Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қазақ тілі пәнінен күнделікті сабақ жоспарлары 5 сынып

22 ақпан 2018, Бейсенбі
Қазақ тілі пәнінен күнделікті сабақ жоспарлары

Қазақ тілі 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ана тілінің қызметі

Сабақтың мақсаты:
а) Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту, өз ойын жеткізе білуге сауатты жазуға, мұқият тыңдап, ұқыпты жазуға дағдыландыру;
ә) Оқушылардың туған жер тарихына деген патриоттық сезімін ояту, адамгершілікке баулу, халық даналығы, халық өсиеттерінен нәр алғызу, сөз өнеріне деген қызығушылығын арттыру;

б) Ой еркіндігіне, ізденімпаздыққа баулу, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, өз бетімен әрекеттенуге дағдыландыру.
Сабақтың түрі: Жаңа сабағы
Сабақтың әдісі: түсіндіру, іздендіру т. б
Сабақтың көрнекілігі: кеспе қағаздар, семантикалық карта т. б
Халықтық педагогика мақал - мәтелдер.
элементтерін қолдану:
Пәнаралық байланыс: әдебиет

Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. Сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ә) үй тапсырмасын пысықтау:
Өткен сабақтарға шолу жасаймын.

б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Ана тілі сол тілде сөйлейтін халықпен бірге өмір сүреді және сол халықтың өкілдері үшін қарым - қатынас құралы ретінде қызмет етеді. Тілінен айрылған халық өзіне тән барлық қасиетін жоғалтып, халық болудан қалады. Тіл ана тілі аталуы үшін, ол күнделікті өмірде ұдайы қолданыста болуға тиіс.
Тілдің ең негізгі, яғни бірінші қызметі – адамдардың бір - бірімен сөйлесу, бір нәрсе жайлы пікір алмасуы үшін қызмет етуі. Екінші қызметі – адамдардың қоршаған орта жөніндегі өз ойларын тіл арқылы жеткізуі. Үшінші қызметі – адам өзінің бір нәрсе туралы көзқарасын, күйініші мен сүйінішін, жақсы көру, жек көру сезімдерін тіл арқылы білдіруі.
Қазақ тілі – қазақ халқының ана тілі. Қазіргі кезде дүние жүзінде шамамен 5651 тіл бар. Сөйлеушілерінің саны жағынан алғанда қазақ тілі осы тілдердің ішінде 70 - орынға ие болып отыр.

Кітаппен жұмыс: 3 - жаттығу. Рөлге бөліп оқыңдар. Мәтіндегі ойдың негізгі түйіні қай жолдарда берілген?. Бала әке өсиетін бірден түсінбеуі қай сөздің ауыспалы мағынада қолданылғанынан деп есептейсіңдер?

Білімді бекіту: Оқушылардың түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
Білімді бағалау: Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: 4 - жаттығу. Өлеңді түсініп оқыңдар. Өлеңнің соңғы жолын қалай түсінгендеріңді баяндаңдар. Өлеңнің мазмұны бойынша тілдің қызметі туралы айтыңдар.

Қазақ тілі 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Әдеби тіл туралы түсінік

Сабақтың мақсаты:
а) Түрлі әдістерді пайдалана отырып балаларды тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін артыру. Сөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге баул;
ә) Оқушылардың туған жер тарихына деген патриоттық сезімін ояту, адамгершілікке баулу, халық даналығы, халық өсиеттерінен нәр алғызу, сөз өнеріне деген қызығушылығын арттыру;
б) Ой еркіндігіне, ізденімпаздыққа баулу, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, өз бетімен әрекеттенуге дағдыландыру.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, тіл дамыту т. б.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер т. б.
Халықтық педагогика сақтықта қорлық жоқ.
элементтерін қолдану:
Пәнаралық байланыс: әдебиет

Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. Сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген жаттығуды тексеремін. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.

1. Тілдің ең негізгі қызметі не?
2. Дүние жүзінде шамамен қанша тіл бар? т. б.

б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Қазақ тілінде «әдеби» сөзі «әдебиет» деген сөздің негізінде жасалып, қалыптасқан.
Әдеби тіл – сөйлеу тілінен жоғары тұрған көркем тіл. Ол сол халықтың бәріне ортақ әрі бәріне бірдей түсінікті болып келеді.

Кітаппен жұмыс: 6 - жаттығу Мәнерлеп оқыңдар.
Жаттығумен жұмыс: 9 - жаттығу «Сөз» қай жерде қандай мағынада қолданылып тұрғанын айтыңдар.

