Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 3-сабақ

07 сәуір 2020, Сейсенбі
Бөлім Әңгімедегі образдар жүйесі.
Оқу мақсаты 5. А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу.
Оқушы мақсаты Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табады.
Ақпарат көзі Оқулық: Қазақ әдебиеті 5 - сынып, Алматы «Атамұра», 2017ж.
Авторлары: А. С. Ақтанова. А. Қ. Жүндібаева
Жұмыс реті Сабақ мазмұны
Болжа «Ой қозғау» әдісі. Білу. Түсіну
Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс - бұрыс» сұрақ - жауап қойылады.
1. - Есмағамбет пен Сержан алғашқыда бірін - бірі танымайды -.....
2. Есмағамбет атасы балмұздақ алып бермеді -.....
3. Сержанның анасы қасында жоқ –....
4. Сержан қалаға аттанып кетті –......
5. Анасы баласын атасына қалдырып кетті –......
6. Ең бірінші жақсы көретінім – Балмағамбет атам –.....
7. Есмағанбет қалаға аттанғанда баланың «өңіне бір кірбің, көздеріне де мұң ұялағандай еді...»
8. Балмұздақтың қалғанын ешкімге бермей, өзім жеймін –......
Орында Тапсырма: Кейіпкерлердің портретін қазіргі өмірмен салыстыра отырып жалғастыра отырып, суреттеп жаз.
1. Сержан: Ата - анасын сағынған Сержан, Уәдеден үміттенген Сержан, Арманы орындалмаған Сержан.
2. Есмағамбет: Есмағамбет - балажан, мейірімді, ата - анасын сағынған Сержанды қалаға алып кеткісі келді
3. Балмағамбет: Сержанның нағашы атасы, қандай адам?
4. Күміскүл: Күміскүл - мейірімді, баласын асырау үшін қаражат тауып жатқан ана. Баласының қауіпсіздігі үшін нағашысы Балмағамбеттің отбасына әкеліп тастаған ана.
Кері байланыс. Кестені толтыру. «Тілек беті» әдісі бойынша.

Павлодар қаласы, №14 ЖББОМ ММ.
Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Қайырбекова Ақмарал Абылайхановна

Сабақтың толық нұсқасын жүктеп алу
7 237
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 4-сабақ
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 4-сабақ
Бөлім Автор дүниетанымы. Оқу мақсаты 5А\И2 Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. Оқушы мақсаты Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды.
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 2-сабақ
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 2-сабақ
Бөлім Әдеби шығарманың құндылығы Оқу мақсаты 5. Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу. Оқушы мақсаты Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашады.
«Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкерлер бейнесі
«Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкерлер бейнесі
Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу.
Ы. Алтынсарин “Атымтай жомарт” Жомарттық пен Сараңдық.
Ы. Алтынсарин “Атымтай жомарт” Жомарттық пен Сараңдық.
Әдеби шығармадағы байлық пен кедейлік, жомарттық пен сараңдық секілді ұғымдарды ажыратады, қорытынды пікірлерін дәлелдейді.
Ы. Алтынсарин "Атымтай жомарт"
Ы. Алтынсарин "Атымтай жомарт"
Салыстыра суреттеу дегеніміз - ұқсату арқылы адамның ішкі және сыртқы әрекеттерін байланыстыруға мүмкіндік беретіндіктен, заттар мен құбылыстарды салыстыра суреттеу. Қарама - қарсы суреттеу дегеніміз - антонимдес суреттеулер.
Керқұла атты Кендебай
Керқұла атты Кендебай
Ертегінің композициясы мен тілдік құрылымы. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×