Қазақ прозасы әлемінде
І. Сабақтың тақырыбы: Қазақ прозасы әлемінде (презентация түрінде)
ІІ. Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: а). Баубек Бұлқышевтың “ Шығыс ұлына хат ”, Шерхан Мұртазаның “Жүз жылдық жара ”, Қалихан Ысқақтың “ Қоңыр күз еді ” (повесінен үзінді) туындыларының эстетикалық табиғатын, көркемдік қуатын таныту.
ә). Қаламгерлердің негізгі идеясын айқындау.
2. Дамытушылық: көркем шығармалардың идеялық мәнін түсіне білуге, тапқырлық танытуға, ойын әдеби тілмен өрнектей білуге төселдіру.
3. Тәрбиелік: көркем шығармалардағы қазақтың әдет – ғұрпын, салт – дәстүрін бойларына сіңіру. Отанын жанындай сүйіп, табиғатты аялай білетін саналы, парасатты азамат тәрбиелеу.
ІІІ. Сабақтың түрі: Жарыс сабақ.
IV. Сабақтың көрнекілігі: Модуль №4, тірек сызбалар, көркем сурет, интерактивті тақта, буклеттер, кеспелер, фишкалар.
V. Сабақтың әдісі: эвристикалық, әлемдік оқыту әдістері, саралап оқыту әдісі, проблемалық оқыту әдісі.
VI. Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ тілі, экология, биология – медицина, бейнелеу өнері.
VII. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің кіріспе сөзі
“ Бақытты сәт ” ойыны
Жоспар
I. “ Қызығушылықты ояту ” бөлімі
1 – кезең. “ Ой шақыру” эстафеталық ойыны, “ Шашу” ойыны
II. “ Мағынаны ажырату ” бөлімі
2 - кезең. “ Бөшкеден шыққан бас қатырғылар”,
“ Жұлдызды бала ойыны”
3 – кезең. “ Жұмбақтас” 5 жолды өлең
4 – кезең. “ Сен – маған, мен - саған”
5 – кезең. Сергіту сәті
III. “ Ой толғаныс” бөлімі
6 – кезең. “ Көсемдікке ұмтылу”
Венн диаграммасы
INSERT стратегиясы бойынша қорытындылау.
VIIІ. Қорытынды: Мұғалімнің қорытынды сөзі
IX. Үйге тапсырма: “ Байшынардың күңіренуі ” деген тақырыпта шығарма жазып келу.
“Шашу ” ойыны
“ Бөшкеден шыққан бас қатырғылар ” ойыны
Баубек ауылына саяхат “ Шығыс ұлына хат ”
Шерхан ауылына саяхат “ Жүз жылдық жара ”
Қалихан ауылына саяхат “ Қоңыр күз еді ”
● Шығыс ұлы деп аталу себебі неде?
● Ана, Отан аманаты туралы не айтылған?
● “ Елім – ай ” әнінің мазмұны, сол әнді айтуға неге шақырды?
● Хатта жауынгерлер басынан кешірген ауыр күндер туралы не айтылған?
● Досына қойылған талаптар.
● “ Жаман солдат болуға құқымыз жоқ! ” – дейді. Мағынасын түсіндір
● Хатта қандай қасиетті ұлдарының аты аталған?
● “ Өлімнен ұят күшті ” деген мақал арқылы жазушы не айтпақшы?
● Тақырыбы мен идеясы жөнінде не айтар едіңдер?
● Ш. Мұртаза – қоғам қайраткері ретінде не білеміз?
● Шығармада баяндалатын оқиға, қай жылдары қандай жағдайға байланысты өтеді?
● Бақтияр бағындағы шипалы шөптерді ата?
● Орман ортасындағы көлшік қалай суреттелген?
● Байшынар неге жалғыз қалды?
● Әңгімедегі Жуанқұл, Дадабай, Қабасақал кімдер?
● Әңгімедегі ырым – тиымдар туралы не айтар едіңдер?
