Қазақстанда тараған топырақ типтері
Бекітемін: -------------------------------------------- Шапағатова А | |||
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Физикалық география. Биосфера Мектеп: Сәду Нұрниязұлы атындағы мектеп - интернат Мұғалімінің аты – жөні: Кулбаракова Ф.К Күні:Сынып: 7 Қатысқан:Қатыспаған: | |||
Сабақтың тақырыбы: | §33 Қазақстанда тараған топырақ типтері | ||
Осы сабақта қол жеткі зілетін оқу мақсатта ры (оқу бағдарламасы на сəйкес) | 7.3.4.3- Қазақстанда топырақ түрлерінің таралуын анықтайды; | ||
Оқытудың мақсаттары: | Қазақстанда топырақ түрлерінің таралуын анықтау Барлық оқушылар: - Тақырып бойынша негізгі ұғымдарға түсінік береді;
Кейбір оқушылар: - Қазақстандағы зоналық заңдылық пен биіктік заңдылығын салыстырып баға береді;
| ||
Бағалау критерийлері: | А. Тақырып бойынша негізгі ұғымдарға түсінік беріңіз; А. Қазақстанның негізгі 3 топырақ зонасының ерекшеліктерін айтып картадан көрсетіп атаңыз; А.Қазақстанда биіктік зоналардың таралу аймағын картадан көрсетіп атаңыз; А.Өз өлкеңнің топырағын картадан көрсетіп, сипаттаңыз. В. Қазақстанның топырақ түрлері кестесін оқып-үйреніп,топырақ құрамындағы қарашірінді қабатының қалыңдығы және пайыздық мөлшерін анықтаңыз, дөңгелек диаграммасын құрыңыз С. Қазақстандағы зоналық заңдылық пен биіктік заңдылығын салыстырып баға беріңіз; С. Топырақтың құнарлығын арттыру үшін өз ұсынысыңызды айтыңыз. | ||
Тілдік мақсаттар: | Оқылым - айтылым: Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды, тапсырмаларды орындау барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір - бірімен пікір алмасады, пікірталас, диалогке қатысады. Тыңдалым - жазылым: видео ролик көріп, ойларын ортаға салады, дәлелдейді, сызба құрастырып жазады, кесте толтырып, диаграмма сызады. Терминдер: Қара топырақ, орманның сұр топырағы, қызыл қоңыр топырақ, қоңыр топырақ, қоңыр сұр топырақ, топырақ эрозиясы, мелиорация | ||
Құндылықтарға баулу | Мәңгілік ел құндылықтарын: Қазақстандық патриотизм және адамзат тық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық және өмір бойы оқып үйрену. | ||
Күтілетін нәтижелер |
| ||
Пәнаралық байланыс: | Биология – қарашірік өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары. Химия – топырақтың құрамы. Физика – топырақтың күйлері. | ||
Сабақта қолданылатын технологиялар | Сыни тұрғыда ойлау, топтық, жұптық, дарынды және талантты балалармен жұмыс, білім алудағы жаңа тәсілдер, АКТ элементтерін қолдану, бағалау | ||
Алдыңғы білім | Топырақ, оның құрамы және құрылымы | ||
Жоспар | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Дереккөздер, ресурстар | |
Сабақтың басы ( 8 минут ) ( 3 минут ) ( 5 минут ) | І.Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Сабаққа дайындығын тексеру. ІІ. Топқа бөлу. Конфет түстері арқылы топқа бөліну. 1 – топ. Қара топырақ тобы 2 – топ. Қоңыр топырақ тобы 3 – топ. Сұр және сұрқоңыр топырақ тобы ІІІ. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» тәсілі Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір - біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. ІҮ. Өткен тақырыпты қайталау «Алтын қоржын» әдісі (Сәйкестендіру тесті мен географиялық диктантты орындау) 1 – нұсқа. Сәйкестендіру тестісін орындау 1.Топырақтанушы Топырақ «атмосферасы» 2.Топырақ қасиеті Түйіршіктері ұсақ 3.Топырақтың газтәрізді бөлігі Оспанов Ө.О 4. Құрылымы жоқ топырақ Саз бен шірінді 5. Біріккіш болып келетін топырақ Құнарлылығы 6. Қазақстандық топырақтанушы В.В.Докучаев 2 – нұсқа. Географиялық диктантты орындау. Берілген сөздерді сөйлемдерге дұрыс орналастыру 500 жыл, кембрий дәуірінде, шұбалшындар, табиғат, В.В.Докучаев, құнарлы Топырақ -_______________компоненттерінің бірі. Алғашқы жұқа топырақ қабаты_____________бұрын__________дәуірінде пайда болды. Топырақты зерттейтін ғылымды -__________________.Жас ғылымның негізін салушы --------------Қарашірігі (гумусы) мол топырақ__________________.Топырақ пен органикалық қалдықтарды асқазан шырынымен шылап, өзгертіп өңдеп шығаратын не: ----------------------------. Бағалау: жұптық бағалау | Слайд Түрлі түсті конфеттер Слайд Слайд, үлестірмелер Бағалау парақшалары |
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Топырақтану туралы ұғым. Топырақ өңдеу. Тыңайтқыштар. (теория)
Топырақты қорғау жұмыстарымен адамдардың шаруашылық қызметін топырақтың құнарсыздануы, одан сақтау жолдары мен өңдеу шаралары туралы түсіндіру.
Топырақ – биосфераның ірге тасы
Оқушыларға топырақ және оның құрамы туралы түсінік беру. Топырақтың маңызын ұғындыру. Дүниетанымын, ой өрісін, пәнге деген қызығушылығын, ақыл - ойын, есте сақтауын дамыту.
Қазақстанның топырақ жамылғысы (географиядан күнделікті сабақ жоспары)
Геохронологиялық кесте бойынша эралар мен дәуірледі еске түсіріп жердің геологиялық тарихында алдымен пайда болған топырақ екенін айтады. Алғашқы жұқа топырақ қабаты 500 млн жыл бұрын кембрий дәуірінде пайда болғанын баяндайды. Топырақты зерттеген
Қазақстандағы топырақ типтері
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Мұнайшы селосы, № 5 орта мектебінің география пәні мұғалімі Кенжебаева Қаламқас
Қазақстандағы топырақ жамылғысының типтері
Құмаш Табысбек №1 Теректі орта мектебінің география пәні мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.