Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Әлем әдебиеті. Даниэл Дефо

21 қазан 2013, Дүйсенбі
Сабақтың тақырыбы Әлем әдебиеті. Даниэл Дефо
Робинзон Крузоның күнделік дәптері
Сілтеме Күнтізбелік жоспар, орта мерзімдік жоспар, оқулық. Мұғалімге арналған нұсқаулық, тапсырмалар жазылған қағаздар
Жалпы мақсаты Даниэль Дефоның ең жақсы романының жазылуына себеп болған жағдаймен танысады. Адам қандай жағдайда да қиындықты жеңе білуге үйрету
Міндеті Жүйелі, нақты сөйлей біледі. Сөйлеген әрбір сөзін дәлелдеп яғни өмірмен байланыстыра алады
Оқыту нәтижесі Әлем әдебиетімен танысады. Даниэль Дефоның романының жазылуына себеп болған жағдаймен танысады. Күнделік жазуға үйренеді.
Негізгі идеялар Өзіне - өзі есеп беру
Оқуда қолданылатын әдіс - тәсілдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін және оқуды бағалау. АКТ - ны пайдалану.

Құрал – жабдықтар Интерактивті тақта, портреттер, слайдтар, бағалау бетшесі
Кезең Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
1 кезең
Ұйымдастыру

Үй тапсырмасын тексеру
Қызығушылықты ояту
Алтын ережемен таныстыру
Бағалау парағын тарату

1 - тапсырма. Қ. Ахметова өмірбаянына қысқаша мағлұмат беру.
2 - тапсырма. Шығармаларына шолу жасау.
3 - тапсырма. «Менің қазағым» өлеңінің негізгі идеясын ашу Топқа бөлінеді

Әр топ мүшелері үйге берілген тапсырмалар бойынша жауап береді.
«Менің қазағым» өлеңін жаттап келгендері жатқа оқиды.
Өлеңдердегі ұйқастарды табады.
2 кезең
Жаңа сабақ Мағынаны ашу
1 - тапсырма. «Түңілу» аралы
Сергіту сәті
2 - тапсырма. Суретке қарап әңгіме құрастыру Оқушылар жұптасып сұрақтарын талқылап, бір - біріне сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты меңгеріп отырады.
3 кезең
Сабақты бекіту Ойтолғаныс. Не білдік?
ИНСЕРТ әдісі Белсенділік таныту. Жинаған білімдерін қолдану
Бағалау Критерий қою арқылы бағалау, формативті бағалау, жиынтықты бағалау
Үйге тапсырма Даниель Дефо жайлы деректер жинап келу. Күнделік жазып келу
6 832
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы Мақсаты: Тақырып жайлы оқушылар түсіне отырып топпен романның кейіпкерлерімен танысады, сипаттау арқылы білімдерін жетілдіреді.
Заманауи білім берудің әдіс - тәсілдері
Заманауи білім берудің әдіс - тәсілдері
Жас мамандарға заманауи білім берудің әдіс - тәсілдері туралы мәліметтер алуға жағдай жасау.
Ш. Мұртаза «Тұтқын бала». Бала Тұрар бейнесі
Ш. Мұртаза «Тұтқын бала». Бала Тұрар бейнесі
Бала Тұрар бейнесін жан – жақты ашу. Сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, әңгіменің мағынасын түсіну, өздігінен жұмыс істеуге, оқығаннан қорытынды шығаруға, байланыстырып сөйлеуге дамыту. Есте сақтау мен дүниетанымын кеңейту.
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Даниэль Дефо «Робинзон Крузо»
Даниэль Дефо «Робинзон Крузо»
Ағылшын жазушысы, публицист Даниэль Дефо туралы мағлұмат бере отырып, шығармасының мағынасын аша түсіндіру, көркемдік ерекшелігіне талдау жасау
Жамбыл Жабаев «Сұраншы», «Өтеген батыр» дастандары
Жамбыл Жабаев «Сұраншы», «Өтеген батыр» дастандары
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Күйкен орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Есназарова Ләззат Дүйсенбаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×