Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Отан отбасынан басталады "Отан"

05 желтоқсан 2020, Сенбі
Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті 
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Отан отбасынан басталады
Мектеп: «Спектрум» халықаралық мектебі
Күні: 04. 09. 20.
Сынып: 6 Қатысқандар: 15 Қатыспағандар: 3
Сабақ тақырыбы:Отан
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламысына сілтеме)
  • §  Тірек сөздер, мәтіннің бастапы бөлігі арқылы тақырыпты болжау.
  • §  Орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойын анықтау.
  • §  Мәтінді жинақтап, тақырып бойынша постер жасау.
Сабақ мақсаты:Барлық оқушылар:
  • ü  Оқушылар диалогте, көркем бейнелеуіш, эмоционалды - экспрессивті сөздерді және мақал - мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады.
  • ü  Пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдайды, сөздердің көркемдік ерекшелігін, эмоцианалдық мәнін түсініп, қолданады.
Оқушылардың көбісі:
  • ü  Көңіл күйді білдіретін сөздерді, мақал - мәтелдер мен тұрақты тіркестердің көркемдік ерекшелігін, мәнін, диалогке, пікіралмасуға түсе отырып, еркін қолданады.
Кейбір оқушылар:
  • ü  Тақырыпқа сай шағын эссе жаза алады.
  • ü  Жоғары дәрежелі сұраққа жауап береді.
Ойлау деңгейлеріҚолдану
Бағалау критерийі
  • Көркем бейнелеуіш, эмоционалды - экспрессивті сөздерді қолданад
  • Мақал - мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады
  • Пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдайды.
  • Тақырыпқа сай шағын эссе жаза алады. Жоғары дәрежелі сұраққа жауап береді.
Тілдік мақсат
  • v  Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Отан, батыр, отаншылдық, ерлік, жүректілік, жүрек жұтқан, жүрегінің түгі бар, қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман
  • v  Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
жігіттік қасиет, от кешу, туған жер, Отанды қорғау
  • v  Отан туралы қандай мақал - мәтелдер білесіңдер?
  • v  Отан үшін от кешкен батырлардың білесің бе?
Жоғары дәрежелі сұрақтар:
  • v  Отан неге оттан да ыстық...?
  • v  Сен үшін Отаннан да құнды не? Неліктен?
  • v  Сен Отан үшін қандай ерлікке барар едің?
Құндылықтарға баулуҚазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік.
Пәнаралық байланысСабақты тарих, әдебиет, музыка пәнімен байланыстыру.
Тақырып бойынша алдыңғы білім5 сынып қайталау 
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріЖоспарланған әрекеттер
(төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған әрекеттермен)
Ресурстар
Сабақтың басыҰйымдастыру. Суреттер арөылы топқа бөлу. (1 минут)
1 - топ. «Әнұран»
2 - топ. «Елтаңба» 3 - топ. «Ту»
Үй тапсырмасы. «Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрақтарға жауап алу.
1 - оқушыға: «Отансыз адам – ормансыз бұлбұл» дегенді қалай түсінесің?
2 - оқушыға: Оның жауабымен келісесің бе?
3 - оқушыға: Алдыңғы екі жауап бойынша сенің ойың
4 - оқушыға: «адам» немесе «орман» сөздерінің синонимі
суреттер
Сабақтың ортасы
4 минут
10 минут
10 минут
1 минут
10 минут
Жаңа сабақ..
Үнтаспадан Отан туралы өлең тыңдата отырып, тақырыпқа шығамын.
«Ой моншақ» әдісі
1. Өлең не жайында?
2. Өлеңнің әуені мен сөзінің арасында қандай байланыс бар?
Сұрақтарға жауап бер.
I топ
  • Рәміздерді ата.
  • Қазақстан Республикасында қандай ұлт өкілдері тұрады?
II топ
  • Қазақстан республикасы қай жылы Тәуелсіздік алды?
  • Ұлттық валюта қалай аталады?
ІІІ топ
  • Қазақстанда неше облыс бар?
  • Қазақ тілі қандай тіл?
Топтық жұмыс: Полиглот
Мәтіндегі мақал - мәтелдерді, тұрақты тіркестерді тауып, мағынасын аш.
1.... қылды қақ жарған. (қара\черный\blak )


 
2. Атадан жақсы ұл туса,
Есіктегі басын төрге сүйрер.
Атадан... ұл туса,
Төрдегі басын жерге сүйрер. (жаман\плохой\bad)


 
3. Ел қонбаса -... азады,
Жер болмаса – ер азады. (жер\земля\earth)


 
4..... ала болса, ауыздағы кетеді,
Төртеу түгел болса, төбедегі келеді. (алтау\шесть\six)


 
5..... тас жарады,
Тас жармаса, бас жарады. (тіл\язык\language)


