Қазақстандағы қорықтар
Сабақтың тақырыбы: Қорықтар
Сабақтың мақсаты:
- Қорықтар туралы алған білімдерін толықтыру. Сабақтас құрмалас сөйлем түрлерін жаттығулар арқылы бекіту.
- Оқушылардың сөздік қорын дамыту, сауатты жазу және сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
- Оқушыларды туған жерін сүюге, табиғатын аялап, қорғауға баулу.
Сабақтың түрі: қайталау - жинақтау сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, сөйлеу, мазмұндау.
Сабақтың көрнектілігі: қорықтардың суреттері (слайд).
Эпиграф:
ХХ - ХХІ ғасыр аралығындағы адамзат үшін қауіпті жағдай - қоршаған ортаның нашарлауы.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру.
ІІ Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІІ Эпиграфты оқып, талдау.
- Қоршаған ортаның нашарлауы дегенді қалай түсінеміз?
- Өсімдіктер мен жануарлар біздің табиғат байлығымыз. Олар бізге керек. Оларсыз емір сүруге болама?
- Олай болса бізге нелер керек екен?
- Қорықтар не үшін керек?
- Қазақстанда неше қорық бар?
- Ал, ұлттық саябақтар нешеу?
ІV Мәтінмен жұмыс. Мәтінді бір рет ішінен оқу.
V Картамен жұмыс. Мұғалім көрсетіп, әр қорықтың атауын, қайда орналасқанын сұрайды.
VІ Әңгімелеу.
Әр оқушы слайдты көрсете отырып, қорық туралы айтады.
- Ақсу - Жабағылы
- Алакөл
- Алматы
- Барсакелмес
- Батыс Алтай
- Қаратау
- Қорғалжын
- Марқакөл
- Наурызым
- Үстірт
VІІ Көрсетуден кейінгі кезең.
Сұрақ - жауап, қорытындылау.
Қазақстанның картасынан көрсетіп, белгілеу.
- Қорықтардың ең жақсысы кайсысы?
- Қай қорыққа 84 жыл болды?
- Қай қорықтағы көлдің суы ең таза және тұщы?
- Қай қорықты ғылыми зертхана деуге болады?
- Мәскеу мемлекеттік университетінің ғалымдары мен студенттердің далалық базасы болған қорық.
VІІІ Грамматика.
Сабақтас құрмалас сөйлем.
Сабақтас құрмалас сөйлем қандай сөйлемдерден тұрады? Салаластан айырмашылығы:
1) баяндауышы (бағыныңқылы) тиянақсыз.
2) жұрнақтар арқылы жасалады.
ІХ Тапсырмалар:
1. Арал теңізі жоғал..., Барсакелмес қорығының жағдайы нашарлайды.
2. Үстірт қорығының климаты қатал бол..., жануарлар мен өсімдіктерге өте бай.
3. Мен Астанаға барамын. Қорғалжын қорығына міндетті түрде соғамын.
Х Қортынды.
- Сонымен біз бүгін нелер туралы айттық?
Рефлексия:
- Қандай жаңа мағлұмат алдық?
- Нендей қызықты нәрселер білдік?
- Қиындық болды ма?
- Жалпы не білдік?
ХІ Үйге тапсырма:
1. Қорықтардың пайдасы.
2. Табиғатты қорғаудағы менің үлесім.
3. Бағалау
Сабақтың мақсаты:
- Қорықтар туралы алған білімдерін толықтыру. Сабақтас құрмалас сөйлем түрлерін жаттығулар арқылы бекіту.
- Оқушылардың сөздік қорын дамыту, сауатты жазу және сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
- Оқушыларды туған жерін сүюге, табиғатын аялап, қорғауға баулу.
Сабақтың түрі: қайталау - жинақтау сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, сөйлеу, мазмұндау.
Сабақтың көрнектілігі: қорықтардың суреттері (слайд).
Эпиграф:
ХХ - ХХІ ғасыр аралығындағы адамзат үшін қауіпті жағдай - қоршаған ортаның нашарлауы.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру.
ІІ Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІІ Эпиграфты оқып, талдау.
- Қоршаған ортаның нашарлауы дегенді қалай түсінеміз?
- Өсімдіктер мен жануарлар біздің табиғат байлығымыз. Олар бізге керек. Оларсыз емір сүруге болама?
- Олай болса бізге нелер керек екен?
- Қорықтар не үшін керек?
- Қазақстанда неше қорық бар?
- Ал, ұлттық саябақтар нешеу?
ІV Мәтінмен жұмыс. Мәтінді бір рет ішінен оқу.
V Картамен жұмыс. Мұғалім көрсетіп, әр қорықтың атауын, қайда орналасқанын сұрайды.
VІ Әңгімелеу.
Әр оқушы слайдты көрсете отырып, қорық туралы айтады.
- Ақсу - Жабағылы
- Алакөл
- Алматы
- Барсакелмес
- Батыс Алтай
- Қаратау
- Қорғалжын
- Марқакөл
- Наурызым
- Үстірт
VІІ Көрсетуден кейінгі кезең.
Сұрақ - жауап, қорытындылау.
Қазақстанның картасынан көрсетіп, белгілеу.
- Қорықтардың ең жақсысы кайсысы?
- Қай қорыққа 84 жыл болды?
- Қай қорықтағы көлдің суы ең таза және тұщы?
- Қай қорықты ғылыми зертхана деуге болады?
- Мәскеу мемлекеттік университетінің ғалымдары мен студенттердің далалық базасы болған қорық.
VІІІ Грамматика.
Сабақтас құрмалас сөйлем.
Сабақтас құрмалас сөйлем қандай сөйлемдерден тұрады? Салаластан айырмашылығы:
1) баяндауышы (бағыныңқылы) тиянақсыз.
2) жұрнақтар арқылы жасалады.
ІХ Тапсырмалар:
1. Арал теңізі жоғал..., Барсакелмес қорығының жағдайы нашарлайды.
2. Үстірт қорығының климаты қатал бол..., жануарлар мен өсімдіктерге өте бай.
3. Мен Астанаға барамын. Қорғалжын қорығына міндетті түрде соғамын.
Х Қортынды.
- Сонымен біз бүгін нелер туралы айттық?
Рефлексия:
- Қандай жаңа мағлұмат алдық?
- Нендей қызықты нәрселер білдік?
- Қиындық болды ма?
- Жалпы не білдік?
ХІ Үйге тапсырма:
1. Қорықтардың пайдасы.
2. Табиғатты қорғаудағы менің үлесім.
3. Бағалау
Жаңалықтар
Қазақстандағы өсімдіктерді сақтаудағы қорықтар мен ұлттық саябақтардың маңызы
Оқушыларға Мемлекеттік табиғи қорық қоры ұғымын қалыптастыру, қорықтардың мақсатын түсіндіру, Қазақстанның қорықтары мен таныстыру.
Қоршаған ортаны қорғау
Ақтөбе қаласы, № 3 орта мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі Құлжанова Ш. М.
Қазақстан қорықтары
“Абай атындағы орта” мектебінің география пәні мұғалімі Бисенова Жанат
Қазақстан қорықтары панорамалық сабақ
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылар Қазақстан жеріндегі қорықтар туралы мағлұмат алады; жаңа сөздермен танысады; сілтеу есімдігін септеуді үйренеді. Дамытушылық: өзін қоршаған орта жайлы еркін әңгімелей алады;грамматикалық тұрғыда дұрыс сөйлем
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.