Ирек жолмен жүру
Ұйымдастырылған технологиялық картасы
Білім беру саласы: Денсаулық
Тақырыбы: 1. Ирек жолмен жүру
2. Түзу бағытта (биіктігі 10 - 15см) заттарды аттап өту.
Мақсаты:
1. Балаларға түзу бағытта қойылған заттардан аттап өтуге үйрету. Іс - әрекет қабілеттілігін арттыру.
Ә) Қимылды ойындарға қызығушылықпен қатысуға тәрбиелеу.
Б) Ойнау, ойлау қабілеттерін дамыту. Тұлғаның үйлесімді дамытуға қалыптастыру.
Білім көздері: Дене тәрбиесі.
Көрнекіліктер: себеттер, текшелер.
Әдіс – тәсілдері: түсіндіру, көрсету, әңгімелеу.
Бір қатар сапқа тұру.
Сәлемдесу.
(Нұсқауды орындау)
Қоян, қоян, тұршы,
Беті - қолды жушы.
Айнаға қарашы,
Шашыңды тарашы.
Әйбат көйлек киші,
Енді сергіп жүрші.
«Қояндар көпірден өтуде».
(Балалар жаттықтырушының артынан бір сызық бойымен жүреді).
«Қояндар жан - жағына қарайды»
(Оң қол – оң бүйірде, сол қолы маңдайда, оңға, солға бұрылады).
«Қояндар үйге оралады».
(Бір орында секіріп, баяу жүгіреді).
Әр түсті екі текшеден беріп, бірінің соңынан бірін жүргізіп, шеңберге тұрғызу.
Жалпы дамыту жаттығулары:
«Текшелерді шапалақта!»
Б. қ.: тік тұру, екі аяқ арасы сәл алшақ. Текшелерді ұстау, қол төменде.
1. Екі қолды екі жаққа созу.
2. Жоғары көтеріп текшелерді бір - біріне тигізу.
3. Екі жанға созу.
4. Б. қ. келу
«Текшелермен тербелу»
Ирек жолмен жүру жүктеу
Білім беру саласы: Денсаулық
Тақырыбы: 1. Ирек жолмен жүру
2. Түзу бағытта (биіктігі 10 - 15см) заттарды аттап өту.
Мақсаты:
1. Балаларға түзу бағытта қойылған заттардан аттап өтуге үйрету. Іс - әрекет қабілеттілігін арттыру.
Ә) Қимылды ойындарға қызығушылықпен қатысуға тәрбиелеу.
Б) Ойнау, ойлау қабілеттерін дамыту. Тұлғаның үйлесімді дамытуға қалыптастыру.
Білім көздері: Дене тәрбиесі.
Көрнекіліктер: себеттер, текшелер.
Әдіс – тәсілдері: түсіндіру, көрсету, әңгімелеу.
Бір қатар сапқа тұру.
Сәлемдесу.
(Нұсқауды орындау)
Қоян, қоян, тұршы,
Беті - қолды жушы.
Айнаға қарашы,
Шашыңды тарашы.
Әйбат көйлек киші,
Енді сергіп жүрші.
«Қояндар көпірден өтуде».
(Балалар жаттықтырушының артынан бір сызық бойымен жүреді).
«Қояндар жан - жағына қарайды»
(Оң қол – оң бүйірде, сол қолы маңдайда, оңға, солға бұрылады).
«Қояндар үйге оралады».
(Бір орында секіріп, баяу жүгіреді).
Әр түсті екі текшеден беріп, бірінің соңынан бірін жүргізіп, шеңберге тұрғызу.
Жалпы дамыту жаттығулары:
«Текшелерді шапалақта!»
Б. қ.: тік тұру, екі аяқ арасы сәл алшақ. Текшелерді ұстау, қол төменде.
1. Екі қолды екі жаққа созу.
2. Жоғары көтеріп текшелерді бір - біріне тигізу.
3. Екі жанға созу.
4. Б. қ. келу
«Текшелермен тербелу»
Ирек жолмен жүру жүктеу
Жаңалықтар
Қоянға арналған баспалдақ.
Қоянға арналған баспалдақ. Қағаз бетіне бағдарлай білуді үйрету.
Сергіту жаттығулары
Орнымыздан тұрайық, Алақанды ұрайық. Бір отырып, бір тұрып, Біз бір дем алайық.
Сиқырлы жолдар
Қарапайым математикалық ұғымдарын толықтыру, ұзын - қысқа заттарды, үлкен - кіші, бір және көп деген ұғымдарды қалыптастыру. Геометриялық пішіндер, түстерді ажыратуға арналған ойын – жаттығулар арқылы қисын ойлау қаблеттерін дамыту.
Мектепалды даярлық сыныптарына сергіту сәттері
Мектепалды даярлық сыныптарына сергіту сәттері Бала, бала балақан, Кәне, қайсы алақан. Саусақтарын әйбат, Былай - былай ойнат. Топ - топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн
Әжеммен кім тұрады?
Балаларды жүгіру барысында бір - біріне кедергі жасамауға, жаймен секіруге, тізелерін бүгуге, түзу қойылған жіптің астынан өтуге және оған тиіп кетпеуге үйрету. Тәрбиешінің белгісін ыңдауға және белгі бойынша қимыл - қозғалыс жасауға, тапсырманы
Денің сау болсын!
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №10 "Сказка" балабақшасында тәрбиешісі Бейсенова Раушан Мейрамовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.