● Ахмет, Кенжегүл кемпір туралы өз ойларың?
● ‘’ Шаңырақ жағылғанша, сирақтарың жағылсын ” деген сөздері қандай мағынаны аңғартады?
● Байшынар мен Жуанқұлдың зары туралы не айтар едіңдер?
● Қасымның жүрегіне ұялаған ән – қай ән?
● Ең алғаш бұл әнді қашан естіді?
● Алтын қандай қыз?
● Қыздардың қандай болғанын қалайсың?
● Маймұрын Қаламтай мен Алматайды сипаттай аласың ба?
● “ Жылқы баласы кісінескенше, адам баласы сөйлескенше ” деген мақал осы үзіндінің қай оқиғасына сай келіп тұр?
● Сол кездегі жасөспірімдердің бойынан қандай асыл қасиеттерді аңғардыңдар?
● Бүгінгі өздерің ше? Теледидар, компьютер, электронды басқа да құралдар көп әрине, бірақ… кітап оқуды, - көркем шығарма оқуды – мүлдем ұмытқан сияқты, рас па?
● А. П. Чехов кім?
● Үш бәйтеректің бірі болған Б. Майлинді білеміз бе?
● Алматыға келгенде, Қасымның үміті неге үзілді?
● Шығарманың тақырыбы мен идеясы туралы не айтар едіңдер?
Жұлдызды бала
І оқушыға тапсырма
1. Баубек Бұлқышевтың бір өлеңін жатқа айт!
2. Ш. Мұртазаның “ Қызыл жебе ” эпопеясы туралы не білесің?
3. Қ. Ысқақтың қандай романдары бар?
ІІ оқушыға тапсырма
1. “ Шығыс ұлына хат ” шығармасынан өзіңе ұнаған жерінен үзінді айт.
2. “ Жүз жылдық жара ” әңгімесінен үзінді оқы?
3. “ Қоңыр күз еді ” повестен үзіндісінен қалаған жеріңнен жатқа оқы.
ІІІ оқушыға тапсырма
1. “ Жүз жылдық жара ” әңгімесінен параллелизмді табуға бола ма?
2. “ Қоңыр күз еді ” повестен үзіндісінде портретті кездестіргендерің болды ма?
3. “ Шығыс ұлына хат ” үндеу, ұран түрінде жазылған еске түсір.
“Жұмбақтас” 5 жолды өлең
1. Зат есім ( 1 сөз )
2. Сын есім ( 2 сөз )
3. Етістік ( 3 сөз )
4. Синоним ( 4 сөз )
5. Түйін сөз ( 5 сөз )
Сен – маған, мен – саған
ᴏ Баубек ауылына
Баубектің басқа қандай шығармаларымен таныстыңдар?
ᴏ Қалихан ауылы
Қалиханның қандай шығармалары бар?
ᴏ Шерхан ауылы
Ш. Мұртазаның басқа шығармаларымен танысқандарың бар ма?
Венн диаграммасы
Шерхан
Ысқақ
Қалихан
INSERT стратегиясы
Үйге тапсырма:
ІІ. Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: а). Баубек Бұлқышевтың “ Шығыс ұлына хат ”, Шерхан Мұртазаның “Жүз жылдық жара ”, Қалихан Ысқақтың “ Қоңыр күз еді ” (повесінен үзінді) туындыларының эстетикалық табиғатын, көркемдік қуатын таныту.
ә). Қаламгерлердің негізгі идеясын айқындау.
2. Дамытушылық: көркем шығармалардың идеялық мәнін түсіне білуге, тапқырлық танытуға, ойын әдеби тілмен өрнектей білуге төселдіру.
3. Тәрбиелік: көркем шығармалардағы қазақтың әдет – ғұрпын, салт – дәстүрін бойларына сіңіру. Отанын жанындай сүйіп, табиғатты аялай білетін саналы, парасатты азамат тәрбиелеу.
