Сапарғали Бегалин «Бала Шоқан»
Бопанова Дана Кайратовна Әдебиет
Сабақтың тақырыбы: Сапарғали Бегалин «Бала Шоқан»
Мақсаты: білімділік: әңгіме кейіпкерлерінің бейнелерін талдау, шығармашылық идеясын таныту.
Дамытушылық: оқушы қабылдауы мен ойлау аралығын зерттей отырып, ой қорытындылау
Тәрбиелік: балалар арасындағы достық қарым - қатынастың адалдығы, бала Шоқанның бойындағы кішіпейілділік, ізгілік қасиеттерді дәріптеу
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың түрі: Сын тұрғысынан ойлау
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
(Бүгінгі сабақ жоспарымен таныстыру)
Сабақтың жоспары:
1. Не сөйлейтініңді біл.
Кімге сөйлейтініңді біл
Қай жерде сөйлейтініңді біл
Қалай сөйлейтініңді біл\үй тапсырмасы\
2. «Білген сайын келеді біле бергім....»\жаңа сабақ\
А) «Досы көпті жау алмайды»\Шоқан, Мысық бейнелеріне талдау)
Ә)»Өткірдің жүзі, кестенің бізі,
Өрнегін сендей сала алмас» \шығармашылық жұмыс\
Б) «Асыл сөзді іздесең,,,,»\сөздік жұмыс\
3 Не үйрендім, не білдім \сабақты бекіту\
4. Көтерейік достық туын \сабақты қорыту\
Үй тапсырмасын сұрау «Мынау кім?»
Жоқ, сенің құнаның бар, алып қашып кетесің. Мен жаяумын \Мысық\
Ой, өзін қара, неге келдің, шық үйден\Жақып\
Шоқан – ау, мынау кім? Қайдағыны қасыңа ертіп, үсті - басы немене, қасына жоламашы. Ойнауыңа бір жөнді бала таба алмадың ба?\Сары бәйбіше, Шоқанның анасы\
Біздің ауыл қыстауға көшеді. Сен осында қаласың ғой, енді аман бол\Шоқан\
«Мынау не?»
«Шегір көзін төңкере шаңырақтан аспан әлеміне құмарта бір қарап, бір рет дүр сілкініп қойды» \ көк қаршыға\
Екі құлағының салбыраған шашағы төгіліп тұр. Алдыңғы екі аяғын көсіліп жіберіп, төсін жерге тигізе керілді. Мойындағы күміс қарғының күміс қарғының сақиналары сылдыр қағып, есікке қарай бет алды»\тазы ит\
«Қай сәт бейнеленген?»
«Есікке қарай шегіншектей берді.... тізесіне соқтығып, етпетінен түсті. Сырттан өзін біреу ұрды деп ойлаған Мысық қорыққаннан бақырып жіберді,,,. Мысықтың басына құстың қанаты келіп соғылды. Мені құсқа жегілгелі жатыр деп түсініп басын қолымен басып, онан сайын бақырды»
«Білген сайын келеді біле бергім « \жаңа сабақ\
Бүгінгі сабағымыздың ұраны:
«Біле бер, қанша білсең, тағы тіле,
Жетерсің мақсатына біле - біле»
1. Жақыппен салыстыра отырып, Шоқан мен Мысықтың бейнелерін талдау.
2. Өз ойымызды, пікірімізді еркін айту, жеткізу.
3. Түсініксіз сөздердің мағынасын ашу
4. «Досы көпті жау алмайды»\БЛУМ стратегиясы
Шоқан мен Мысық бейнелеріне талдау
Дәптермен жұмыс «Теріп алу» стратегиясы
1. мүсінші. өнерлі
2. Зерек
3. Мейірімді
4. Жанашыр
5. Ақылды
6. Берік
7. Айтқан сөзінде тұратын
8. Қорғансыз, қорқақ
9. Досын қорғай алатын
10. Өнерді қадірлей білетін
11. Шебер
«Өткірдің жүзі, кестенің бізі өрнегін сендей сала алмас»\шығармашылық жұмыс\
РАФТ - 1
Рөл - Шоқан
Аудитория – қыстаудағы үй іші
Форма - хат
Тақырып - Мысық
Сөздік жұмыс:
Үйге тапсырма: «Менің досым»\шығарма\
«Не үйрендім, не білдім « \сабақты бекіту\
Сыздық
Шоқан
Шыңғыс
түйе
Жақып
қаршыға
1. Шоқанның әкесінің атқосшысы
2, Мысықтың досы
3. Шоқанның әкесі
4. мысық Шоқанға ненің мүсінін берді
5. Шоқанның тентек інісі
6. Мысықты таң қалдырған құс
«Досыма»оқушыларға өлең шығарту
Сабақты қорыту
Достық туралы ән
Сабақтың тақырыбы: Сапарғали Бегалин «Бала Шоқан»
Мақсаты: білімділік: әңгіме кейіпкерлерінің бейнелерін талдау, шығармашылық идеясын таныту.
Дамытушылық: оқушы қабылдауы мен ойлау аралығын зерттей отырып, ой қорытындылау
Тәрбиелік: балалар арасындағы достық қарым - қатынастың адалдығы, бала Шоқанның бойындағы кішіпейілділік, ізгілік қасиеттерді дәріптеу
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың түрі: Сын тұрғысынан ойлау
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
(Бүгінгі сабақ жоспарымен таныстыру)
Сабақтың жоспары:
1. Не сөйлейтініңді біл.
