Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мазмұндама "Қайыңның көз жасы"

30 мам 2019, Бейсенбі
Қазақ тілі 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Мазмұндама "Қайыңның көз жасы"
Сабақтың мақсаты: мәтіннің негізгі ойын, мазмұнын жазба түрінде жеткізу.
Білімділік мақсаты: Сөз тіркестерін, сөйлемдерді дұрыс қолдана білу, сауатты жазуға үйрету.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың тыңдау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: табиғатты аялауға, қамқор болуға тәрбиелеу.

І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу. Оқушыларды сабаққа бейімдеу.
ІІ. Жаңа сабақ.
Сабақтың мақсаты, тақырыбы айтылады. Мұғалім оқушыларды мазмұндама жазуға даярлайды. Мәтінге жуық жазылатын екенін ескертеді.
1. Мұғалім мәтінді мәнерлеп оқиды.

Қайыңның көз жасы
Тамыз айы. Күн өте ыстық. Балалар ауыл шетіндегі салқын көлде шомылып жүр. Қапан көлге жаяу барғысы келмей, әдемі өсіп тұрған бала қайыңның бұтағын сындырып алды. Сосын атына мінді де, ауыл шетіне шаба жөнелді. Мұны көрші қария көріп отырды.
Қапан кешке бұтағы сынған қайыңнан су тамшылап тұрғанын байқап, таңғалды. Ол қарияға:
- Ата. айтыңызшы. Неге су ағып тұр? - деді.
- Су емес. Қайыңның көз жасы ол. Біреу бұтағын сындырған. Сондықтан жылап тұр. Табиғат перзенті ағаштың да жаны, жүрегі бар, адамдардан күтім тілейді. Ал адамдардың жасайтыны осы.
Ұялған Қапан қызарып кетті. "Енді сындырмаймын, ата!" - деген сөздерді іштей қайталай берді.

2. Сөздік жұмысы. Таныс емес сөздердің мағынасын түсіндіру, қиын сөздерді тақтаға жазу.
Қайыңның бұтағы - ветка березы
қария - старец
табиғат перзенті - дитя природы
күтім тілейді - требует ухода
жасайтыны осы - делают вот это
іштей - про себя

3. Сұрақ - жауап кезеңі.
а) Жылдың қай мезгілі еді?
ә) Балалар не істеді?
б) Қапан не істеді?
в) Оның істеген қылығын кім көріп отырды?
г) Қапан нені байқап, таңғалды?
ғ) Ол қариядан не деп сұрады?
д) Қария Қапанға не деп жауап берді?
е) Ұялған Қапан не істеді?

4. 1 - 2 оқушы мәтіннің мазмұнын айтады.
5. Жоспар құру
а) Көлде
ә) Қайыңның көз жасы
б) Табиғат перзенті
6. Мәтінді мұғалім соңғы рет оқиды.
7. Оқушылар мазмұндама жазуға кіріседі.
ІІІ. Үй тапсырмасы. Өткен ережелерді қайталау.
5 134
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Мазмұндамалар жинағы
Мазмұндамалар жинағы
Бұл жинаққа 1 - сынып оқушыларына шағын әңгіме, мазмұндама жазуға арналған материалдар енгізілген
Мазмұндама жинағы
Мазмұндама жинағы
Мазмұндамалар 1 - 4 сыныптардың әрқайсысына 10 - 18 мәтіннен беріліп, жинақта барлығы 49 мәтін қамтылған. Алынған мәтіндер мазмұны жағынан өмір талабына сай, оқушының ой - өрісін, зейін - қабілеттерін жетілдіруге негіз болатын, сауаттылығын арттыру
Мазмұндама «Қазақтың ұлттық тағамдары»
Мазмұндама «Қазақтың ұлттық тағамдары»
Қазақ халқының тағамдары туралы білімдерін бақылау, білім деңгейін тексеру; Жазбаша көркем тілін дамыту, теориялық білімдерін практикалық жұмыстарда қолдануға, ойлау еңбегіне, өз беттерімен ойларын жүйелі түрде жеткізуге, қорытынды жасай білуге
Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдерінің мазмұндама жұмысын бағалауда критериалдық А Б В жүйені қолдану
Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдерінің мазмұндама жұмысын бағалауда критериалдық А Б В жүйені қолдану
Біріншіден, критериалды бағалау дегеніміз не?- деген сұраққа жауап берейік. Критериалды бағалау - бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу - танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын - ала белгіленген жетістіктермен салыстыру
Балапан мен мысық
Балапан мен мысық
Ақтөбе қаласы, №1 орта мектеп Жумагалиева Роза Матжановна
Мазмұндама «Жалқау мысық»
Мазмұндама «Жалқау мысық»
Мақсаты: Оқушыларды жазбаша байланыстырып сөйлеуге, жазбаша тілін қалыптастыру, оқып берген мәтіннің мазмұнын, негізгі кезеңдерін қалдырмай жазуға үйрету;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×