ІІІ. Сабақтың түрі: Жарыс сабақ.
IV. Сабақтың көрнекілігі: Модуль №4, тірек сызбалар, көркем сурет, интерактивті тақта, буклеттер, кеспелер, фишкалар.
V. Сабақтың әдісі: эвристикалық, әлемдік оқыту әдістері, саралап оқыту әдісі, проблемалық оқыту әдісі.
VI. Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ тілі, экология, биология – медицина, бейнелеу өнері.
VII. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің кіріспе сөзі
“ Бақытты сәт ” ойыны
Жоспар
I. “ Қызығушылықты ояту ” бөлімі
1 – кезең. “ Ой шақыру” эстафеталық ойыны, “ Шашу” ойыны
II. “ Мағынаны ажырату ” бөлімі
2 - кезең. “ Бөшкеден шыққан бас қатырғылар”,
“ Жұлдызды бала ойыны”
3 – кезең. “ Жұмбақтас” 5 жолды өлең
4 – кезең. “ Сен – маған, мен - саған”
5 – кезең. Сергіту сәті
III. “ Ой толғаныс” бөлімі
6 – кезең. “ Көсемдікке ұмтылу”
Венн диаграммасы
INSERT стратегиясы бойынша қорытындылау.
VIIІ. Қорытынды: Мұғалімнің қорытынды сөзі
IX. Үйге тапсырма: “ Байшынардың күңіренуі ” деген тақырыпта шығарма жазып келу.
“Шашу ” ойыны
“ Бөшкеден шыққан бас қатырғылар ” ойыны
Баубек ауылына саяхат “ Шығыс ұлына хат ”
Шерхан ауылына саяхат “ Жүз жылдық жара ”
Қалихан ауылына саяхат “ Қоңыр күз еді ”
● Шығыс ұлы деп аталу себебі неде?
● Ана, Отан аманаты туралы не айтылған?
● “ Елім – ай ” әнінің мазмұны, сол әнді айтуға неге шақырды?
● Хатта жауынгерлер басынан кешірген ауыр күндер туралы не айтылған?
● Досына қойылған талаптар.
● “ Жаман солдат болуға құқымыз жоқ! ” – дейді. Мағынасын түсіндір
● Хатта қандай қасиетті ұлдарының аты аталған?
● “ Өлімнен ұят күшті ” деген мақал арқылы жазушы не айтпақшы?
● Тақырыбы мен идеясы жөнінде не айтар едіңдер?
● Ш. Мұртаза – қоғам қайраткері ретінде не білеміз?
● Шығармада баяндалатын оқиға, қай жылдары қандай жағдайға байланысты өтеді?
● Бақтияр бағындағы шипалы шөптерді ата?
● Орман ортасындағы көлшік қалай суреттелген?
● Байшынар неге жалғыз қалды?
● Әңгімедегі Жуанқұл, Дадабай, Қабасақал кімдер?
● Әңгімедегі ырым – тиымдар туралы не айтар едіңдер?
● Ахмет, Кенжегүл кемпір туралы өз ойларың?
● ‘’ Шаңырақ жағылғанша, сирақтарың жағылсын ” деген сөздері қандай мағынаны аңғартады?
● Байшынар мен Жуанқұлдың зары туралы не айтар едіңдер?
● Қасымның жүрегіне ұялаған ән – қай ән?
● Ең алғаш бұл әнді қашан естіді?
● Алтын қандай қыз?
● Қыздардың қандай болғанын қалайсың?
● Маймұрын Қаламтай мен Алматайды сипаттай аласың ба?
● “ Жылқы баласы кісінескенше, адам баласы сөйлескенше ” деген мақал осы үзіндінің қай оқиғасына сай келіп тұр?
● Сол кездегі жасөспірімдердің бойынан қандай асыл қасиеттерді аңғардыңдар?
