Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Этнолингвистика

30 қараша 2018, Жұма
Қазақ тілі 10 сынып
Сабақтың тақырыбы Этнолингвистика
Сабақ негізделген оқу мақсаты: Оқушыларға этнолингвистика атауы, оның мақсат - маңызын түсіндіру. Этнолингвистика, этномәдени атаулар, олардың әдеби шығармаларда көрініс табуы туралы түсінік беру. Этнолингвистика саласының зерттелуі туралы түсінік беру. Оқушылардың грамматикалық талдау жасау дағдыларын дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
Ресурстар 10 - сынып қазақ тілі оқулығы. Б. Хасанұлы, А. Қасымбек. Қосымша дидактикалық материалдар, кеспе қағаздар. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық І деңгей т. б.
Қолданылған әдіс - тәсілдер: СТО стратегиялары: " Миға шабуыл", "Жұмбақтау" әдістері, ұжымдық бірлескен топтық жұмыс, "Интерактивті ойлау", "Көзбен көретін айғақтар" стратегиясы, "Ыстық орындық" рөлдік ойыны, АКТ, Оқу бағдарламасындағы драма т. б.
Көрнекіліктер: Интербелсенді тақта, слайд, маркер, постер, плакат, стикер, кеспе қағаздар т. б.

Басталуы
Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушылардың әлеуметтік - тұрмыстық қатынас және сөз әдебі туралы түсінгендерін тексеру мақсатында сұрақтар қоямын.
Әлеуметтік - тұрмыстық қатынастағы сөз әдебі деген не? Әлеуметтік - тұрмыстық қатынастағы тілдесім түрлері туралы айтып беріңдер.

Психологиялық дайындық
"Әзіл әлемі" тренингін жүргіземін. Тапсырмалар: күн, дала, мектеп, дос, Алматы, концерт, Цирк, бастық, ақша, алтын, түс көру т. б.
2 - тапсырма: бала, қолғап, қалам, шырын, тарелка, дәптер, қыздар, ойыншық, теледидар, көрермен, көрпе.

Қызығушылықты ояту кезеңі
"Жұмбақтау әдісі" арқылы миға шабуыл жасаймын.
Тақтаға этнос, лингвистика сөздерін жазып, мағынасын таратып берулерін сұраймын. Оқушылар этностың халық, ұлт, тайпа екенін, лингвистика - тіл білімін зерттейтін сала екенін болжап айтады.
Екеуінің қосындысы не болмақ деп сұраймын. Олар өз болжамдарын айтады.

Қатарда отырғандары бойынша үш топқа бөлемін.

Ортасы 8 мин.
ІІІ. Мағынаны тану.
ДЖИГСО әдісі арқылы оқушылар мәтінді оқып шығады. Түсінгендерін айтып береді.
Жаттығу жұмыстары:
Этнолингвистика жүктеу
2 736
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Біз өсіп жатқан өлке
Біз өсіп жатқан өлке
Алған білім дағдыларын, өмірде қажетінше қолданады.
Заманауи білім берудің әдіс - тәсілдері
Заманауи білім берудің әдіс - тәсілдері
Жас мамандарға заманауи білім берудің әдіс - тәсілдері туралы мәліметтер алуға жағдай жасау.
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін анықтау.
Қазақ әдеби тілінің стильдері
Қазақ әдеби тілінің стильдері
Қазақ тілінің білімдік, танымдық, қатысымдық және кумулятивтік қызметтерін меңгеруіне ықпал жасау. Мәтін құрауға қатысатын тілдік бірліктердің түрлі деңгейдегі сипаттамасын, қолданыстағы мағыналық реңктерін, қатысымдық мәнін теориялық және
Осы шақ, нақ осы шақ
Осы шақ, нақ осы шақ
Тақырыпты оқи отырып, идеясын тарау тақырыбымен байланыстыра ашуға мүмкіндік беру, батылдықтың негізгі маңызын түсіне отырып топпен жұмыс істеуге үйренеді
Қазақша сөйлейміз
Қазақша сөйлейміз
СҚО, Тайынша ауданы, Тайынша қаласының №2 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Рамазанова Сырға Қайырбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×