Бағдаршам-робот
Қысқа мерзімді жоспары | ||||
Бөлім | Робототехника. Лабиринт және кегельринг | |||
Педагогтың аты-жөні | ||||
Күні | ||||
Сынып: 4 | Қатысушылар саны | Қатыспағандар саны | ||
Сабақтың тақырыбы: | Бағдаршам-робот | |||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 4.5.1.1 түс датчигін қолдану | |||
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар: | |||
Түс датчигінің негізгі қызметін біледі | ||||
Көптеген оқушылар: | ||||
Түс датчигін қолдану арқылы бағдаршам-робот жасай алады | ||||
Кейбір оқушылар: | ||||
дайын роботты іске қоса алады | ||||
ЕБҚ бар балалар үшін | -Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)
|
Сабақтың кезені/ уақыт | Педагогтың әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы | 1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Өткен сабақты пысықтау. 1-тапсырма Дескриптор: -сурет пен түс датчигінің режимдерін сәйкестендіреді. ҚБ: «Стикер» әдісі | 1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Тапсырманы орындайды | Стикер | Карточка |
Сабақтың ортасы | Жаңа тақырыпты түсіндіру. Бағдаршамның жасыл, сары, қызыл түстен тұратыны бәрімізге белгілі. Сондықтан бағдаршам-робот жасау үшін бізге түс датчигі керек. Осы бағдаршам-роботты жасау үшін осы командаларды пайдаланамыз: Бағдаршам-робот жасыл түсті көргенде «Green»деп, яғни жасыл түс екенін хабарлап, алға жылжиды. Сары түсті көрсе , «Yellow» деп, сары түс екенін хабарлап, жылдамдығын төмендетеді, қызыл түсті көрсе, «Red» деп, қызыл түс екенін хабарлап,тоқтау қажеттігін білдіреді. Түстердің параметрі көптеген түстер моделі көмегімен құралады. Кең таралған модель түрі- RGB. RGB үш негізгі түстен құралған. Ол қызыл Red, жасылGreen, көк Blue дегенді білдіреді. Бағдаршам жүйесі 1914 жылы 5 тамызда Америка Құрама Штаттарының Кливленд қаласында орнатылды. Ол жартылай автоматтандырылғандықтан, арнайы полиция қызметкерлері кезекпен басқарып отырған екен. (Ө) 2-тапсырма. Практикалық жұмыс. Бағдаршам –роботты жасау. 45-бет оқулық Дескриптор: -Lego Mindstorms Education программаны іске қосуды біледі; -оқулықтағы нұсқаулыққа сүйеніп командаларды орындайды; -дайын роботты іске қоса алады. ҚБ: «Бағдаршам» әдісі | Мұғалімді тыңдайды Тапсырманы орындайды | «Бағдаршам» әдісі | Интербелсенді тақта/ компьютер |
Сабақтың соңы | 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: | Өзін-өзі бағалау. | ||
Үй тапсырмасы | §10, жұмыс дәптері 21-22-бет |
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы
№33 "№33 жалпы орта білім беру мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Абакова Сауле Бейсембевна «Информатика» пәнінін мұғалімі
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Түс датчигі
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: «Датчик» ұғымы туралы анықмамасын біледі Көптеген оқушылар: Lego Mindstroms Educftion EV3 программасын іске қосады Кейбір оқушылар: - түс датчигін орнатады, программаға жүктейді
Лабиринттен шығу
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: «Лабиринт» ұғымы туралы анықтама береді Көптеген оқушылар: ультрадыбыс датчигін қолдану арқылы лабиринттен шығу программасын жасайды Кейбір оқушылар: роботты жүргізеді
Ультрадыбыс датчигі
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Ультрадыбыс датчигінің негізгі қызметін біледі Көптеген оқушылар: Ультрадыбыс датчигін қолдана алады Кейбір оқушылар: Ультрадыбыс датчигін қолдану арқылы бағдаршам - робот жасай алады
Ультрадыбыс датчигі. Жоба құру
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Lego Mindstorms Education EV3 программасын іске қосады Көптеген оқушылар: программаға қажетті блоктарды таңдап алады Кейбір оқушылар: ультрадыбыс датчикті қолдану арқылы роботты жүргізеді
Робото техника оқу бағдарламасына тақырыптық күнтізбелік жоспар
Роботтар — қарқынды дамып келе жатқан болашақтың жоғарғы технологияларының бірі.
Trafficlight - Бағдаршам
Павлодар облысы, Павлодар қаласы №25 орта мектебінің ағылшын тілі мұғалімі Дюсембаева Майгүл
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.