Ультрадыбыс датчигі. Жоба құру
Қысқа мерзімді жоспары | ||||
Бөлім | Робототехника. Лабиринт және кегельринг. | |||
Педагогтың аты-жөні | ||||
Күні | ||||
Сынып: 4 | Қатысушылар саны | Қатыспағандар саны | ||
Сабақтың тақырыбы: | Ультрадыбыс датчигі. Жоба құру | |||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану | |||
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар: | |||
Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады | ||||
Көптеген оқушылар: | ||||
программаға қажетті блоктарды таңдап алады | ||||
Кейбір оқушылар: | ||||
ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді | ||||
ЕБҚ бар балалар үшін | -Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)
|
Сабақтың кезені/ уақыт | Педагогтың әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы | 1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. | 1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. | ||
Сабақтың ортасы | Жобаның мақсаты: ультрадыбыс датчигін қолдану. Жұмыс барысы:
Дескриптор: -Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады; -программаға қажетті блоктарды таңдап алады; -ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді. ҚБ: «Смайлик» әдісі 2-тапсырма. Оқулық 53-бет, 2-тапсырма. Дескриптор: -Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады; -программаға қажетті блоктарды таңдап алады; -ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді. ҚБ: «Смайлик» әдісі | Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды | Интербелсенді тақта/ компьютер | |
Сабақтың соңы | 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.» | Өзін-өзі бағалау. | Плакат слайд | |
Үй тапсырмасы | § 12 |
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы
№33 "№33 жалпы орта білім беру мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Абакова Сауле Бейсембевна «Информатика» пәнінін мұғалімі
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Түс датчигі
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: «Датчик» ұғымы туралы анықмамасын біледі Көптеген оқушылар: Lego Mindstroms Educftion EV3 программасын іске қосады Кейбір оқушылар: - түс датчигін орнатады, программаға жүктейді
Лабиринттен шығу
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: «Лабиринт» ұғымы туралы анықтама береді Көптеген оқушылар: ультрадыбыс датчигін қолдану арқылы лабиринттен шығу программасын жасайды Кейбір оқушылар: роботты жүргізеді
Ультрадыбыс датчигі
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Ультрадыбыс датчигінің негізгі қызметін біледі Көптеген оқушылар: Ультрадыбыс датчигін қолдана алады Кейбір оқушылар: Ультрадыбыс датчигін қолдану арқылы бағдаршам - робот жасай алады
Бағдаршам-робот
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Түс датчигінің негізгі қызметін біледі Көптеген оқушылар: Түс датчигін қолдану арқылы бағдаршам - робот жасай алады Кейбір оқушылар: дайын роботты іске қоса алады
Дыбыс. Дыбыс сипаттамалары. Акустикалық резонанс. Дыбыстың шағылуы. Жаңғырық. Ультрадыбыс
Дыбыс толқындарын, оның негізгі сипаттамаларын, акустикалық резонанс, жаңғырық, ультрадыбыс тақырыптарын мысалдар арқылы түсіндіріп, білімдерін қалыптастыру.
Акустикалық резонанс. Дыбыстың шағылуы. Жаңғырық. Ультрадыбыс
Алматы облысы, Көксу ауданы, Мұқыры ауылы, Жапсарбаев атындағы орта мектептің физика пәні мұғалімі Мамекбаева Жұмакүл Әбілханқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.