Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ш. Айтматов «Ана - Жер Ана»

25 ақпан 2019, Дүйсенбі
Қазақ тілі
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:
(Сілтеме №545 бұйрық), Жер байлығына аяулы көзқарас
Сабақтың тақырыбы: Ш. Айтматов «Ана - Жер Ана»
6 сынып
Оқу мақсаты: 6. 2. 4. 1. Шағын көлемдегі мәтіннен жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау.
6. 5. 1. 6. Сын - қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану
Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: Шағын көлемдегі мәтіннен жеке эпизодтарды табады және сипаттай алады.
Сын - қимыл (бейне) және мөлшер үстеулер туралы ережені біледі, түсінеді. ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шағын көлемдегі мәтіннен жеке эпизодтарды сипаттай отырып, тілдік ерекшелігіне қарай талдай алады.
Сын - қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді қатыстыра отырып диалог құра алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: Шағын көлемдегі мәтіннен жеке эпизодтарды сипаттай отырып, тілдік ерекшелігін табаотырып, салыстыра алады.
Сын - қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді қатыстыра отырып диалог және жазба жұмыс құра алады.

Сабақтың басы
1. Ұйымдастыру. Оқушылар шеңбер жасап тұрып, сағат тілімен бір - біріне бұйрықты сөйлеммен әзілдеп, ауызша мәтін құрайды, интонациялық ерекшеліктеріне мән береді. Үй тапсырмасын осы әрекетпен бекітіп аламыз.
2. «Миға шабуыл» әдісі арқылы Интерактивті тақтадан бейнематериалды тыңдай отырып, тақырыпты ашу.
3. «Ана - Жер - Ана» өлеңін кеспе қағаздар арқылы «Адасқан әріптер» әдісімен топқа біріктіру.

Сабақтың ортасы
ТЖ. 1 - тапсырма: Берілген бейнебаяндағы эпизодтардың тілдік ерекшеліктерді тауып, екі шығарманы Венна диаграммасына салыңыздар.
Найман - Ана Монолог
Ш. Айтматов «Ана - Жер Ана» жүктеу
7 943
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Көбейту
Көбейту
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 2. 1. 2. 1. Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табу, бөлуді нысандарды мазмұнына қарай жəне тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну.
Жемістер
Жемістер
Жемістердің дәмін, түсін ажырата алады, қандай екенін айта алады. Жемістердің атауын үш тілде біледі және жаза алады.
Сусыз өмір жоқ
Сусыз өмір жоқ
Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздерді түсінеді, тақырыпты болжайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжайды, сұраққа түсініп жауап береді.
Үй жануарлары
Үй жануарлары
үй жануарларын суреттен көрсете алады үй жануарлардың пайдасы туралы айта алады
Ж. Аймауытов Қартқожа
Ж. Аймауытов Қартқожа
Көркем шығарманы талдай білуге төселеді, сын тұрғысынан ойлап, өз пікірін қорғауға дағдыланады. Шығарманың көркемдік ерекшеліктерін сипаттай алады.
Тұрақты тіркестер
Тұрақты тіркестер
Мәтін ішінен тұрақты тіркестерді анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×