Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


«Бір атаның балалары» М.Мағауин

27 сәуір 2014, Жексенбі
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділігі: Оқушылардың мәтінді толық оқып, меңгергендерін тексере отырып, білімдерін кеңейту, идеясын ашу, қазақ отбасындағы ер баланың орнын ұғындыру;
ә) Тәрбиелігі: Қазақ халқының бойындағы бауырмашыл қасиеттерді бағалай білуге, отансүйгіштікке, достыққа, мейірімділікке тәрбиелеу;
б) Дамытушылығы: Өз ойын мақал - мәтел жүйелігін пайдалана отырып дәлелдеуін, сабаққа қызығушылығын, ынтасын, ізденушілік белсенділігін, қабілетін арттыру, әдеби теориялық ұғымдарын тереңдете меңгерту.

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайд, портрет, тірек - сызба белгілері,
кеспелер.
Сабақтың түрі: ізденіс сабағы
Сабақтың әдіс - тәсілдері: топтық жұмыс, проблемалық ситуация тудыру, дамыта оқыту
элементтерін пайдалану, сұрақ - жауап, шығармашылық
жұмыс, сатылай кешенді талдау, мақал - мәтел мағынасын ашу
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі: Сабақтың мақсаты мен ерекшелігіне тоқталу.
ІІ. Үй жұмысын тексеру: а) Мәтінде кездескен қиын сөздердің
анықтамасын жазып келу.
Гимнастерка – әскери сырт көйлек
Протез – адамның жоқ мүшесінің орнына ыңғайлап жасалған жасанды мүше
Побогрейка – егін шабатын машина
Айыл – ер тоқымды жылымайтындай ұстап тұратын жалпақ қайыс тартпа
А) Ал, ағайын, тегіс жиналсақ, сөзіме құлақ сал, - деді басқарма. Жетісіп отырған ешкім жоқ соғыстан кейін. Мына балаларға бөлісіп алайық. Жұрт дабырлап кетті.
а) Балаларды бөлісіп алды.
ә) Зигфридке жасаған асық жілікті тойы.
Осы арада кішкене пікірталас ұйымдастырып жіберейік.
Қазақтың қара көз бөбектерін шет елге беру дұрыс па? Дұрыс емес пе? (өз пікірлерің)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
3 461
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту
Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту
оқушыларды мәтіннің белгілерімен, оларды тиісті дауыс ырғағымен оқуға, мағынасын түсінуге үйрету;
Мақал – мәтелдер – халық даналығы
Мақал – мәтелдер – халық даналығы
Мақал – мәтелдер жөнінде ұғымдарын қалыптастыру, мақал – мәтелдер өзінен кейінгі ұрпаққа қалдырған халықтың ақыл өсиеті екенін, мақал – мәтелдің айырмашылығын түсіндіру.
Ғабит Мүсірепов "Жаңа достар" әңгімесі 2-сағат
Ғабит Мүсірепов "Жаңа достар" әңгімесі 2-сағат
Оқушылардың шығарма авторы туралы жинаған мәліметтерін білген білімдерін бекіту, шығарманы жан - жақты талдауға үйрете отырып, меңгерту
Мұхтар Шаханов «Отырар»
Мұхтар Шаханов «Отырар»
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Қаракемер мектеп - балабақшасы Пән мұғалімі: Әбдібаева Ырысгүл
Мұхтар Мағауиннің «Бір атаның балалары» хикаяты
Мұхтар Мағауиннің «Бір атаның балалары» хикаяты
Қызылорда қаласы, №215 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Манат Бекетова
Сатылай кешенді талдау. Сәбит Мұқанов "Сұлушаш поэмасы"
Сатылай кешенді талдау. Сәбит Мұқанов "Сұлушаш поэмасы"
Х.Досмұхамедұлы атындағы орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Анар Арыстанғалиева Баяндама: Әдебиет сабағында «Сатылай кешенді талдау” технологиясын пайдаланудың тиімділігі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×