Қызыл кітапқа енген жануарлар
9 - бөлім. Биоалуантүрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер. М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі
3 - бөлімше.«Қызыл кітапқа» енген жануарлар
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 8. 2. 4. 1 - идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бағалай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдау;
8. 2. 5. 1 - пікірталасқа қатысушылардың берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеуі, қойылған сұрақтарға еркін жауап беруі
Сабақтың басы 8 минут
Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөлу.
«Қызыл кітапқа» енген жануарлар бойынша «Құландар», «Барыстар», «Бұландар», «Еліктер» топтарына топтастыру.
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Көңіл - күйді анықтау» тренингі. Білім алушылар қағазға өзінің көңіл - күйін білдіретін смайликтің суретін салып, бөліседі.
Білу.
Алдыңғы оқу тапсырмасы. ЖЖ.
Бағалау критерийі:
- Жануарлар мен өсімдіктердің азаю себебін айтады.
54 - бет. 6 - тапсырма. Жануарлар, өсімдіктердің азаюы туралы ойларыңды айтыңдар.
Дескрипторы:
- Сирек жануарлар мен өсімдіктерді атады.
- Себептерін айтты.
Қалыптастырушы бағалау. «Бұрыштар» тәсілі бойынша жауаптарын қорытындылайды.
Кері байланыс. «Табыс сатысы» әдісі.
I саты білемін, II саты түсінемін, III саты жасай аламын.
Диалог негізінде саралау жүргізіледі.
Ұ Сабақтың тақырыбына шығу үшін «Қызыл кітап» туралы бейнежазбаны көрсетіп, сұрақтарға жауап алу.
«Қызыл кітап» деп атауды кім ұсынды?
Жануарларды қорғау қашан қолға алынды?
«Қызыл кітаптың» парақтары неліктен қызыл және сары түспен берілген деп ойлайсыңдар?
Кітапқа енген қандай жануарлар бар екен?
Сабақтың тақырыбымен таныстыру.
Тақырыбы:«Қызыл кітапқа» енген жануарлар
Оқу мақсаты:
8. 2. 4. 1 - идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бағалай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдау;
8. 2. 5. 1 - пікірталасқа қатысушылардың берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеуі, қойылған сұрақтарға еркін жауап беруі.
Жалпы бағалау критерийі:
Идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бағалай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдайды.
Пікірталасқа қатысушылардың берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдейді, қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.
Мектеп: «№5 мектеп - гимназия» КММ
Мұғалімнің аты-жөні: Халивалипова Эльмира Абденовна
Қызыл кітапқа енген жануарлар жүктеу
3 - бөлімше.«Қызыл кітапқа» енген жануарлар
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 8. 2. 4. 1 - идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бағалай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдау;
8. 2. 5. 1 - пікірталасқа қатысушылардың берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеуі, қойылған сұрақтарға еркін жауап беруі
Сабақтың басы 8 минут
Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөлу.
«Қызыл кітапқа» енген жануарлар бойынша «Құландар», «Барыстар», «Бұландар», «Еліктер» топтарына топтастыру.
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Көңіл - күйді анықтау» тренингі. Білім алушылар қағазға өзінің көңіл - күйін білдіретін смайликтің суретін салып, бөліседі.
Білу.
Алдыңғы оқу тапсырмасы. ЖЖ.
Бағалау критерийі:
- Жануарлар мен өсімдіктердің азаю себебін айтады.
54 - бет. 6 - тапсырма. Жануарлар, өсімдіктердің азаюы туралы ойларыңды айтыңдар.
Дескрипторы:
- Сирек жануарлар мен өсімдіктерді атады.
- Себептерін айтты.
Қалыптастырушы бағалау. «Бұрыштар» тәсілі бойынша жауаптарын қорытындылайды.
Кері байланыс. «Табыс сатысы» әдісі.
I саты білемін, II саты түсінемін, III саты жасай аламын.
Диалог негізінде саралау жүргізіледі.
Ұ Сабақтың тақырыбына шығу үшін «Қызыл кітап» туралы бейнежазбаны көрсетіп, сұрақтарға жауап алу.
«Қызыл кітап» деп атауды кім ұсынды?
Жануарларды қорғау қашан қолға алынды?
«Қызыл кітаптың» парақтары неліктен қызыл және сары түспен берілген деп ойлайсыңдар?
Кітапқа енген қандай жануарлар бар екен?
Сабақтың тақырыбымен таныстыру.
Тақырыбы:«Қызыл кітапқа» енген жануарлар
Оқу мақсаты:
8. 2. 4. 1 - идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бағалай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдау;
8. 2. 5. 1 - пікірталасқа қатысушылардың берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеуі, қойылған сұрақтарға еркін жауап беруі.
Жалпы бағалау критерийі:
Идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бағалай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдайды.
Пікірталасқа қатысушылардың берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдейді, қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.
Мектеп: «№5 мектеп - гимназия» КММ
Мұғалімнің аты-жөні: Халивалипова Эльмира Абденовна
Қызыл кітапқа енген жануарлар жүктеу
Қызыл кітапқа енген жануарлар биоалуантүрлілік жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер Мұхтар Әуезов Көксерек әңгімесі
Жаңалықтар
Биоалуантүрлілік
Тақтадан Қызыл кітаптың, сол кітапқа енген жануарлар мен құстардың суреттері көрсетіледі. Оқушылар өздерінің бұрыннан білетін мәліметтерімен бөліседі.
Қазақстан Республикасында «Қызыл кітапқа» енген өсімдіктер
Қазақстан Республикасындағы «Қызыл кітапқа» енген өсімдіктер түрлерімен таныстырып, түсініктерін қалыптастыру.
Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер
Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.
Қызыл кітапқа енген жануарлар
Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану.
Өсімдіктер мен жануарлардың «Қызыл кітабы»
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы №6 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Дарибаева Ақгүл Абилкасимовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.