Аңыз әңгімелер. Асанқайғының Жерұйықты іздеуі
Әдебиет 5 сынып
Сабақ тақырыбы: Аңыз әңгімелер. Асанқайғының Жерұйықты іздеуі
Сабақ негізделген оқу мақсаты: Аңыз әңгімелер, олардың ерекшелігін білу. Даналық сырын ұғыну.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар
1. Аңыз әңгіменің не екенін біледі..
2. Мәнерлеп оқиды
Оқушылардың басым бөлігі
1. Мәтін мазмұнымен танысады..
2. Кейіпкерлеріне талдау жасайды.
Кейбір оқушылар
1. Даналық сөздерге мән береді, жаттайды.
2. Ерекшелігін түсінеді.
Басталуы
10 минут Сыныпты топқа бөлу: Геометр. Фигуралар арқ. 2 мин
Тренинг «Шаттық шеңберін» құру
Мақсаты: Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру 3 мин
Өткенді еске түсіру.«Аквариум» стратег. қолдану 5мин
Ортасы
25 минут
Мәтінді әр топ бөліп оқиды. 6 мин
Топта талдайды. 3 мин
Басқа топтарға түсіндіреді 5 мин
«Джигсо» стратегиясын пайдаланады.
Тақырыпты қорғау «Рольдік ойындар»
Аяқталуы
10 минут
1. «Жеті неге?» сұрақтар құрастыру
2. Кері байланыс. «Топқа тілек пен жұлдыз»
Қосымша ақпарат: М. Ғабдуллин. Ауыз әдебиеті. Ғаламтор материалдары
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Асанқайғы жайлы қосымша материалдар табу.
Аңыз бен ертегінің ерекшелігі
Асанқайғы өмір сүрген ғасыр
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? Кубизм әдісі
6 қырлы кубик
Пәнаралық байланыс.
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.
АКТ - мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс Тарих
Ынтымақтаса жұмыс жүргізу
Моноблокты пайдалану
Аңыз әңгімелер. Асанқайғының Жерұйықты іздеуі. жүктеу
Сабақ тақырыбы: Аңыз әңгімелер. Асанқайғының Жерұйықты іздеуі
Сабақ негізделген оқу мақсаты: Аңыз әңгімелер, олардың ерекшелігін білу. Даналық сырын ұғыну.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар
1. Аңыз әңгіменің не екенін біледі..
2. Мәнерлеп оқиды
Оқушылардың басым бөлігі
1. Мәтін мазмұнымен танысады..
2. Кейіпкерлеріне талдау жасайды.
Кейбір оқушылар
1. Даналық сөздерге мән береді, жаттайды.
2. Ерекшелігін түсінеді.
Басталуы
10 минут Сыныпты топқа бөлу: Геометр. Фигуралар арқ. 2 мин
Тренинг «Шаттық шеңберін» құру
Мақсаты: Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру 3 мин
Өткенді еске түсіру.«Аквариум» стратег. қолдану 5мин
Ортасы
25 минут
Мәтінді әр топ бөліп оқиды. 6 мин
Топта талдайды. 3 мин
Басқа топтарға түсіндіреді 5 мин
«Джигсо» стратегиясын пайдаланады.
Тақырыпты қорғау «Рольдік ойындар»
Аяқталуы
10 минут
1. «Жеті неге?» сұрақтар құрастыру
2. Кері байланыс. «Топқа тілек пен жұлдыз»
Қосымша ақпарат: М. Ғабдуллин. Ауыз әдебиеті. Ғаламтор материалдары
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Асанқайғы жайлы қосымша материалдар табу.
Аңыз бен ертегінің ерекшелігі
Асанқайғы өмір сүрген ғасыр
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? Кубизм әдісі
6 қырлы кубик
Пәнаралық байланыс.
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.
АКТ - мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс Тарих
Ынтымақтаса жұмыс жүргізу
Моноблокты пайдалану
Аңыз әңгімелер. Асанқайғының Жерұйықты іздеуі. жүктеу
Жаңалықтар
«Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Дала данышпаны. Қазақ әдебиеті.5 сынып
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: Шығармадағы автор бейнесін таниды, кейіпкердің ақпаратқа қатысты пікіріне болжам жасайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығармадағы автор бейнесін ментальді картаға түсіреді, жасалған болжам
Аңыз әңгімелер, шешендік сөздер
Аңыз дегеніміз – тарихта болған адамдардың халық үшін еткен еңбегі, жасаған игілікті іс - әрекеттері жайлы туындаған шығарма. Аңыз әңгіменің өзіне тән ерекшелігі – тарихи шындық пен қиялдың аралас жүретіндігі.
Асанқайғының Жерұйықты іздегені
Батыс Қазақстан облысы, Теректі ауданы, Шаған Жалпы орта білім беретін мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Ханов Шохан Уалиханович
"Ақсақ құлан, Жошы хан" аңызы
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Сыздықова Жанар Қиноятқызы
Аңыз әңгімелер
Сабақтың тақырыбы: Аңыз әңгімелер - даналық бастауы (Аңыз әңгімелерді қайталау) Сабақтың мақсаты: А) Аңыз-әңгімелер туралы алған білімдерін кенейте отырып, сөйлеу тілін дамыту, сұрақ қойып жауап бере білуге үйрету.
Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па?
Өтегенова Набия Төлегенқызы Қазақ тілі мен әдебиеті және өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі БҚО Казталов ауданы, Казталов ауылы, Казталовка ОЖББМ
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.