Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 1-сабақ
Оқу мақсаты 5. Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.
Оқушы мақсаты Шығарманың тақырыбы анықтайды.
Идеясын өз көзқарасы ретінде жеткізеді.
Ақпарат көзі Оқулық: Қазақ әдебиеті 5 - сынып, Алматы «Атамұра», 2017ж.
Авторлары: А. С. Ақтанова. А. Қ. Жүндібаева
Жұмыс реті Сабақ мазмұны
Болжа
1 - тапсырма Ширату тапсырмасы «Әуенді атаңыз»
М. Беспаевтың «Жан ана» әнін тыңдаңыз.
- Ән кім туралы?
- Қандай сезімде болдыңдар?
- Әуен тақырыппен қалай байланысқан?
Балалар, бәрімізге қасиетті жан - ол ана.
Бәріңіз анаңызды қай уақытта сағынасыңдар?
(шалғайда жүргенде, алысқа ұзап кеткенде...)
Орында 3 Бүгінгі тақырып: Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала»
әңгімесі.
О 1 - тапсырма: Оқулықтың 123 - бетіндегі жазушының өмірбаяны жазылған ы мәтінді оқыңыздар.
Сұраққа жауап беріңіздер.
1. 1. Жазушы қай жерде дүниеге келді?
2. 2. Жазушының қандай шығармалары бар?
3. 2 - тапсырма: Оқулықтың 124 - 125 - 126 беттегі «Анасын сағынған бала» әңгімесінің 3 бөлімін мұқият оқып шығыңыздар.
Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтау мақсатында берілген тапсырманы орындаңыздар.
3 - тапсырма. Берілген суреттерден әңгіме тақырыбына сай келетінін анықтаңыз. Әйел бейнесін шығармадағы ана бейнесімен байланыстыра отырып, шығарманың негізгі тақырыбы мен басты идеясын анықтаңыз. Қысқаша пікіріңді жаз.
4. Орындаған тапсырманы күнделікке жүктеңіз немесе WhatsApp нөмірге жібер.
Кері байланыс: Рефлексия. «Анаға гүл» Гүлдерге әркім бүгінгі сабақтан алған маңызды ақпараттарды және қызықты сәттерді, аналарына тілек жазып тақтаға іледі.
Павлодар қаласы, №14 ЖББОМ ММ.
Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Қайырбекова Ақмарал Абылайхановна
Сабақтың толық нұсқасын жүктеп алу
Оқушы мақсаты Шығарманың тақырыбы анықтайды.
Идеясын өз көзқарасы ретінде жеткізеді.
Ақпарат көзі Оқулық: Қазақ әдебиеті 5 - сынып, Алматы «Атамұра», 2017ж.
Авторлары: А. С. Ақтанова. А. Қ. Жүндібаева
Жұмыс реті Сабақ мазмұны
Болжа
1 - тапсырма Ширату тапсырмасы «Әуенді атаңыз»
М. Беспаевтың «Жан ана» әнін тыңдаңыз.
- Ән кім туралы?
- Қандай сезімде болдыңдар?
- Әуен тақырыппен қалай байланысқан?
Балалар, бәрімізге қасиетті жан - ол ана.
Бәріңіз анаңызды қай уақытта сағынасыңдар?
(шалғайда жүргенде, алысқа ұзап кеткенде...)
Орында 3 Бүгінгі тақырып: Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала»
әңгімесі.
О 1 - тапсырма: Оқулықтың 123 - бетіндегі жазушының өмірбаяны жазылған ы мәтінді оқыңыздар.
Сұраққа жауап беріңіздер.
1. 1. Жазушы қай жерде дүниеге келді?
2. 2. Жазушының қандай шығармалары бар?
3. 2 - тапсырма: Оқулықтың 124 - 125 - 126 беттегі «Анасын сағынған бала» әңгімесінің 3 бөлімін мұқият оқып шығыңыздар.
Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтау мақсатында берілген тапсырманы орындаңыздар.
3 - тапсырма. Берілген суреттерден әңгіме тақырыбына сай келетінін анықтаңыз. Әйел бейнесін шығармадағы ана бейнесімен байланыстыра отырып, шығарманың негізгі тақырыбы мен басты идеясын анықтаңыз. Қысқаша пікіріңді жаз.
4. Орындаған тапсырманы күнделікке жүктеңіз немесе WhatsApp нөмірге жібер.
Кері байланыс: Рефлексия. «Анаға гүл» Гүлдерге әркім бүгінгі сабақтан алған маңызды ақпараттарды және қызықты сәттерді, аналарына тілек жазып тақтаға іледі.
Павлодар қаласы, №14 ЖББОМ ММ.
Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Қайырбекова Ақмарал Абылайхановна
Сабақтың толық нұсқасын жүктеп алу
Жаңалықтар
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 4-сабақ
Бөлім Автор дүниетанымы. Оқу мақсаты 5А\И2 Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. Оқушы мақсаты Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды.
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 3-сабақ
Бөлім Әңгімедегі образдар жүйесі. Оқу мақсаты 5. А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу. Оқушы мақсаты Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 2-сабақ
Бөлім Әдеби шығарманың құндылығы Оқу мақсаты 5. Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу. Оқушы мақсаты Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашады.
Қазақ әдебиеті пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар 5 - сынып
Қазақ әдебиеті пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар 5 - сынып
Қабдеш Жұмаділов “Қаздар қайтып барады”
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Қоңқабаева Гүлсім Қаратайқызы
Тахауи Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесін талдау
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, Теңге ауылы, №14 жалпы білім беретін орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сундетбаева Оразгул Ибрайымовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.