыл - қозғалыс аймағы ------------- Г) самай бөлігі
Ассоциациялық аймақ -------------- Ғ) самай және маңдай бөлігінің ішкі беті
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлын
Сабақ барысында пән мазмұнының ұғымдарын қолдануға қажетті айтылым - жазылымға сәйкес жұмыс тілі қалыптастырылады (мысалы, топтық, сұрақты дұрыс қоя білу, жағдайды талдау және пікірталас жүргізу үшін қажетті сөздер).
Жүйке жасушасының маңызы, құрылысы, қызметі. Рефлекс, рефлекторлық доға
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Ш.Берсиев атындағы орта мектептің биология пәні мұғалім Оспанова Қарылға Сәдуақасқызы
Жүйке жүйесінің бөлімдері
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы №5 орта мектебінің биология пәні мұғалімі Елубаева Гүлсезім Құрманғазықызы
Ми діңінің құрылысы. Мишық
Мидың адам ағзасындағы маңызы және мишықтың құрылысы мен қызметі туралы оқушыларда түсінік қалыптастыру. Оқушылардың талдау, салыстыру, қорытындылау, шығармашылықпен ойлау қабілеттерін дамыту; Оқушылардың білік-дағдыларын, ойлау қабілеттерін дамыту;
Үлкен ми сыңарлары. Жүйке жүйесінің гигиенасы
Үлкен ми сыңарларының құрылысы мен қызметі туралы оқушыларға білім беру Жоғары жүйке қызметінің топтары туралы түсінік беру әрекетін ұйымдастыру
Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі
Қостанай облысы, Жангелдин ауданы, Аралбай ауылы, Жангелдин орта мектебі химия биология пәнінің мұғалімі Естайлақ Ақгүл Абусағитқызы Сабақтың тақырыбы: Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі Білімділік: Жүйке жүйесінің бөлімдерін
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.