Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы. Тыныс алу - энергия көзі.
Қысқа мерзімді жоспар
7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы. Тыныс алу - энергия көзі. Тыныс алу типтері: анаэробты және аэробты.
Анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстыру: оттегінің қатысында /қатысынсыз, статикалық/динамикалық жұмыс, жылықанды\суыққанды жануарлар.
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):
- тірі ағзалардағы тыныс алу маңызын сипаттау;
- анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажырату
Құндылықтарды дарыту: Сабақта оқушыларды жауапкершілікті бағалауға, топта жұмыс жасауға және іздемпаздыққа, өз бетінше ой қорыта білуге, есте сақтауға, еңбектенуге, тиянақтылыққа қоршаған ортаны қорғауға, тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Физика, химия
АКТ - ні пайдалану дағдылары: Интер белсенді тақта, компютерь, электрондық оқулық, слайд
Алдыңғы білім: Фотосинтезге қажетті жағдайлар. Зертханалық жұмыс «Фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу».
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу
Психологиялық ахуал (Карусель)
Үй жұмысын сұрақ – жауап арқылы сұралады. Жұптық
1 Тапсырма. «Карусель» - ішкі шеңбер және сыртта шеңбер құрастыра отырып сыртқы шеңбердегі оқушы ішкі шеңбердегі оқушыға сұрақ қояды, ал ішкі шеңбердегі оқушы жауап береді.
Мозайка құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді. (Ертегілер суреті)
Сабақтың ортасы
Мәтінмен жұмыс. АКТ әдісі. Көпір орнату. «Миға шабуыл» әдісі /тыңдалым/ «Тыныс алудың маңызы» бейне - жазба көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашады.
2 тапсырма «Тірі ағзалардың тыныс алудың маңызы.» Ойлан - жұптас - бөліс /оқылым, тыңдалым, жазылым/.
Жеке оқу;
Жұпта түсіндіру;
Топта талқылау
Жетістік критерийлері:
Тыныс алудың ағза үшін маңызы.
Жануар мен өсімдіктер ағзасы үшін энергияның маңызы.
Тыныс алу типтері:
Анаэробты және аэробты
Постер қорғайды. Тақырыпты толықтырып болған соң топ спикері қорғайды.
Флипчартқа жазу. Оны бір - біріне беріп бағалатқызу.
Қосып аламын Ұсынамын
Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын)
дарынды балаларға арналған
№3 облыстық мамандандырылған мектеп – интернаты
Мұғалімнің есімі: Маженова Арайлым Айдарбековна
Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы. Тыныс алу - энергия көзі. жүктеу
7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы. Тыныс алу - энергия көзі. Тыныс алу типтері: анаэробты және аэробты.
Анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстыру: оттегінің қатысында /қатысынсыз, статикалық/динамикалық жұмыс, жылықанды\суыққанды жануарлар.
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):
- тірі ағзалардағы тыныс алу маңызын сипаттау;
- анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажырату
Құндылықтарды дарыту: Сабақта оқушыларды жауапкершілікті бағалауға, топта жұмыс жасауға және іздемпаздыққа, өз бетінше ой қорыта білуге, есте сақтауға, еңбектенуге, тиянақтылыққа қоршаған ортаны қорғауға, тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Физика, химия
АКТ - ні пайдалану дағдылары: Интер белсенді тақта, компютерь, электрондық оқулық, слайд
Алдыңғы білім: Фотосинтезге қажетті жағдайлар. Зертханалық жұмыс «Фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу».
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу
Психологиялық ахуал (Карусель)
Үй жұмысын сұрақ – жауап арқылы сұралады. Жұптық
1 Тапсырма. «Карусель» - ішкі шеңбер және сыртта шеңбер құрастыра отырып сыртқы шеңбердегі оқушы ішкі шеңбердегі оқушыға сұрақ қояды, ал ішкі шеңбердегі оқушы жауап береді.
Мозайка құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді. (Ертегілер суреті)
Сабақтың ортасы
Мәтінмен жұмыс. АКТ әдісі. Көпір орнату. «Миға шабуыл» әдісі /тыңдалым/ «Тыныс алудың маңызы» бейне - жазба көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашады.
2 тапсырма «Тірі ағзалардың тыныс алудың маңызы.» Ойлан - жұптас - бөліс /оқылым, тыңдалым, жазылым/.
Жеке оқу;
Жұпта түсіндіру;
Топта талқылау
Жетістік критерийлері:
Тыныс алудың ағза үшін маңызы.
Жануар мен өсімдіктер ағзасы үшін энергияның маңызы.
Тыныс алу типтері:
Анаэробты және аэробты
Постер қорғайды. Тақырыпты толықтырып болған соң топ спикері қорғайды.
Флипчартқа жазу. Оны бір - біріне беріп бағалатқызу.
Қосып аламын Ұсынамын
Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын)
дарынды балаларға арналған
№3 облыстық мамандандырылған мектеп – интернаты
Мұғалімнің есімі: Маженова Арайлым Айдарбековна
Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы. Тыныс алу - энергия көзі. жүктеу
Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы тыныс алу энергия көзі тыныс алу типтері анаэробты және аэробты
Жаңалықтар
Анаэробты және аэробты тыныс алу
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 9.1.4.1 тыныс алу реакциясының химиялық теңдеуін пайдалана отырып, анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстыру
Тыныс алу және тыныс шығару механизмі. Кеуде қуысының құрылысы. Тыныс алуға және тыныс шығаруға қатысатын бұлшықеттер.
Тыныс алу және тыныс шығару механизмін түсіндіру үшін топта жұмыс істей (айтылым, жазылым, тыңдалым дағдыларын) алады.
Өсімдіктердің тыныс алуы. Гүлдің құрылысы оның маңызы
Өсімдіктердің тыныс алуы. Гүлдің құрылысы оның маңызы. Өсімдіктердің тыныс алуының түрлері мен құрылыс ерекшеліктерімен танысу.
Тыныс алудың маңызы мен типтері
Тыныс алу және фотосинтез үдерістерін өзара салыстырып, анаэробты және аэробты тыныс алудың ерекшеліктерін сипаттайды; Тыныс алу көмегімен энергияны қайдан және қалай алуға болатын үдерісті сызып, талдап береді, тыныс алусыз тіршілік етуге
Тыныс алудың маңызы
Тыныс алудың маңызы. Тыныс алу мүшелері: ауа тасымалданатын жолдар және өкпе. Мұрын, аңқа, көмекей, кеңірдек және негізгі бронхылар, олардың құрылысы мен қызметі. Өкпенің құрылысы мен қызметі. Өкпедегі және ұлпадағы газ алмасу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.