 
6..... көпті жау алмайды,
  Ақылы көпті дау алмайды.(досы\друзья\friend)
Бағалау: Eкі жұлдыз, бір тілек арқылы бағалау.
Отан деген – сенің туып өскен, кіндік қанын тамған жер, ата – анаң, досың. Отанға деген махаббат пен сүйіспеншілік, анаға деген махаббатпен тең. Әрбір жанға өзінің отбасы, туған - туыстары, жолдастары ыстық болса, Отан да адам баласына солай ыстық. Кез келген ұлт өкілінің өз Отаны бар екені айдан анық.
ЖЖ «Құрастыр, одан кейін жауап бер»әдісі
Берілген сұрақтар бойынша диалог құр.
  • v  Отан неге оттан да ыстық...?
  • v  Отан үшін от кешкен кімдер?
  • v  Сен отан үшін қандай ерлікке барар едің?
ТЖ «Дөңгелек үстел» әдісі
  • v  Жүрек жұтқан
  • v  Қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман,
  • v  Бейбітшілік аспаны
  • v  Б. Момышұлы: «Ерлік – ердің қасиеті, жүректілік - жігіттің қасиеті»
тақырыптарындағы пікірталаста дұрыс шешім қабылда.
ЖЖ «Еркін жазба» әдісі «Отан десем ойыма....» тақырыбында эссе жазу.
Дескриптор
  • ü  Көркем бейнелеуіш, эмоционалды - экспрессивті сөздерді мақал - мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданды.
  • ü  Фразеологизм, мақал - мәтелдердің көркемдік ерекшеліктерін, мәнін ажыратты, түсінді.
  • ü  Тақырыпқа сай шағын эссе жазды.
  • ü  Жоғары дәрежелі сұраққа жауап берді.
  • ü  «Екі жұлдыз, бір тілек» қалыптастырушы бағалау
Үнтаспа әуенді өлең жүріп тұрады, оқушылар әуенді тыңдай отырып, тақырыпқа шығады.
Презентациядағы материалды интербелсенді тақтаға шығару
Eкі жұлдыз, бір тілек
Соңы
Кері байланыс
5 минут
Тапсырма. Диалогты толықтырып, өзара сөйлесіңдер.
- Сұңғат, сәлем!
- Сәлем, Алима!
- Сұңғат, Отан деген не?
- (Отан дегеніміз адамның туып - өскен жері).
- Сенің Отаның қалай аталады?
- (Менің Отаным Қазақстан деп аталады).
- Сен қай жерде тудың?
- (Мен Қазақстанда туып - өстім).
- Сенің туған жерің қандай?
- (Менің туған жерім өте әдемі).
Бекіту
  • Отан дегеніміз не?
  • Қазақстан Республикасы қайда орналасқан?
  • Отанымыздың табиғаты қандай?
  • Рәміздер туралы не білесің?
Оқушыдан рефлекция алу
«Жетістік баспалдағы»(2 минут)

Рефлексия
Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді?
Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? 
  • ü  Сабақ мақсаты мен оқу мақсаты сабақ барысында жүзеге асты.
  • ü  Оқушылар коммуникативтік жағдаятқа байланысты тілдік құралдарды, фразеологизмдерді, мақал - мәтелдерден көркемдік ерекшелігін ажыратып, мәнін түсінуді үйренеді.
  • ü  Дарынды оқушыға арналған сараланған тапсырма жүзеге асты.
  • ü  Мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым.
Үй тапсырмасы: «Отан оттан да ыстық» тақырыбында мәтін жазу.
Отан, туған жер тақырыбында мақал - мәтел жазу.
2 057
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қара шаңырақ
Қара шаңырақ
Ынтымақтастық, Қазақстандық патриотизм, тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
Достық – өмірлік нұсқа
Достық – өмірлік нұсқа
Бөлім атауы: Сүйіспеншілік пен достық
Сусыз өмір жоқ
Сусыз өмір жоқ
Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздерді түсінеді, тақырыпты болжайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжайды, сұраққа түсініп жауап береді.
Алғашқы ғарышкерлер. Сын есімнің шырайлары
Алғашқы ғарышкерлер. Сын есімнің шырайлары
Сын есімдердің шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу. Сапалық сын есімдерді салыстырмалы, күшейтпелі шырайға айналдырады; Заттанған сын есімдерді дұрыс қолданып, сөйлемді толықтырады.
Тұрақты тіркестер
Тұрақты тіркестер
Мәтін ішінен тұрақты тіркестерді анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады
Тұрақты сөз тіркесі
Тұрақты сөз тіркесі
Жамбыл обылысы, Жуалы ауданы, Б.Момышұлы ауылы, Г. Орджоникидзе атындағы мектеп- гимназияның қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кемпрекова Жанар Жансериковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×