Ахмет мұрасы - рухани қазына
Қазақ тілі
Лексикалық тақырыбы: Ахмет мұрасы - рухани қазына
Грамматикалық тақырыбы: Сабақтас құрмалас сөйлемді, септік жалғауларын қайталау.
орыс сыныптарына арналған
9 сынып
Сабақтың мақсаты: А. Байтұрсынұлының шығармашылығын таныта, мысал өлеңінің мәнін ашу арқылы диалогтық, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Сабақтың әдіс - тәсілі: топқа бөлу, диалогтық әдіс, талдау - жинақтау, «Claster»әдісі
Қолданылған модуль: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету», «Оқытуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану»,
Сабақтың барысы:
Мен сыныпты қалай қарсы аламын? оқушылармен амандасып, оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық «Амандасу» жаттығуы. Бұның мақсаты – топтағы бүкіл адаммен амандасып шығу.
Оқушыларды топқа бөлу үшін түсті қағаздарды ұсынады.
Жаңа сабақты меңгерту.
А) «Ахмет мұрасы - рухани қазына» тақырыбында қысқаша түсіндіру.
Өткенді тақырыпты қайталау.
Түрткі сұрақтар:
1) зат есімнің септік жалғауларын ата
2) сабақтас құрмалас сөйлем д/з не? Жасалу жолдары
Талдау тапсырмасы
Грамматикалық тапсырма:
А) берілген жай сөйлемді сабақтас құрмалас сөйлемге айналдыр.
Ә) асты сызылған зат есімді септе.
1 - топ.
Ахмет Абай туралы мақала жазды. Абай туралы мақаланы «Қазақ» газетіне жариялады.
2 - топ.
Ахмет Байтұрсынұлы Крылов мысалдарын аударған. Ол «Қырық мысал» атты жинағын шығарды
Мәтінмен жұмыс
Топтық жұмыс: А. Байтұрсын ұлының «Қара бұлт» мысалын оқып, қысқаша көрініс көрсету. Мысалдың негізгі түйінін ашу мақсатында қайта бағыттау сұрақтар қойылады.
Сабақты бекіту
А. Байтұрсынұлының портреті арқылы сабақтан қандай ой түйгендерін жинақтап, кластерге түсіруді ұсынады.
Ахмет мұрасы - рухани қазына жүктеу
Лексикалық тақырыбы: Ахмет мұрасы - рухани қазына
Грамматикалық тақырыбы: Сабақтас құрмалас сөйлемді, септік жалғауларын қайталау.
орыс сыныптарына арналған
9 сынып
Сабақтың мақсаты: А. Байтұрсынұлының шығармашылығын таныта, мысал өлеңінің мәнін ашу арқылы диалогтық, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Сабақтың әдіс - тәсілі: топқа бөлу, диалогтық әдіс, талдау - жинақтау, «Claster»әдісі
Қолданылған модуль: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету», «Оқытуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану»,
Сабақтың барысы:
Мен сыныпты қалай қарсы аламын? оқушылармен амандасып, оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық «Амандасу» жаттығуы. Бұның мақсаты – топтағы бүкіл адаммен амандасып шығу.
Оқушыларды топқа бөлу үшін түсті қағаздарды ұсынады.
Жаңа сабақты меңгерту.
А) «Ахмет мұрасы - рухани қазына» тақырыбында қысқаша түсіндіру.
Өткенді тақырыпты қайталау.
Түрткі сұрақтар:
1) зат есімнің септік жалғауларын ата
2) сабақтас құрмалас сөйлем д/з не? Жасалу жолдары
Талдау тапсырмасы
Грамматикалық тапсырма:
А) берілген жай сөйлемді сабақтас құрмалас сөйлемге айналдыр.
Ә) асты сызылған зат есімді септе.
1 - топ.
Ахмет Абай туралы мақала жазды. Абай туралы мақаланы «Қазақ» газетіне жариялады.
2 - топ.
Ахмет Байтұрсынұлы Крылов мысалдарын аударған. Ол «Қырық мысал» атты жинағын шығарды
Мәтінмен жұмыс
Топтық жұмыс: А. Байтұрсын ұлының «Қара бұлт» мысалын оқып, қысқаша көрініс көрсету. Мысалдың негізгі түйінін ашу мақсатында қайта бағыттау сұрақтар қойылады.
Сабақты бекіту
А. Байтұрсынұлының портреті арқылы сабақтан қандай ой түйгендерін жинақтап, кластерге түсіруді ұсынады.
Ахмет мұрасы - рухани қазына жүктеу
Жаңалықтар
Шохан Уәлиханов «Жоңғария очерктері»
Еңбектің мән - мазмұнын білу, Шоқанның әмбебап ғалым екендігін тану
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Шоқан Уәлиханов – ұлы ғалым
Шоқан өмірі - үлгі, өнеге екенін оқушыларға түсіндіру арқылы, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға, диалогтық әдісті, ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалануды жетілдіру.
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Ахмет Байтұрсынов «Екі шыбын»
Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық аудан Жаңабұлақ ОЖББМ – ің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Нұрғалиева Марзия Мубаракқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.