Білімді бекіту: Оқушылардың түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
Білімді бағалау: Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: 5 - жаттығу. Мәтінді тыныс белгілерін қойып көшіріп жазыңдар. Қарамен жазылған сөйлемнің мәнін түсіндіріңдер.

Ана тілінің қызметі, Әдеби тіл туралы түсінік. жүктеу
Әдеби тілдің түрлері. жүктеу
Мәтіннен өткенді қайталау. жүктеу
Лексика. Сөз бен мағына. жүктеу
Сөздің тура және ауыспалы мағынасы. жүктеу
Көп мағыналы сөздер. жүктеу
Омоним сөздердің көп мағыналы сөздерден айырмашылығы. жүктеу
Синонимдер. жүктеу
Антонимдер. жүктеу
Табу. жүктеу
Тыйым сөздер. жүктеу
Дисфемизм. жүктеу
Эвфемизм мен дисфемизмнің әдеби тіл ерекшелігі. жүктеу
Тұрақты тіркестер. жүктеу
Фразеологиялық тіркестер. жүктеу
Мәтінмен жұмыс. жүктеу
Мақал - мәтелдер. жүктеу
Мақал-мәтелдер. Мәтінмен жұмыс. жүктеу
Сөздік қор. жүктеу
Қазақ тілінің сөздік құрамының жазба түрдегі Бастауы көне түркі жазбалары. жүктеу
Тілдің сөздік құрамы. жүктеу
Көнерген сөздер. жүктеу
Сөздердің жасау өрісіне байланысты түрлері. жүктеу
Жаңа сөздер. жүктеу
Кірме сөздер. жүктеу
Диалект сөздер. жүктеу
Кәсіби және термин сөздер. жүктеу
Тіл ұстарту. Лексикадан өткенді қайталау. жүктеу
Тіл дыбыстары. жүктеу
Қазақ әліпбиі. жүктеу
Қазақ әліпбиіндегі әріптердің жазылуы. жүктеу
Жуан және жіңішке дауыстылар. жүктеу
Ашық және қысаң дауыстар. жүктеу
Еріндік және езулік дауыстылар. жүктеу
Дауыссыз дыбыстар. жүктеу
Дауыссыз дыбыстардың түрлері. жүктеу
Буын. жүктеу
Тасымал. жүктеу
Үндестік заңы. жүктеу
Буын үндестігі. жүктеу
Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар. жүктеу
Дыбыс үндестігі. жүктеу
Орфография. жүктеу
Орфоэпия. жүктеу
Екпін. Сөз екпіні. жүктеу
Ой екпіні. жүктеу
Тіркес екпіні. жүктеу
Дыбыс екпіні. жүктеу
Сөзжасам. жүктеу
Лексикалық жолмен жасалған туынды сөздер. жүктеу
Бірігу жолымен жасалған туынды сөздер. жүктеу
Қосарлану жолымен жасалған туынды сөздер. жүктеу
Тіркесу жолымен жасалған туынды сөздер. жүктеу
Тіл мәдениеті. Тіл ұстарту. жүктеу
10 300
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Монолог (күнделікті сабақ жоспары)
Монолог (күнделікті сабақ жоспары)
Монолог - бір кісінің сөйлеуі немесе ойы. Монологте белгілі бір тақырыпты баяндап, сипаттап, әңгімелеп айтып беру мақсаты көзделеді. Онда адамның ойы, пікірі, көңіл - күйі, психологиялық ішкі толғанысы, саяси, ғылыми көзқарасы, дүниетанымы - бәрі
Өткен шақ (күнделікті сабақ жоспары)
Өткен шақ (күнделікті сабақ жоспары)
Өткен шақ қимылдың, іс - әрекеттің сөйлеп тұрған сәттен бұрын болып, істеліп кеткенін білдіреді.
Диктант (күнделікті сабақ жоспары)
Диктант (күнделікті сабақ жоспары)
Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге, сауатты жазуға дағдыландыру. Мұқият тыңдап, ұқыпты жаза білуге үйрету.
Сын есімнің түрленуі. Күнделікті сабақ жоспары
Сын есімнің түрленуі. Күнделікті сабақ жоспары
Өз бетінше ізденуге, ойлау қабілетін арттыруға ықпал ету, өз ойын еркін жеткізуге баулу, жылдам жауап беруге дағдыландыру, тіл, сөйлеу тілдерін жетілдіру, сөйлеу машықтарын, шығармашылық қабілеттерін дамытуға жол ашу, ойлау қабілеттерін, сөздік
Сөздердің жасау өрісіне байланысты түрлері
Сөздердің жасау өрісіне байланысты түрлері
А. Жанпейісов атындағы № 105 орта мектебінің Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Маханбетова К.Н.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×