Қоянға арналған баспалдақ.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Шығармашылық, Таным.
Білім бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: Қоянға арналған баспалдақ.
Мақсаты: Қағаз бетіне бағдарлай білуді үйрету.
Білім беру: пішіндер мен заттарды ажырата білуді үйрету.
Дамыту: шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелеу: қызығушылықпен орындауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: баспалдақ.
Алдын ала орындалатын жұмыс: қоянның ерекшеліктері туралы әңгімелесу, баспалдақты құрастыруды.
Көрнекіліктер: дайын аппликация үлгілері, сүрткіш.
Билингвалдық компонент: қоян - заяц, баспалдақ - лестница.
Мотивациялық - қозғаушылық.
Шаттық шеңбері:
Біз әдепті баламыз,
Біз ерекше боламыз.
Қонақтарды көргенде,
«Сәлеметсіздер ме!»- деп, сәлемдесіп аламыз.
Қонаққа Айдар есімді қоян келеді, балалардан баспалдақ жасауға көмек сұрайды.
Ұйымдастырушылық - ізденістік
- Баспалдақтың суретін көрсетеді.
Сұрақтар қояды: 1. Баспалдақты неден жасасақ болады?
2. Төртбұрыштың түстері қандай?
- Жұмыстың орындалу тәсілін көрсетеді.
Сергіту сәті:
Көжегім, тұршы,
Бетіңді жушы.
Айнаға қарашы,
Шашынды тарашы.
Киіміңді киші,
Мектепке қарай жүрші.
Орныңа отыршы,
Сабағыңды оқышы.
- Балалардың өзіндік жұмыстары.
Қоянға арналған баспалдақ. жүктеу
Білім беру саласы: Шығармашылық, Таным.
Білім бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: Қоянға арналған баспалдақ.
Мақсаты: Қағаз бетіне бағдарлай білуді үйрету.
Білім беру: пішіндер мен заттарды ажырата білуді үйрету.
Дамыту: шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелеу: қызығушылықпен орындауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: баспалдақ.
Алдын ала орындалатын жұмыс: қоянның ерекшеліктері туралы әңгімелесу, баспалдақты құрастыруды.
Көрнекіліктер: дайын аппликация үлгілері, сүрткіш.
Билингвалдық компонент: қоян - заяц, баспалдақ - лестница.
Мотивациялық - қозғаушылық.
Шаттық шеңбері:
Біз әдепті баламыз,
Біз ерекше боламыз.
Қонақтарды көргенде,
«Сәлеметсіздер ме!»- деп, сәлемдесіп аламыз.
Қонаққа Айдар есімді қоян келеді, балалардан баспалдақ жасауға көмек сұрайды.
Ұйымдастырушылық - ізденістік
- Баспалдақтың суретін көрсетеді.
Сұрақтар қояды: 1. Баспалдақты неден жасасақ болады?
2. Төртбұрыштың түстері қандай?
- Жұмыстың орындалу тәсілін көрсетеді.
Сергіту сәті:
Көжегім, тұршы,
Бетіңді жушы.
Айнаға қарашы,
Шашынды тарашы.
Киіміңді киші,
Мектепке қарай жүрші.
Орныңа отыршы,
Сабағыңды оқышы.
- Балалардың өзіндік жұмыстары.
Қоянға арналған баспалдақ. жүктеу
Жаңалықтар
Әуе шарлары
Қарындашты үш саусағымен дұрыс ұстап отыруға үйрету. Ирек сызықтар салу дағдысын бекіту.
Сиқырлы жолдар
Қарапайым математикалық ұғымдарын толықтыру, ұзын - қысқа заттарды, үлкен - кіші, бір және көп деген ұғымдарды қалыптастыру. Геометриялық пішіндер, түстерді ажыратуға арналған ойын – жаттығулар арқылы қисын ойлау қаблеттерін дамыту.
Көңілді шарлар
Балаларға шарларды таныстыру. Шарларды атап, түстерін ажырата білуге үйрету. Шарды кілегеймен ақ қағазға жапсыруды үйрету.
Қақпақтар
Екі түрлі түсті біркелкі заттарды топтастыру және салыстыруға үйрету; берілген түске сәйкес сары және жасыл түстер; зейінділікті, қол моторикасы мен қимыл үйлесімділігін дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
«Баспалдақ» білім сайысы
БҚО, Ақжайық ауданы, Мерген орта жалпы білім беретін мектебінің химия пәніні мұғалімі Султангалиева Күміс
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.