Ғ. Мүсірепов /Ананың анасы /әңгімесі
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Ғ. Мүсірепов /Ананың анасы /әңгімесі
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады
Өмірмен байланыстыра алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады ажырата, салыстыра алады.
Ойын жүйелі жеткізе алады.
Тілдік мақсат:
Кейбір оқушылар орындай алады
Идея мен ұсыныс жасай алады
Оқушылар орындай алады
Өз сезімдерін айта алады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер
Қуаныш, қайғы, қайырымды, отбасы.
Диалог құруға /шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер
Не себепті..... деп ойлайсыз?
Ишара
Алдыңғы оқу: Ананың арашасы. Эссе
Басы/ 5 /мин
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушыларды топқа бөлу. Психологиялық атмосфера қалыптастыру.
/Түрлі түстер /арқылы топқа бөлу. Оқушылар шаттық шеңберін құрады. Жақсы тілектер айтып, қораптағы түрлі - түстерді бірін таңдайды. Таңдаған түстер арқылы топқа бөлінеді.
Ортасы/ 20 /мин
Мақсаты:
Тыңдаушылардың алынған ақпаратты игеруін тексеру
Әдісі мен формасы: топтық, жеке
Күтілетін нәтиже:
• мәтінді оқып түсінеді, мазмұнын толық есте сақтай алады;
• бір - бірінің ой – пікірін тыңдап, салыстырады, қорытынды шығарады;
ауызекі сөйлеу дағдылары қалыптасады әдебиет сабағында сыни ойлау стратегияларын қолдана отырып
оқушылардың тілін дамытудың тиімді жолдарын табуға болады.
«Алты ойлау шляпасы» әдісі бойынша жүргізіледі.
1. Алты ойлау шляпасы» әдісі арқылы ойларын айтады.
1.“Ақ шляпа” —> не білдік?
1 - “Сары шляпа” —> не жағымды
2 - “Қара шляпа” —> не жағымсыз
3 - “Көк шляпа” —> (неге? Не үшін? Байланыс?);
4 - “Жасыл шляпа” —> (идея мен ұсыныстар);
5 - “Қызыл шляпа” —> топтар
жұмыс барысындағы өз сезімдерін айтады)
ҚОСЫМША МАТЕРИАЛДАР
Үлкен қаланың кішкентай ауруханасында Қара шашты және Ақ шашты екі ана жатты. Олар бір күнде ұлдары дүниеге келіп, өте бақытты еді. Олар балаларының болашағы туралы армандады. Ақ шашты ана өз баласының әйгілі сазгер немесе жазушы, мүсінші немесе инженер болғанын армандады. Қара шашты ана өз баласының қайырымды адам болғанын, ешқашан анасын, өз үйін ұмытпағанын, Отанын, табиғатты, адамдарды сүйгенін қалайтынын айтты.
Отыз жыл өтті. Қаланың шетіндегі кішкентай емханада Қара шашты және Ақ шашты ана тағы кездесті. Олардың шаштарына ақ түсіп, беттерін әжім басқан еді.
Олар бір - бірін таныды. Олар бір палатаға түсіп, өз өмірлері туралы, қуанышы мен
қайғысы туралы айтты. Қайғылары – екеуінің де күйеуі Ұлы Отан соғысында қаза
тапқан, қуаныштары – ұлдары қастарында.
Қара шашты ана сұрады:
– Сенің ұлың кім болды?
– Атақты сазгер, – деп мақтанышпен айтты.
Ақ шашты ана:
– Ол қазір оркестрді басқарады, дирижер, қаладағы ең үлкен театрда, шынымен менің ұлымды білмейсің бе? – деді. Әрине, Қара шашты ана белгілі
сазгерді жақсы білетін еді, үлкен табыстары жөнінде жақында ғана оқыған-ды.
Оңтүстік Қазақстан облысы, Түлкібас ауданы
№15 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Аймаханова Зағипа
Ғ. Мүсірепов /Ананың анасы /әңгімесін жүктеу
Мақал-мәтелдер туралы жүктеу
Салт өлеңдер мен бата – тілек жырлары жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Ғ. Мүсірепов /Ананың анасы /әңгімесі
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады
Өмірмен байланыстыра алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады ажырата, салыстыра алады.
Ойын жүйелі жеткізе алады.