Кімге сөйлейтініңді біл
Қай жерде сөйлейтініңді біл
Қалай сөйлейтініңді біл\үй тапсырмасы\
2. «Білген сайын келеді біле бергім....»\жаңа сабақ\
А) «Досы көпті жау алмайды»\Шоқан, Мысық бейнелеріне талдау)
Ә)»Өткірдің жүзі, кестенің бізі,
Өрнегін сендей сала алмас» \шығармашылық жұмыс\
Б) «Асыл сөзді іздесең,,,,»\сөздік жұмыс\
3 Не үйрендім, не білдім \сабақты бекіту\
4. Көтерейік достық туын \сабақты қорыту\
Үй тапсырмасын сұрау «Мынау кім?»
Жоқ, сенің құнаның бар, алып қашып кетесің. Мен жаяумын \Мысық\
Ой, өзін қара, неге келдің, шық үйден\Жақып\
Шоқан – ау, мынау кім? Қайдағыны қасыңа ертіп, үсті - басы немене, қасына жоламашы. Ойнауыңа бір жөнді бала таба алмадың ба?\Сары бәйбіше, Шоқанның анасы\
Біздің ауыл қыстауға көшеді. Сен осында қаласың ғой, енді аман бол\Шоқан\
«Мынау не?»
«Шегір көзін төңкере шаңырақтан аспан әлеміне құмарта бір қарап, бір рет дүр сілкініп қойды» \ көк қаршыға\
Екі құлағының салбыраған шашағы төгіліп тұр. Алдыңғы екі аяғын көсіліп жіберіп, төсін жерге тигізе керілді. Мойындағы күміс қарғының күміс қарғының сақиналары сылдыр қағып, есікке қарай бет алды»\тазы ит\
«Қай сәт бейнеленген?»
«Есікке қарай шегіншектей берді.... тізесіне соқтығып, етпетінен түсті. Сырттан өзін біреу ұрды деп ойлаған Мысық қорыққаннан бақырып жіберді,,,. Мысықтың басына құстың қанаты келіп соғылды. Мені құсқа жегілгелі жатыр деп түсініп басын қолымен басып, онан сайын бақырды»
«Білген сайын келеді біле бергім « \жаңа сабақ\
Бүгінгі сабағымыздың ұраны:
«Біле бер, қанша білсең, тағы тіле,
Жетерсің мақсатына біле - біле»
1. Жақыппен салыстыра отырып, Шоқан мен Мысықтың бейнелерін талдау.
2. Өз ойымызды, пікірімізді еркін айту, жеткізу.
3. Түсініксіз сөздердің мағынасын ашу
4. «Досы көпті жау алмайды»\БЛУМ стратегиясы
Шоқан мен Мысық бейнелеріне талдау
Дәптермен жұмыс «Теріп алу» стратегиясы
1. мүсінші. өнерлі
2. Зерек
3. Мейірімді
4. Жанашыр
5. Ақылды
6. Берік
7. Айтқан сөзінде тұратын
8. Қорғансыз, қорқақ
9. Досын қорғай алатын
10. Өнерді қадірлей білетін
11. Шебер
«Өткірдің жүзі, кестенің бізі өрнегін сендей сала алмас»\шығармашылық жұмыс\
РАФТ - 1
Рөл - Шоқан
Аудитория – қыстаудағы үй іші
Форма - хат
Тақырып - Мысық
Сөздік жұмыс:
Үйге тапсырма: «Менің досым»\шығарма\
«Не үйрендім, не білдім « \сабақты бекіту\
Сыздық
Шоқан
Шыңғыс
түйе
Жақып
қаршыға
1. Шоқанның әкесінің атқосшысы
2, Мысықтың досы
3. Шоқанның әкесі
4. мысық Шоқанға ненің мүсінін берді
5. Шоқанның тентек інісі
6. Мысықты таң қалдырған құс
«Досыма»оқушыларға өлең шығарту
Сабақты қорыту
Достық туралы ән
Жаңалықтар
Сапарғали Бегалин «Бала Шоқан» әңгімесі
Қазақтың ұлы ғалым - зерттеуші, этнограф, жазушы Шоқан Уәлиханов туралы мәлімет беру, ақынның өмірбаянына тоқталу, бұрынғы білімдерін тереңдету.
С. Бегалин. Әңгімедегі бала Шоқан
Поэмадағы Шоқан бейнесін жан – жақты талдау, сыни тұрғыдан баға беру. Оқушыларға ойландыратын сауал бере отырып, пікірін тыңдау.
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым – Қожа»
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Жанзақова Рахия
Сапарғали Бегалин «Бала Шоқан» әңгімесі
Ақтөбе қаласы, №26 орта мектебі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Асқарова Гүлмира Амангелдіқызы
Сапарғали Бегалиннің «Бала Шоқан» әңгімесіндегі Шоқан бейнесі
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданы, Сарыарқа ауылы, Сарыарқа орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Рухат Жүнісов Құрмашұлы
Сапарғалин Бегалин «Бала Шоқан» әңгімесі
Астана қаласындағы Халықаралық үздіксіз білім беру колледжінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жиымбаева Рысжан Ермұханқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.