Б. Майлин «Түйебай»
Әдебиет
Сабақтың атауы: Б. Майлин «Түйебай»
Сілтеме: Әдебиет оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы: Такта, оқулық, сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс, рефлексия жасау
Жалпы мақсаттар: Шығарманың негізгі идеясы мен тақырыбын ашу, кейіпкерлерге мінездеме беру.
Оқыту нәтижесі: Әңгіме мазмұнын оқи отырып, салыстыра талдау арқылы өзіндік анализ жасай білуге, кейіпкер бейнесін ашуға мүмкіндік алады.
Жеті модуль: Сыни ойлау, оқыту үшін бағалау, жас ерекшелік, АКТ
Тапсырмалар: Топтық жұмыс, постер қорғау, ашық, түрткі сұрақтар, диалог, шығармашылық тапсырмалар
Білу
Кайталау арқылы мәліметтердің қалай есте сақталғанын тексеру
Түсіну
Жазушы өмрі мен шүығармашылығымен таныстыру
Сөздікпен жұмыс жүргізу арқылы «Түйебай» әңгімесінің негізгі мазмұнын ашу
Қолдану
Негізгі идеяларды анықтау және олардың өзара байланыстарын келтіру
Талдау
Постер қорғату арқылы ынтымақтаса әрекет ету дағдысы қалыптасады, көпірше тұрғызылады
Жинақтау
Сатылай кешенді талдау арқылы оқушылар білімін жүйеге келтіру
Бағалау
Тиімді оқытудың эмоционалдық, әлеуметтік әдістерін қолдана отырып, нақты сұрақтар арқылы дарынды, талантты балаларды анықтау
Атырау облысы, Жылыой ауданы,
Құлсары қаласы №19 жалпы орта білім беретін мектептің
қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Тілеубергенова Алуа Тілеуғазықызы
Б. Майлин «Түйебай». жүктеу
Сабақтың атауы: Б. Майлин «Түйебай»
Сілтеме: Әдебиет оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы: Такта, оқулық, сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс, рефлексия жасау
Жалпы мақсаттар: Шығарманың негізгі идеясы мен тақырыбын ашу, кейіпкерлерге мінездеме беру.
Оқыту нәтижесі: Әңгіме мазмұнын оқи отырып, салыстыра талдау арқылы өзіндік анализ жасай білуге, кейіпкер бейнесін ашуға мүмкіндік алады.
Жеті модуль: Сыни ойлау, оқыту үшін бағалау, жас ерекшелік, АКТ
Тапсырмалар: Топтық жұмыс, постер қорғау, ашық, түрткі сұрақтар, диалог, шығармашылық тапсырмалар
Білу
Кайталау арқылы мәліметтердің қалай есте сақталғанын тексеру
Түсіну
Жазушы өмрі мен шүығармашылығымен таныстыру
Сөздікпен жұмыс жүргізу арқылы «Түйебай» әңгімесінің негізгі мазмұнын ашу
Қолдану
Негізгі идеяларды анықтау және олардың өзара байланыстарын келтіру
Талдау
Постер қорғату арқылы ынтымақтаса әрекет ету дағдысы қалыптасады, көпірше тұрғызылады
Жинақтау
Сатылай кешенді талдау арқылы оқушылар білімін жүйеге келтіру
Бағалау
Тиімді оқытудың эмоционалдық, әлеуметтік әдістерін қолдана отырып, нақты сұрақтар арқылы дарынды, талантты балаларды анықтау
Атырау облысы, Жылыой ауданы,
Құлсары қаласы №19 жалпы орта білім беретін мектептің
қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Тілеубергенова Алуа Тілеуғазықызы
Б. Майлин «Түйебай». жүктеу
Жаңалықтар
Шохан Уәлиханов «Жоңғария очерктері»
Еңбектің мән - мазмұнын білу, Шоқанның әмбебап ғалым екендігін тану
Алпамыс батыр жыры
Оқушылардың дағдысының дамуы мен ойлау қызметінің тәсілдерін дамытуды жалғастыру: салыстыру, талдау, жинақтау, шығармашылық ойлауын дамыту.
Б. Майлинннің «Түйебай» әңгімесіндегі кейіпкерлерге мінездеме
Тақырыбы: Б. Майлинннің «Түйебай» әңгімесіндегі кейіпкерлерге мінездеме
Бейімбет Майлин «Түйебай» әңгімесі
Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы «Благовещенка № 2 орта мектебі» қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Қамытаякова Мира Сериковна
Н. Әлімқұлов «Бәйшешек» Н. Айтов «Жауқазын»
Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы №7 мектеп бастауыш сынып мұғалімі Джумабекова Маруза
Бейімбет Майлиннің «Түйебай» әңгімесін оқыту
Шығыс Қазақстан облысы, Көкпекті ауданы, «Абай атындағы орта мектебі» КММ бастаушы ауылы Байкубинова Роза Картаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.