Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ми діңінің құрылысы. Мишық

18 қаңтар 2013, Жұма
Категориясы: Биология
Қостанай облысы, Жангелдин ауданы,
Аралбай ауылы, Жангелдин орта мектебі
химия биология пәнінің мұғалімі Естайлақ Ақгүл Абусағитқызы

Сабақтың тақырыбы: Ми діңінің құрылысы. Мишық
Білімділік: Мидың адам ағзасындағы маңызы және мишықтың құрылысы мен қызметі туралы оқушыларда түсінік қалыптастыру
Дамытушылық: Оқушылардың талдау, салыстыру, қорытындылау, шығармашылықпен ойлау қабілеттерін дамыту; Оқушылардың білік-дағдыларын, ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік: Оқушылардың бойына адамгершілік құндылықтарын ояту, салауатты өмір сүруге баулу
Сабақ типі: Аралас.
Іс - әрекет түрлері: топтық жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, тест жұмыс, биологиялық диктант, тірек сызба, кестелер
Сабақтың негізгі идеясы: Оқытудағы жаңа тәсілдер: диалогтік оқыту, Оқытуды басқару және көшбасшылық, Талантты және дарынды балаларды оқыту

І. Ұйымдастыру кезеңі.
І. Сыныпты түгендеу.
- Сәлеметсіздер ме, балалар! Бүгінгі сабағымызға қош келдіңіздер! Бүгінгі көңіл күйлеріңіз қалай?
- Өткен сабақта біз қандай тақырыпты оқып-үйрендік?
- Жүйке жүйесі туралы не білесіңдер?
- Үйге жүйке жүйесінің қай бөлімімен танысу берілді?
- Бүгінгі сабағымыздың мақсаты не деп ойлайсыздар?
- Бүгінгі сабағымызды жақсы меңгеру үшін қандай әдіс-тәсілдерді қолданғанымыз дұрыс қалай ойлайсыздар?
- Сіздер сабақты қандай жағдайда жақсы ұғасыздар мені тыңдағанда ма, жоқ әлде өздеріңіз оқығанда ма, не жұппен талқылап оқығанда ма?

ІІ. Үй тапсырмасы.
І. Қызығушылықты ояту
Өтілген материалға шолу;
Ауызша сұрақтар: ( жұппен талқылау, сосын жауап беру)
- Жүйке жүйесінің маңызы неде?
- Жүйке жүйесі қандай бөлімдерден тұрады, ерекшелігі неде?
- Орталық жүйке жүйесінің қызметі неде?
- Шеткі жүйке жүйесінің ерекшелігі не?
- Вегетативті жүйке жүйесінің ерекшелігіне мысал келтіре отырып, жауап беріңіздер?
- Жұлынның қызметі қалай жүзеге асады?
- Қандай рефлекс доғасы жұлын арқылы өтеді?
- Жұлын зақымданса қандай өзгерістер пайда болады?
Критерий: ой толық, өз мысалымен дәлелдей алуы, ойдың қайталанбауы
Үлгірімі төмен оқушыларға берілген тапсырма: термин сөздерді жаттау;
Орталық жүйке жүйесі, Шеткі жүйке жүйесі, Жүйке түйіндері, Сұр, зат, ақ зат, Миелин, Жұлын түбірлері, Рефлекс
Талантты, дарынды оқушыларға берілген тапсырма: «Жұлынның адам ағзасы үшін маңызы» (эссе жазу)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
15 633
0
  • 100
1 дауыс


Жаңалықтар
Ми. Мидың сұр және ақ заттары. Мидың бөлімдері, олардың құрылысы мен қызметі
Ми. Мидың сұр және ақ заттары. Мидың бөлімдері, олардың құрылысы мен қызметі
Организмдердің күрделі шартсыз рефлекстік әрекетін реттеуші ми бөлімдері ми діңімен мишықтың қызметі туралы түсінік беру. Мидың негізгі бөлімдерінің құрылысы мен қызметі туралы білім беру.
Ми діңінің құрылысы. Мишық
Ми діңінің құрылысы. Мишық
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы «№3 орта мектебі» ММ биология пәні мұғалімі Адамьянова Шолпан Советовна
Үлкен ми сыңарлары. Жүйке жүйесінің гигиенасы
Үлкен ми сыңарлары. Жүйке жүйесінің гигиенасы
Үлкен ми сыңарларының құрылысы мен қызметі туралы оқушыларға білім беру Жоғары жүйке қызметінің топтары туралы түсінік беру әрекетін ұйымдастыру
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі
Жүйке жүйесінің маңызы, құрылысы және қызметі туралы оқушыларды түсінік қалыптастыру;
Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі
Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі
Қостанай облысы, Жангелдин ауданы, Аралбай ауылы, Жангелдин орта мектебі химия биология пәнінің мұғалімі Естайлақ Ақгүл Абусағитқызы Сабақтың тақырыбы: Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі Білімділік: Жүйке жүйесінің бөлімдерін
Сутектің химиялық қасиеттері
Сутектің химиялық қасиеттері
Отттегінің физикалық және химиялық қасиеттерін естеріне түсіре отырып, салыстыру арқылы сутегінің қасиеттері туралы жаңа білім беру, сутегінің қолдануы жөнінде түсінік беру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×