● Бүгінгі өздерің ше? Теледидар, компьютер, электронды басқа да құралдар көп әрине, бірақ… кітап оқуды, - көркем шығарма оқуды – мүлдем ұмытқан сияқты, рас па?
● А. П. Чехов кім?
● Үш бәйтеректің бірі болған Б. Майлинді білеміз бе?
● Алматыға келгенде, Қасымның үміті неге үзілді?
● Шығарманың тақырыбы мен идеясы туралы не айтар едіңдер?
Жұлдызды бала
І оқушыға тапсырма
1. Баубек Бұлқышевтың бір өлеңін жатқа айт!
2. Ш. Мұртазаның “ Қызыл жебе ” эпопеясы туралы не білесің?
3. Қ. Ысқақтың қандай романдары бар?
ІІ оқушыға тапсырма
1. “ Шығыс ұлына хат ” шығармасынан өзіңе ұнаған жерінен үзінді айт.
2. “ Жүз жылдық жара ” әңгімесінен үзінді оқы?
3. “ Қоңыр күз еді ” повестен үзіндісінен қалаған жеріңнен жатқа оқы.
ІІІ оқушыға тапсырма
1. “ Жүз жылдық жара ” әңгімесінен параллелизмді табуға бола ма?
2. “ Қоңыр күз еді ” повестен үзіндісінде портретті кездестіргендерің болды ма?
3. “ Шығыс ұлына хат ” үндеу, ұран түрінде жазылған еске түсір.
“Жұмбақтас” 5 жолды өлең
1. Зат есім ( 1 сөз )
2. Сын есім ( 2 сөз )
3. Етістік ( 3 сөз )
4. Синоним ( 4 сөз )
5. Түйін сөз ( 5 сөз )
Сен – маған, мен – саған
ᴏ Баубек ауылына
Баубектің басқа қандай шығармаларымен таныстыңдар?
ᴏ Қалихан ауылы
Қалиханның қандай шығармалары бар?
ᴏ Шерхан ауылы
Ш. Мұртазаның басқа шығармаларымен танысқандарың бар ма?
Венн диаграммасы
Шерхан
Ысқақ
Қалихан
INSERT стратегиясы
Үйге тапсырма:
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Баубек Бұлқышев шығыс ұлына хат Шерхан Мұртаза жүз жылдық жара Қалихан Ысқақ қоңыр күз еді қазақ әдебиеті ашық сабақ жоспары презентация
Жаңалықтар
Қ. Ысқақ «Қоңыр күз еді»повесінен үзінді.
Қ. Ысқақовтың өмірбаянын шығармасына негіздей отырып талдау арқылы оның қайталанбас суреткер екенін таныту;
Көркем - сурет балалар мектебіндегі «Өнерлі жас» тобының 2019 - 2020 оқу жылының тәрбие жоспары
Көркем - сурет балалар мектебіндегі «Өнерлі жас» тобының 2019 - 2020 оқу жылының тәрбие жоспары
Шерхан Мұртаза «Жүз жылдық жара» (күнделікті сабақ жоспары 7 сынып)
Шерхан Мұртазаның өмірбаянын шығармасына негіздей отырып талдау арқылы оның қайталанбас суреткер екенін таныту; Өнерді сүю, өнерге құштарлық тәрізді өнер адамдарына деген көзқарасты қалыптастыру
«Әдеби – шығармашылық» курсының бағдарламасы
Әдеби – шығармашылық курсының мақсаты: Оқушылардың рухани дүниесін байыту, көркем сөзбен қаруландыру; Оқушыларға эстетикалық, интелектуалдық, көркемдік, сезімдік, адамгершілік, азаматтық тәрбие беру;
Қазақ әдебиетінен 6 сыныпқа арналған орта мерзімді жұмыс жоспары
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті №165 мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жанпейсов Қуаныш Сейтқұлұлы
Ыбырай Алтынсарин әңгімелерінің өміршеңдігі
Атырау қаласы, №6 орта мектептің қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі Ихуанова Гүлзада Зинеденовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.