Тілдік мақсат:
Кейбір оқушылар орындай алады
Идея мен ұсыныс жасай алады
Оқушылар орындай алады
Өз сезімдерін айта алады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер
Қуаныш, қайғы, қайырымды, отбасы.
Диалог құруға /шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер
Не себепті..... деп ойлайсыз?
Ишара
Алдыңғы оқу: Ананың арашасы. Эссе
Басы/ 5 /мин
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушыларды топқа бөлу. Психологиялық атмосфера қалыптастыру.
/Түрлі түстер /арқылы топқа бөлу. Оқушылар шаттық шеңберін құрады. Жақсы тілектер айтып, қораптағы түрлі - түстерді бірін таңдайды. Таңдаған түстер арқылы топқа бөлінеді.
Ортасы/ 20 /мин
Мақсаты:
Тыңдаушылардың алынған ақпаратты игеруін тексеру
Әдісі мен формасы: топтық, жеке
Күтілетін нәтиже:
• мәтінді оқып түсінеді, мазмұнын толық есте сақтай алады;
• бір - бірінің ой – пікірін тыңдап, салыстырады, қорытынды шығарады;
ауызекі сөйлеу дағдылары қалыптасады әдебиет сабағында сыни ойлау стратегияларын қолдана отырып
оқушылардың тілін дамытудың тиімді жолдарын табуға болады.
«Алты ойлау шляпасы» әдісі бойынша жүргізіледі.
1. Алты ойлау шляпасы» әдісі арқылы ойларын айтады.
1.“Ақ шляпа” —> не білдік?
1 - “Сары шляпа” —> не жағымды
2 - “Қара шляпа” —> не жағымсыз
3 - “Көк шляпа” —> (неге? Не үшін? Байланыс?);
4 - “Жасыл шляпа” —> (идея мен ұсыныстар);
5 - “Қызыл шляпа” —> топтар
жұмыс барысындағы өз сезімдерін айтады)
ҚОСЫМША МАТЕРИАЛДАР
Үлкен қаланың кішкентай ауруханасында Қара шашты және Ақ шашты екі ана жатты. Олар бір күнде ұлдары дүниеге келіп, өте бақытты еді. Олар балаларының болашағы туралы армандады. Ақ шашты ана өз баласының әйгілі сазгер немесе жазушы, мүсінші немесе инженер болғанын армандады. Қара шашты ана өз баласының қайырымды адам болғанын, ешқашан анасын, өз үйін ұмытпағанын, Отанын, табиғатты, адамдарды сүйгенін қалайтынын айтты.
Отыз жыл өтті. Қаланың шетіндегі кішкентай емханада Қара шашты және Ақ шашты ана тағы кездесті. Олардың шаштарына ақ түсіп, беттерін әжім басқан еді.
Олар бір - бірін таныды. Олар бір палатаға түсіп, өз өмірлері туралы, қуанышы мен
қайғысы туралы айтты. Қайғылары – екеуінің де күйеуі Ұлы Отан соғысында қаза
тапқан, қуаныштары – ұлдары қастарында.
Қара шашты ана сұрады:
– Сенің ұлың кім болды?
– Атақты сазгер, – деп мақтанышпен айтты.
Ақ шашты ана:
– Ол қазір оркестрді басқарады, дирижер, қаладағы ең үлкен театрда, шынымен менің ұлымды білмейсің бе? – деді. Әрине, Қара шашты ана белгілі
сазгерді жақсы білетін еді, үлкен табыстары жөнінде жақында ғана оқыған-ды.
Оңтүстік Қазақстан облысы, Түлкібас ауданы
№15 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Аймаханова Зағипа
Ғ. Мүсірепов /Ананың анасы /әңгімесін жүктеу
Мақал-мәтелдер туралы жүктеу
Салт өлеңдер мен бата – тілек жырлары жүктеу
Жаңалықтар
Көбейту
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 2. 1. 2. 1. Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табу, бөлуді нысандарды мазмұнына қарай жəне тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну.
Әлеуметтік желіні пайдаланамын
Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ түрлерін тілдесім барысында қолдана алады.
Жемістер
Жемістердің дәмін, түсін ажырата алады, қандай екенін айта алады. Жемістердің атауын үш тілде біледі және жаза алады.
Сусыз өмір жоқ
Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздерді түсінеді, тақырыпты болжайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжайды, сұраққа түсініп жауап береді.
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Тұрақты тіркестер
Мәтін ішінен тұрақты тіркестерді анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.