Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мал шаруашылығы және балық шаруашылығы

23 наурыз 2015, Дүйсенбі
Категориясы: География
Мұғалімдер: Тұмабаева Гүлсім Сәлімқызы (география пәні)
Әскербаева Рысхан Сағымбайқызы (информатика пәні)

Кіріктірілген ашық сабақ 10 сынып
География - информатика
Сабақтың тақырыбы: Мал шаруашылығы және балық шаруашылығы
Мақсаты: Дүниежүзілік мал шаруашылығын және балық шаруашылығы туралы білімдерін қалыптастырып, ғылымилығын арттыру.
Қызығушылық: логикалық ой – өрісін дамытуға тәрбиелеу.
Өзіндік көзқарастарын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже: 1) Мал шаруашылығы салаларын меңгеру.
2) Етті көп өндіретін елдерді білу
3) Диаграмма сыза білу
4) Есеп шығара білу
5) Топта ынтымақтастық атмосфера орнату
6) Деңгейлеп оқи отырып, сұрақ туындата білу
Керекті құрал: Дүние жүзінің саяси картасы, оқушы атласы, слайдтар.
Сабақ түрі: жаңа сабақ.
Әдісі: Деңгейлеп оқыту.
Сабақ барысы: I ұйымдастыру (амандасу, түгендеу)
1. I слайд(тілек сөз) әр топтың партасына қағаздан жасалған қайықтар қойып (үш түсті), топқа бөлу, ынтымақтастық атмосфера орнату
2. Топ ережесін түсіндіру, бағалау парағын тарату
3. II Үй жұмысын сұрау

II слайд. Сөзжұмбақ. Оқушылар сөзжұмбақты шеше отырып, жаңа тақырыпты табады.
III Жаңа тақырып
1) Түртіп алу технологиясы. Дәптерге: тақырыпты жазады.
III слайд
2) оқулықпен жұмыс. Мәтінді оқи отырып топтар сұрақ туындатады. мысалы: Екі топ I - топқа сұрақ қояды
1) Ірі қара шаруашылығы.
Мысалы: Ірі қара өсіру қоңыржай белдеудің қандай аймақтарында жақсы жолға қойылған?
2) Дүние жүзі бойынша ірі қара мал саны?
3) Дамыған елдерге қай бағыттағы мал шаруашылығы тән
4) Дүние жүзіндегі етті көп өндіретін елдер т. б(жауап беретін топтағы балалар саяси картаға стикер арқылы ет өндіретін мемлекеттерді белгілейді
Мұғалім: интенсивті, экстенсивті дегеніміз не? Ереже сұрау, терминдерді еске түсіру.
24 - кестедегі мәліметті ФАО ұйымы беріп отыр. ФАО - дегеніміз қандай ұйым? Өндірілетін еттің салмағын диаграммаға салу үшін есептеу жолдарын еске түсіреміз.
(Информатика мұғалімі. 4 - слайд)
2 Шошқа шаруашылығы. Оқушылар сұрақ туындатады. 1 топ жауап береді.
3 Қой шаруашылығы. Оқушылар сұрақ туындатады.
4 Құс шаруашылығы. Оқушылар сұрақ туындатады. (5 - слайд)
5 Балық шаруашылығы.(Кім жылдам? Топ жарып жауап беру.

Мұғалім: (Информатика мұғалімі 6 слайд) жылдық орташа өнімді жан басына шағуды есептеу.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
6 984
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Жапония шаруашылығы
Жапония шаруашылығы
Жапония елінің шаруашылығы, шаруашылық түрлеріне тоқталу, экономикалық және әлеуметтік дамуының жоғары деңгейге жету себептерін түсіну, оның экологиялық жағдайлары мен мәселелері туралы білім алу
Мал шаруашылығы
Мал шаруашылығы
Үй жануарларын бағу және өсіру ерекшеліктерімен танысу, өлкеміздегі мал шаруашылығы дамуы туралы білім беру. Танымдық жұмысты, белсенділікті арттыру, шаруашылық салалары туралы білімдерін дамыту.
Тамақ өнеркәсібі
Тамақ өнеркәсібі
Оқушыларға тамақ өнеркәсібінің құрылымы, сапасы, таралу аймақтары жөнінде білім беру.
Ауа қысымы мен жылудың таралуы
Ауа қысымы мен жылудың таралуы
Ауа қысымы, температурасы, фронттар, жел туралы білімдерін жүйелей отырып, сабақтың ғылымилығын арттыру. Логикалық ой - өрісін есеп шығара отырып тәрбиелеу. Өзіндік көзқарастарын қалыптастыру.
Егіншілік пен мал шаруашылығы
Егіншілік пен мал шаруашылығы
Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Баймурзилова Айжан Абилгазиевна
Ауыл шаруашылығы технологиясы
Ауыл шаруашылығы технологиясы
Ауыл шаруашылығы технологиясы Егіншілік шаруашылығы, мал шаруашылығы, өсімдік шаруашылығы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×