Әлеуметтік желіні пайдаланамын
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім: Ғаламтор және әлеуметтік желілер.
Тақырыбы: Әлеуметтік желіні пайдаланамын
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады: Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ түрлерін тілдесім барысында қолдана алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін ажырата алады..
Кейбір оқушылар: Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктейді. Зерттеп, пікірін білдіреді
Бағалау критерий - Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ түрлерін тілдесім барысында қолдана алады
- Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды
Басы 5 минут
1. Топқа бөліну. Суреттер арқылы топқа бөлу.
1. Алдыңғы білімді «Микрофон» әдісі арқылы пысықтау.
Топтар микрофонға әлеуметтік желінің екі пайдалы және екі зиянды тұсын айтады. Ойын дәлелдер келтіре отырып жеткізеді.
Ортасы 15 минут
Ой түрткі
1. Суреттегі шартты белгілер нені білдіреді?
2. Олар қандай ақпарат береді?
3. Бұл желілерді кім қолданады?
Білу. Түсіну.
Тілдік бағдар
Етістіктің шақтары туралы түсінік
6 - тапсырма. «Кімнің жады мықты» ойыны. Топқа бірігіңдер, мәтінді бөліктерге бөліп алып, бір рет оқыңдар. Әрқайсысың өзің оқыған бөлігің бойынша түсінгендеріңді айтыңдар. Қай топтың оқушылары дұрыс айтса, сол топ жеңеді.
Қолдану.
7 - тапсырма. Берілген етістіктерді мақсатты келер шаққа айналдырып, сөйлемдер құра.
Мектеп: «Сырдария» жалпы орта мектебі
Мұғалімнің есімі: Каримбаева Айсулу
Әлеуметтік желіні пайдаланамын жүктеу
Бөлім: Ғаламтор және әлеуметтік желілер.
Тақырыбы: Әлеуметтік желіні пайдаланамын
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады: Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ түрлерін тілдесім барысында қолдана алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін ажырата алады..
Кейбір оқушылар: Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктейді. Зерттеп, пікірін білдіреді
Бағалау критерий - Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ түрлерін тілдесім барысында қолдана алады
- Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды
Басы 5 минут
1. Топқа бөліну. Суреттер арқылы топқа бөлу.
1. Алдыңғы білімді «Микрофон» әдісі арқылы пысықтау.
Топтар микрофонға әлеуметтік желінің екі пайдалы және екі зиянды тұсын айтады. Ойын дәлелдер келтіре отырып жеткізеді.
Ортасы 15 минут
Ой түрткі
1. Суреттегі шартты белгілер нені білдіреді?
2. Олар қандай ақпарат береді?
3. Бұл желілерді кім қолданады?
Білу. Түсіну.
Тілдік бағдар
Етістіктің шақтары туралы түсінік
6 - тапсырма. «Кімнің жады мықты» ойыны. Топқа бірігіңдер, мәтінді бөліктерге бөліп алып, бір рет оқыңдар. Әрқайсысың өзің оқыған бөлігің бойынша түсінгендеріңді айтыңдар. Қай топтың оқушылары дұрыс айтса, сол топ жеңеді.
Қолдану.
7 - тапсырма. Берілген етістіктерді мақсатты келер шаққа айналдырып, сөйлемдер құра.
Мектеп: «Сырдария» жалпы орта мектебі
Мұғалімнің есімі: Каримбаева Айсулу
Әлеуметтік желіні пайдаланамын жүктеу
Жаңалықтар
Тұйық етістіктің түрленуі (күнделікті сабақ жоспары)
Тұйық етістік – етістіктің ерекше түрі. Мағынасы жағынан ол қимылдың, іс - әрекеттің атын білдіреді де, шақпен де, жақпен де, байланысты болмайды Сөйтіп, тұйық етістік қимылдың, іс - әрекеттің атауы ретінде қолданылады да, жақтық мағынаны да
Етістіктің шақтары туралы түсінік
Етістіктің шақтары туралы түсінік Сөйлеп тұрған сәтке байланысты қимылдың өту кезеңін білдіру етістіктің шағы деп аталады. Сөйлеп тұрған сәтпен байланысты қимылдың болу мезгілі үш түрлі болады. Соған сәйкес етістіктің шақтары да үш түрге бөлінеді.
Тұйық етістік
Білімділік - тұйық етістік, оның жасалуы мен түрленуі, сөйлемдегі қызметі туралы түсінік беру, оқушылардың алған білімдерін кеңейту.
Есімше
Қарағанды облысы Жаңаарқа ауданы Ескене ауылы Талдыбұлақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Садықова Өрік
Көсемшенің түрленуі
Қарағанды облысы, Ұлытау ауданы, №10 Борсеңгір орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Мергенова Надира Абуғазизқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.