Мұхтар Шаханов «Отырар»
Сабақтың мақсаты: А) Білімділігі: М. Шаханов өмірі мен шығармашылығына байланысты оқушылар білетін мәліметтерді тексере
отырып, шығарманы түсініп және мәнерлеп оқуға көңіл бөлу, өлең құрылысына талдау жасау;
Ә) Тәрбиелілігі: Туған жерді, елді сүюге, сыртқы жаудан қорғауға баулу, ақынның ерлік рухын сезіндіру арқылы
азаматтық тәрбие беру, поэзияны сүюге, шешен сөйлеуге әуестендіру;
Б) Дамытушылығы: Өлең талдау дағдысын, өлең оқу, образға кіріп орындау техникасын дамыту, сөздің мағынасын түсіне білуге үйрету, ойлау қабілетін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Ақын портреті, шығармалары, нақыл сөздер,
интерактивті тақта, слайд, тірек сызба
Сабақтың әдіс тәсілі: еске түсіру, сұрақ – жауап, жеке ізденіс, сатылай
кешенді талдау.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес сабақ (сахналық сабақ)
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды түгендеу, сабаққа
ынтасын аудару, сынып тазалығына көңіл бөлу.
ІІ. Мақсат қою. Сабақтың мақсатын түсіндіру (тақтаға күн жадын, тақырыпты жазу).
І. Үй тапсырмасын сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақ. I. Өлеңді мәнерлеп оқу келу.
ІІ. Мұхтар Шаханов өмірбаянын сұрау (өз бетінше тың
материалдар арқылы айту)
ІІІ. Сахналық көрініс көрсету.
Шыңғыс хан – Алтынбек,
Шағатай – Мәди
Қайырхан – Томирис
Қарашоқы – Әділет
Қарашоқының әкесі - Асылжан
ІҮ. Сұрақтар қою. 1. Шағатай әкесі Шыңғысқа не деп жауап қатты?
слайд Рухы – өр,
Тәні – бекем,
Тірліктен де артық көрген білікті,
Бұл бір қайсар халық екен, -деген Шағатай сөзінде халық ерлігін мойындау бар ма?
отырып, шығарманы түсініп және мәнерлеп оқуға көңіл бөлу, өлең құрылысына талдау жасау;
Ә) Тәрбиелілігі: Туған жерді, елді сүюге, сыртқы жаудан қорғауға баулу, ақынның ерлік рухын сезіндіру арқылы
азаматтық тәрбие беру, поэзияны сүюге, шешен сөйлеуге әуестендіру;
Б) Дамытушылығы: Өлең талдау дағдысын, өлең оқу, образға кіріп орындау техникасын дамыту, сөздің мағынасын түсіне білуге үйрету, ойлау қабілетін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Ақын портреті, шығармалары, нақыл сөздер,
интерактивті тақта, слайд, тірек сызба
Сабақтың әдіс тәсілі: еске түсіру, сұрақ – жауап, жеке ізденіс, сатылай
кешенді талдау.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес сабақ (сахналық сабақ)
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды түгендеу, сабаққа
ынтасын аудару, сынып тазалығына көңіл бөлу.
ІІ. Мақсат қою. Сабақтың мақсатын түсіндіру (тақтаға күн жадын, тақырыпты жазу).
І. Үй тапсырмасын сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақ. I. Өлеңді мәнерлеп оқу келу.
ІІ. Мұхтар Шаханов өмірбаянын сұрау (өз бетінше тың
материалдар арқылы айту)
ІІІ. Сахналық көрініс көрсету.
Шыңғыс хан – Алтынбек,
Шағатай – Мәди
Қайырхан – Томирис
Қарашоқы – Әділет
Қарашоқының әкесі - Асылжан
ІҮ. Сұрақтар қою. 1. Шағатай әкесі Шыңғысқа не деп жауап қатты?
слайд Рухы – өр,
Тәні – бекем,
Тірліктен де артық көрген білікті,
Бұл бір қайсар халық екен, -деген Шағатай сөзінде халық ерлігін мойындау бар ма?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Абай Құнанбайұлы «Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңі
Абай өмірінен қысқаша мәлімет алады, «Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңін мәнерлеп оқиды мазмұнын түсінеді
М. Шаханов «Отырар» өлеңдегі биік елжандылық (күнделікті сабақ жоспары топтамасы)
Мәнерлеп оқу қабілетін дамыту өз беттерімен ізденімпаздығын арттыра түсу, әдеби шығарманы талдау біліктілігін арттыру. Сабақтың типі: аралас сабақ
Күнделікті сабақ жоспары Қ. Аманжолов «Дауыл»
Ақын жайлы білетін мәліметтерді тыңдай отырып жаңа мағлұматтар алуына жағдай жасау, «Дауыл» өлеңі жайлы түсінік беру, өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу.
Мағжан Жүмабаев «Түркістан» өлеңі
Өлеңнің көркемдік идеясымен таныстыру, тақырыбын ашу, ақын өлеңін ел тарихымен тұтастықта қарастыру. Тарихи деректер бойынша тұжырым жасай білу дағдысына үйрету, түсініктерді деректермен дәлелдеуге жаттықтыру, өлең талдау дағдысын, өлең оқу
Мұхтар Шаханов "Төрт ана"
Атырау қаласы, Б. Нысанбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі: Бисенбаева Гульфазия
Мағжан Жұмабаев «Қысқы жолда»
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Күзекбаев Жеңісбек Дүзелбайұлы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.